Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69000, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А, Запорожье, Запорожская область, Украина |
Контактна особа: |
Ксенія Борисівна Ковальова zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 11:52 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 342 178,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 710,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 13:22 |
ТД 7731 участок №10.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000010 ● ae69ad7949b84ec89f6e2fd1d845a732
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 12:00 |
НАКАЗ
12.07.2019 № 94
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проводяться Комунальним підприємством "Запоріжремсервіс" Запорізької міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.07.2019 № 94
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2019-05-22-001109-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №10))
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до наказу 12.07.2019 № 94 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області «Про початок моніторингу закупівель» за результатами проведеного моніторингу територіальним органом ДАСУ складено та підписано висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-12-000010 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-22-001109-a) про виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі її невідповідності умовам тендерної документації. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Домовий" підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. На виконання вимог абз.2 п.8 ст.71 ЗУ «Про публічні закупівлі» КП «Запоріжремсервіс» повідомляє про усунення порушень законодавства в частині розгляду та не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІСТАРГРУП" шляхом розірвання договору від 26.06.2019 № 742, укладеного між КП «Запоріжремсервіс» та ТОВ "ЮНІСТАРГРУП". Документ, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаткова угода №1 договору від 26.06.2019 №742 оприлюднено через електронну систему ProZorro. Директор КП «Запоріжремсервіс» С.В.Ращепкін
2019-07-23 16:11:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІСТАРГРУП" #42477790 |
Переможець |
282 992,77
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 16:07
|
ДУ 742.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 11:22
|
Договор 742 (уч.10).pdf | укладений |
26 червня 2019 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При завершенні процедури відкритих торгів, було допущено технічну помилку у розділі строк дії договору. Необхідно замінити дату 26.06.2019 р. на 31.12.2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 742 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 742 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |