Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Петро Миколайович Бедах +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Тендерна документація
22 травня 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 16:58 |
тд.docx | |
22 травня 2019 16:58 |
додаток 1.docx | |
22 травня 2019 16:58 |
додаток 2.docx | |
22 травня 2019 16:58 |
додаток 3.docx | |
22 травня 2019 16:58 |
додаток 4.docx | |
22 травня 2019 16:58 |
додаток 5.docx | |
22 травня 2019 16:58 |
додаток 6.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-25-000027 ● 1a26386b849c4448bbe0c76b6e5b5a52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 19:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2019 № 37
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-05-22-002429-a 22.05.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-06 12:47:32
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Код за ДК 021:2015 код 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 2 лоти», очікуваною вартістю 2200000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-22-002429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів (по Лоту № 2).
1. Через електронну систему закупівель прошу надати пояснення щодо оприлюдненого протокольного рішення засідання тендерного комітету від 11.05.2019 № 5 в той час, як процедура закупівлі оголошена 22.05.2019 та надати підтверджуючі документи/рішення про визначення переможця процедури.
2. Надати інформацію чи укладений договір за результатами проведеної процедури закупівлі. В разі наявності укладеного договору надати через електронну систему закупівель договір з додатками, а також пояснення щодо підстав не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору про закупівлю.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-07 18:46:10
Пояснення
На інформаційний запит від 06.08.2019р. відповідно до проведення моніторингу НАКАЗ 25.07.2019 № 37 у рамках проведення процедури відкритих торгів, щодо закупівлі «Код за ДК 021:2015 код 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 2 лоти», очікуваною вартістю 2200000,00 гривень ID: UA-2019-05-22-002429-a. По за питаннях повідомляємо наступне:
1. Через електронну систему закупівель прошу надати пояснення щодо оприлюдненого протокольного рішення засідання тендерного комітету від 11.05.2019 № 5 в той час, як процедура закупівлі оголошена 22.05.2019 та надати підтверджуючі документи/рішення про визначення переможця процедури.
Повідомляємо, що визначення переможця відбулось 27.06.2019, а зазначена дата 11.05.2019 № 5 є технічною помилкою.
2. Надати інформацію чи укладений договір за результатами проведеної процедури закупівлі. В разі наявності укладеного договору надати через електронну систему закупівель договір з додатками, а також пояснення щодо підстав не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору про закупівлю.
Договір із переможцем торгів не вкладено через виявлення порушення при проведенні процедури відкритих торгів, щодо закупівлі Код за ДК 021:2015 код 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 2 лоти», очікуваною вартістю 2200000,00 гривень ID: UA-2019-05-22-002429-a. Процедуру скасовано відповідно до рішення тендерного комітету від 07.08.2019р. протокол Б/Н.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-07 18:47:00
Пояснення
На інформаційний запит від 06.08.2019р. відповідно до проведення моніторингу НАКАЗ 25.07.2019 № 37 у рамках проведення процедури відкритих торгів, щодо закупівлі «Код за ДК 021:2015 код 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 2 лоти», очікуваною вартістю 2200000,00 гривень ID: UA-2019-05-22-002429-a. По за питаннях повідомляємо наступне:
1. Через електронну систему закупівель прошу надати пояснення щодо оприлюдненого протокольного рішення засідання тендерного комітету від 11.05.2019 № 5 в той час, як процедура закупівлі оголошена 22.05.2019 та надати підтверджуючі документи/рішення про визначення переможця процедури.
Повідомляємо, що визначення переможця відбулось 27.06.2019, а зазначена дата 11.05.2019 № 5 є технічною помилкою.
2. Надати інформацію чи укладений договір за результатами проведеної процедури закупівлі. В разі наявності укладеного договору надати через електронну систему закупівель договір з додатками, а також пояснення щодо підстав не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору про закупівлю.
Договір із переможцем торгів не вкладено через виявлення порушення при проведенні процедури відкритих торгів, щодо закупівлі Код за ДК 021:2015 код 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 2 лоти», очікуваною вартістю 2200000,00 гривень ID: UA-2019-05-22-002429-a. Процедуру скасовано відповідно до рішення тендерного комітету від 07.08.2019р. протокол Б/Н.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Код за ДК 021:2015 код 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 3 лоти (лот1) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | ст.31.ц.1 абз.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" скасовано лот 2 |
31 липня 2019 21:38
|
IMG_20190731_142215.jpg |
Дата відміни: | 07 серпня 2019 19:22 |
Коментар щодо відміни: | ст.31.ц.1 абз.2 |
07 серпня 2019 19:22
|
Електронний підпис |
07 серпня 2019 19:21
|
IMG-20190807-WA0008.jpg |