Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покриття по вулиці Молодіжна в с. Будники Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
1 579 217,00 UAH
UA-2019-05-22-001575-c 81f93c0d5b314583b5612d2ff1a3ac81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солом'янюк Сергій Володимирович

0978004807 rivne2.lbm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332621
Місцезнаходження: 44332, Україна , Волинська обл., РІВНЕНСЬКА/С.РІВНЕ, вул. Шкільна, буд. 2
Контактна особа: Солом'янюк Сергій Володимирович
0978004807
rivne2.lbm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:56
Очікувана вартість: 1 579 217,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 792,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт покриття по вулиці Молодіжна в с. Будники Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44332, Україна, Волинська область, РІВНЕНСЬКА/С.РІВНЕ, с. Будники вул. Молодіжна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 17:02
додаток 9 т.п..docx
22 травня 2019 17:02
додатки 7,8 відомості.docx
22 травня 2019 17:02
додаток 6 тр. схема.docx
22 травня 2019 17:02
додаток 5 тех. завд..docx
22 травня 2019 17:02
додаток 4 проект дог..docx
22 травня 2019 17:02
додаток 3 обсяг робіт.docx
22 травня 2019 17:02
додаток 2 ст. 17.docx
22 травня 2019 17:02
додаток 1 кв. крит..docx
22 травня 2019 17:02
ТД_поточний_Молодіжна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення вимог додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 24 травня 2019 12:32
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:04
Шановний Замовнику! Відповідно до вимоги Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник серед іншого вимагає: «- відгук (відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), щодо якості виконаних аналогічних робіт (наданих послуг), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного договору, на бланку та за підписом уповноваженої особи. Дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів..» Слід зазначити, що відгук є документом від організації, з якою учасником вже було укладено аналогічний договір, який містить інформацію про якість виконаних в попередні періоди аналогічних робіт (наданих послуг), зазначеного в довідці про виконання аналогічного договору, на бланку та за підписом уповноваженої особи цього замовника. Тобто з однієї сторони дата надання офіційних листів-відгуків замовниками на вже виконані роботи залежить від їх внутрішніх правил та процедур та ніяким чином не залежить від самих учасників, а з іншої сторони попередньо вже отриманий учасником відгук, від організації, з якою було укладено аналогічний договір, є документом який підтверджує факт та якість виконаних аналогічних робіт, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору. Таким чином сутність відгуку, який було отримано учасником раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів ніяким чином не може залежати від дати оприлюднення Вашого оголошення. Ваша вимога надати відгук датований лише в період: «не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів» не передбачена законодавством України та є дискримінаційною щодо учасників. В відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником» Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо: вилучити з Додатку 1 вимогу «Дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів» .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!!!
Повідомляємо Вас, що згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога, щодо дати видачі відгуку не є дискримінаційною умовою, не звужує коло учасників та не обмежує конкуренцією. Така вимога поставлена з метою достовірності у якості виконаних Вами робіт, так як якість і максимальна економія є пріоритетним завданням Замовника.
Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 368 822,00
UAH з ПДВ
1 223 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 1 479 552,00
UAH з ПДВ
1 223 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 1 399 386,00
UAH з ПДВ
1 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 1 530 000,00
UAH з ПДВ
1 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 12:54
реєстр документів
06 червня 2019 10:51
Електронний підпис
06 червня 2019 10:23
інша інформація.pdf
06 червня 2019 10:23
гарантій лист санкції.pdf
06 червня 2019 10:23
лист-згода.pdf
06 червня 2019 10:23
Наказ_керівник.pdf
06 червня 2019 10:23
довідка субпідряд.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток9.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток7.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток6.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток5.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток4.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток3.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток2.pdf
06 червня 2019 10:23
додаток1.pdf
06 червня 2019 10:23
реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 16:06
Електронний підпис
13 червня 2019 18:35
Електронний підпис
13 червня 2019 08:53
Електронний підпис
06 червня 2019 15:04
Електронний підпис
06 червня 2019 15:01
Файл _6 Проект договору.rar

Публічні документи

06 червня 2019 14:37
Електронний підпис
06 червня 2019 14:36
Реєстр.PDF
06 червня 2019 14:36
Додаток 5.pdf
06 червня 2019 14:36
Додаток 4.PDF
06 червня 2019 14:36
Додаток 3.pdf
06 червня 2019 14:36
Додаток 2.PDF
06 червня 2019 14:36
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПП "МП Сантехмонтаж"

ТОВ "ІДЕЯ"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 1 223 500,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 16:42
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Відхилено 1 223 800,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:53
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Переможець 1 224 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 14:33

Документи

11 червня 2019 16:38
Електронний підпис
11 червня 2019 16:37
IMG_0001.pdf

Документи

12 червня 2019 15:51
Електронний підпис
12 червня 2019 15:50
IMG_0001.pdf
12 червня 2019 15:41
IMG_0002.pdf
11 червня 2019 16:43
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

13 червня 2019 14:32
Електронний підпис
13 червня 2019 14:31
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
1 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 14:32
Електронний підпис
13 червня 2019 14:31
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 12:15
IMG_0001.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 12:14
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 14:31
Гпафік надання послуг.pdf зміни до договору
04 липня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 13:05
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 10:57
Договір..pdf укладений
25 червня 2019 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До додатку "Графік виконання робіт" до договору №36 від 25.06 2019 року, згідно з протоколом засідання оповноваженої особи №49 від 03.04.2019 року, вирішено викласти в новій редакції, так як покращує терміни та якість предмета закіпівлі. Зміни до основного договору не вносяться та дана зміна не призводить до істотних змін договору.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору становить 1223856,00 грн. (онин мільйон двісті двадцять три тисячі вісімсот п'ятдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 223 856,00
UAH (в тому числі ПДВ 203 976,00 UAH)