Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт, термомодернізація будівлі ДНЗ № 5 "Ластівка" с. Комишувате, Мангушського району (коригування)
Очікувана вартість
21 339 337,00 UAH
UA-2019-05-22-001707-c a9d1d70a1f354272aa9e1f2403b6a6a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шиян Юлія Миколаївна

380679116140 yulia190275@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комишуватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04342861
Місцезнаходження: 87420, Україна , Донецька обл., с.Комишувате, вул.Чапаєва буд.6
Контактна особа: Шиян Юлія Миколаївна
380679116140
yulia190275@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:59
Очікувана вартість: 21 339 337,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 696,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт, термомодернізація будівлі ДНЗ № 5 "Ластівка" с. Комишувате, Мангушського району (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87420, Україна, Донецька область, с. Комишувате, 87420, Україна, Донецька область, с. Комишувате, вул. Львівська, 2 (Чапаєва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 18:05
додаток ТД Камишувате.pdf
22 травня 2019 18:05
ТД Камишувате.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос по Тендерной документации
Дата подання: 23 травня 2019 10:52
Дата відповіді: 28 травня 2019 13:59
Добрый день, возможно ли подгрузить документы на площадку по Тендерной документации и Техническому заданию в формате Word?
Відповідь: Інформуємо, що тендерну документацію завантажено на авторизований майданчик у вигляді документу, який був у встановленому порядку розглянутий і затверджений замовником, чим виконано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". З метою уникнення помилок розміщення тендерної документації у іншому форматі (вигляді) Замовник здійснювати не буде.
Вопрос по Тендерной документации
Дата подання: 23 травня 2019 10:55
Дата відповіді: 28 травня 2019 13:59
Добрый день, возможно ли подгрузить документы на площадку по Тендерной документации и Техническому заданию в формате Word?
Відповідь: Інформуємо, що тендерну документацію завантажено на авторизований майданчик у вигляді документу, який був у встановленому порядку розглянутий і затверджений замовником, чим виконано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". З метою уникнення помилок розміщення тендерної документації у іншому форматі (вигляді) Замовник здійснювати не буде.
Щодо розрахунку договірної ціни
Дата подання: 23 травня 2019 14:14
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:00
Який розмір заробітної плати врахувати при розрахунку договірної ціни
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації розрахунок заробітної плати має здійснюватися згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20 лютого 2017 року
Вид договірної ціни
Дата подання: 23 травня 2019 14:17
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:00
Ціна тверда чи дінамічна ?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації договірна ціна є твердою
Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 23 травня 2019 14:18
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:00
Чи буде експлуатуватись будівля під час будівництва ?
Відповідь: Під час будівництва експлуатація будівлі не планується
Загальне питання
Дата подання: 24 травня 2019 15:09
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:01
Яка висота будівлі дитячого садочка?
Відповідь: Висота будівлі близько 5 метрів
Питання по технічному завданню
Дата подання: 25 травня 2019 12:36
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:01
Просимо Вас надати креслення до проекту.
Відповідь: Завантаження креслень в електронному вигляді неможливе через їх значний обсяг та відстуності технічної можливості їх сканування. Тендерна документація містить пояснювальну записку до проекту та переліки видів і обсягів робіт, які закуповуються.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАРСТРОЙСЕРВІС 21 269 693,10
UAH з ПДВ
21 269 693,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ-ПРОМ" 21 337 037,00
UAH з ПДВ
21 337 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 15:50
Довідка корупція
11 червня 2019 15:50
Довідка МВС
11 червня 2019 15:50
Довідка ДФС
05 червня 2019 17:35
35 Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2019 17:35
34 Довідка ст.17 6.pdf
05 червня 2019 17:35
33 Довідка ст.17 5.pdf
05 червня 2019 17:35
32 Довідка ст.17 4.pdf
05 червня 2019 17:35
31 Довідка ст.17 3.pdf
05 червня 2019 17:35
30 Довідка ст.17 2.pdf
05 червня 2019 17:35
29 Довідка ст.17 1.pdf
05 червня 2019 17:35
27 Фінансова звітність.pdf
05 червня 2019 17:35
26 Аналогчний договір 2.pdf
05 червня 2019 17:35
23 Штатний розпис.pdf
05 червня 2019 17:35
22 Довідка 1-ДФ.pdf
05 червня 2019 17:35
9 Пакт про згоду.pdf
05 червня 2019 17:35
21 Довідка працівники.pdf
05 червня 2019 17:35
20 Підтвердження МТБ.pdf
05 червня 2019 17:35
7 Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2019 17:35
19 Довідка МТБ.pdf
05 червня 2019 17:35
18 Лист щодо ціни.pdf
05 червня 2019 17:35
5 Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2019 17:35
4 Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2019 17:35
3 Статут.pdf
05 червня 2019 17:35
11 Ліцензія_ дозволи.pdf
05 червня 2019 17:35
2 Паспорт директора.pdf
05 червня 2019 17:35
1 Протокол_ наказ.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 19:04
Документы Силин А.В..pdf
06 червня 2019 19:04
паспорт+ІПН.pdf
06 червня 2019 19:04
Узгода англ.pdf
06 червня 2019 19:04
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 19:04
Договір 2_а від 12.11.18.pdf
06 червня 2019 19:04
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 19:04
цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 19:04
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 19:04
Лист з обсягом робіт.pdf
06 червня 2019 19:04
Гарантіний лист ціна.pdf
06 червня 2019 19:04
Узгода англ.pdf
06 червня 2019 19:04
Статут ТОВ АУДИТ-ПРОМ.pdf
06 червня 2019 19:04
Узгода англ.pdf
06 червня 2019 19:04
цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 19:04
диплом Сторожук С.М..pdf
06 червня 2019 19:04
Довідка субпідрядники.pdf
06 червня 2019 19:04
Кошторисна частина.pdf
06 червня 2019 19:04
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 19:04
цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 19:04
цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 19:04
Узгода укр.pdf
06 червня 2019 19:04
Ст.17.pdf
06 червня 2019 19:04
Узгода укр.pdf
06 червня 2019 19:04
Договір 1_а від 29.10.18.pdf
06 червня 2019 19:04
Відомості ЄРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАРСТРОЙСЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАРСТРОЙСЕРВІС
#34843591
Переможець 21 269 693,10
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАРСТРОЙСЕРВІС
#34843591
21 269 693,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 15:40
img20231220_15342781.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:37
2_5436305024701448034.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 15:36
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 16:42
Додаткова угода №14 від 27.03.2023.pdf зміни до договору
27 березня 2023 16:34
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 20:05
Додаткова угода №13 від 03 листопада 2022 року.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 20:01
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 17:42
Додаткова угода №13 від 03.11.2022.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 17:37
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 13:29
Додаткова угода № 12 від 20 жовтня 2022 року.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 13:22
Додаткова угода № 11 від 31 березня 2022 року.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 21:56
Додаткова угода № 11 від 31 березня 2022 року.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 21:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:30
ДУ № 10.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 16:01
Допугода 9.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 15:27
ДУ №8.pdf зміни до договору
14 червня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 16:49
ДУ7.pdf зміни до договору
17 травня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 14:57
Доп угода 6.pdf зміни до договору
01 березня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 13:09
Додаткова 5 договір підряду Ластівка.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 16:21
додаткова 4 ластівка.pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 16:42
додаткова 3 Ластівка.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 19:12
додаткова 2 Ластівка.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 19:09
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 19:05
Додугода 1 договір Ластівка.pdf зміни до договору
01 липня 2019 23:38
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:09
Договір Ластівка.pdf укладений
27 червня 2019 16:02
Договір Ластівка.pdf укладений
27 червня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1ЕІБ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування мови
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Наявність обгрунтованих підстав для продовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна постанови КМУ щодо авансування та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування плану фінансування та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Преамбулу Договору та пункт 20 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Преамбулу Договору в наступній редакції: Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 23.03.2021 року №66 «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07.06.2019 року №128» внести зміни до обсягу субвенції за проектом об’єкту: «Капітальний ремонт, термомодернізація будівлі ДНЗ №5 «Ластівка» с. Камишувате, Мангушського району (коригування)», яка на 2021 рік складає: 6360000 грн. 00 коп. (шість мільйонів триста шістдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 1060000 грн. 00 коп. (один мільйон шістдесят тисяч грн.. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони надійшли згоди викласти додаток 1 Договору про закупівлю робіт №1ЕІБ від 26 червня 2019 р «Договірна ціна» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна підписанта зі сторони замовника
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення додатку 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку №3 до договору
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1ЕІБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML