Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10)
Очікувана вартість
342 178,06 UAH
UA-2019-05-22-001109-a 932e8a3ee3bd445983dc298fa6e71d85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Борисівна Ковальова

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69000, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А, Запорожье, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Ксенія Борисівна Ковальова
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:52
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:52
Очікувана вартість: 342 178,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10)

Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 13:22
ТД 7731 участок №10.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000010 ● ae69ad7949b84ec89f6e2fd1d845a732
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 12:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

12.07.2019 № 94

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проводяться Комунальним підприємством "Запоріжремсервіс" Запорізької міської ради, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.07.2019 № 94


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2019-05-22-001109-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до наказу 12.07.2019 № 94 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області «Про початок моніторингу закупівель» за результатами проведеного моніторингу територіальним органом ДАСУ складено та підписано висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-12-000010 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-22-001109-a) про виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі її невідповідності умовам тендерної документації. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Домовий" підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. На виконання вимог абз.2 п.8 ст.71 ЗУ «Про публічні закупівлі» КП «Запоріжремсервіс» повідомляє про усунення порушень законодавства в частині розгляду та не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІСТАРГРУП" шляхом розірвання договору від 26.06.2019 № 742, укладеного між КП «Запоріжремсервіс» та ТОВ "ЮНІСТАРГРУП". Документ, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаткова угода №1 договору від 26.06.2019 №742 оприлюднено через електронну систему ProZorro. Директор КП «Запоріжремсервіс» С.В.Ращепкін

2019-07-23 16:11:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІСТАРГРУП" 282 992,77
UAH з ПДВ
282 992,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМОВИЙ" 342 178,06
UAH з ПДВ
342 178,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:48
Електронний підпис
18 червня 2019 13:48
Електронний підпис
18 червня 2019 13:47
Сканы.pdf
05 червня 2019 14:09
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2019 10:13
Електронний підпис
04 червня 2019 10:13
Наказ, протокол, витяг.pdf
04 червня 2019 10:13
Копія Статуту.pdf
04 червня 2019 10:13
Інформаційна довідка.pdf
04 червня 2019 10:13
Згода з ТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІСТАРГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМОВИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІСТАРГРУП"
#42477790
Переможець 282 992,77
UAH з ПДВ
13 червня 2019 13:31

Документи

13 червня 2019 13:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІСТАРГРУП"
#42477790
282 992,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 13:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:07
ДУ 742.pdf укладений
23 липня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 11:22
Договор 742 (уч.10).pdf укладений
26 червня 2019 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При завершенні процедури відкритих торгів, було допущено технічну помилку у розділі строк дії договору. Необхідно замінити дату 26.06.2019 р. на 31.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 742
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 742
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони домовились припинити дію Договору.