Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
11 390,00 UAH
UA-2019-05-22-001036-c 14bb741dbdb34179af24787a8c5a2fd4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зіпір Галина Василівна

380972485045 sekretar.biblioteka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Централізована бібліотечна система для дорослих"
Код ЄДРПОУ: 00184543
Вебсайт: http://www.marlibrary.com.ua
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру (Леніна), 93 б
Контактна особа: Зіпір Галина Василівна
380972485045
sekretar.biblioteka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 14:00
Очікувана вартість: 11 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Виставковий стенд В-100 од 2
Фліпчарт на тринозі для письма маркерами, 100 х 70 см . од. 2
Фотопапір глянцевиий, A4, Color Way (або аналог) пачка 1
Комплект: 4 маркери + губка для магнітних сухостираємих дошок од. 1
Папір офісний, А4, білий, Maestro Standart (або аналог) пачка 5
Папір кольоровий офісний А4, Kolenkor (або аналог) пачка 2
Клей ПВА, 50 мл, 4 Office (або аналог) пляшок 5
Клей-олівець, 15 г, Economix (або аналог) од. 10
Клей-олівець, 21 г, Economix (або аналог) од. 5
Клей канцелярський, 50 мл, Delta (або аналог) од. 5
Ножиці дитячі, Zibi (або анолог) од. 10
Клейка стрічка, двостороння, прозора, Buromax (або аналог) од. 5
Клейка стрічка на пінній основі, двостороння, Buromax (або аналог) од. 5
Пластикова підставка-стаканчик для письмового приладдя, Buromax Jobmax (або аналог) од. 5
Набор магнітних букв для дошки, Улюблена іграшка (або аналог) од. 5
Ігри настільні: Uno-1 шт, Монополія-1шт, Джанга – 1шт, Лото-1шт, Твістер -1шт, Мафія-1шт, Ігровий набір Шахи,шашки,нарди 3 в 1 – 2 комплекта, Пірат у бочці-1 шт, Морські баталії – 1шт, Настільний футбол – 1шт, Пазли в ассортименті – 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 Одиниця
Виставковий стенд В-100 од 2
Фліпчарт на тринозі для письма маркерами, 100 х 70 см . од. 2
Фотопапір глянцевиий, A4, Color Way (або аналог) пачка 1
Комплект: 4 маркери + губка для магнітних сухостираємих дошок од. 1
Папір офісний, А4, білий, Maestro Standart (або аналог) пачка 5
Папір кольоровий офісний А4, Kolenkor (або аналог) пачка 2
Клей ПВА, 50 мл, 4 Office (або аналог) пляшок 5
Клей-олівець, 15 г, Economix (або аналог) од. 10
Клей-олівець, 21 г, Economix (або аналог) од. 5
Клей канцелярський, 50 мл, Delta (або аналог) од. 5
Ножиці дитячі, Zibi (або анолог) од. 10
Клейка стрічка, двостороння, прозора, Buromax (або аналог) од. 5
Клейка стрічка на пінній основі, двостороння, Buromax (або аналог) од. 5
Пластикова підставка-стаканчик для письмового приладдя, Buromax Jobmax (або аналог) од. 5
Набор магнітних букв для дошки, Улюблена іграшка (або аналог) од. 5
Ігри настільні: Uno-1 шт, Монополія-1шт, Джанга – 1шт, Лото-1шт, Твістер -1шт, Мафія-1шт, Ігровий набір Шахи,шашки,нарди 3 в 1 – 2 комплекта, Пірат у бочці-1 шт, Морські баталії – 1шт, Настільний футбол – 1шт, Пазли в ассортименті – 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 45 пр.Єдності.55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2019  —  17 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом видаткової накладної безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитаху цьому Договорі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 14:52
Вимоги до кваліфікації учасника.docx
22 травня 2019 14:52
стенд.pdf
22 травня 2019 14:52
Офисное_1.pdf
22 травня 2019 14:51
игри.pdf
22 травня 2019 14:51
Оголошення канцтовары.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 11 296,00
UAH з ПДВ
11 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 10:52
Документи ФОП Швирдюк.pdf
29 травня 2019 10:52
Цінова пропозиція 11296.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Переможець 11 296,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:42

Документи

31 травня 2019 12:40
решение канцтовары.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
11 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 12:40
решение канцтовары.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
7.pdf укладений
06 червня 2019 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 296,00
UAH