Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації небезпечних відходів виробництва
Очікувана вартість
1 574 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000796-b a23b62c7a628488595d5bf416e33b96f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голіков Дмитро

+380445302758 DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Код ЄДРПОУ: 21575489
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Контактна особа: Голіков Дмитро
+380445302758
DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:36
Очікувана вартість: 1 574 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: з організаційних питань: Бойко Олександр Володимирович, тел.: (044) 531-10-77, електронна адреса: oleksandr_boiko@bank.gov.ua. з технічних питань: Волинець Ірина Юріївна, тел.: (044) 531-11-33, електронна адреса: iryna_volynets@bank.gov.ua. Надання послуг здійснюється за окремими замовленнями Замовника протягом ____ (учасник надає свою пропозицію але не більше 30-ти календарних днів) календарних днів з дати отримання замовлення. Кількісні, технічні та інші характеристики послуги зазначені в додатку № 6 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з утилізації небезпечних відходів виробництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська обл., Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 робочих днів після підписання уповноваженими особами сторін акту наданих послуг у замовленому обсязі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000796-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 23 травня 2019 11:02
дискримінаційні вимоги
1. Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, Код ЄДРПОУ 21575489.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-05-22-000796-b код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації небезпечних відходів виробництва).

3. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі встановив дискримінаційні вимоги, чим порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.

Замовник закупівлі, Банкнотно-монетний двір Національного банку України, в пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації (ТД) «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» та в пункті 6.1 проекту договору встановлено заборону щодо залучення субпідрядника.
(детально у вкладеному файлі).
Вимагаємо:
1. Для забезпечення основних принципів закупівель, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації і проекту Договору щодо надання дозволу для можливості залучення Учасником до надання послуг третіх осіб у відповідність із вимогами чинного законодавства, а саме пункт 7 розділу ІІІ ТД викласти в наступній редакції: «Інформація про субпідрядника (ів) – надати інформацію про субпідрядника (ів) у разі їх залучення до виконання договору (при цьому надати копію (ї) договору (ів) з субпідрядником (ами)» та внести зміни в проекту договору виклавши пункт 6.1 в наступній редакції: 6.1. Послуги у замовленому обсязі надаються Виконавцем якісно, безпечно, безаварійно та своєчасно.
та Розділ 7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ проекту договору доповнити пунктом «7.4.1. Надавати послуги за цим Договором своїми силами, а також із залученням сил і засобів інших спеціалізованих підприємств. При цьому відповідальність за виконання зазначених послуг перед Замовником несе Виконавець.» Пунктам оприлюдненого проекту договору 7.4.1 та 7.4.2 присвоїти нумерацію 7.4.2 та 7.4.3 відповідно.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 15:26
Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП «НОВІНТЕХ» 1 377 360,00
UAH з ПДВ
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" 1 480 440,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" 1 390 740,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 14:18
Scan.pdf
06 червня 2019 14:18
Довідка.pdf
06 червня 2019 14:18
9. Лист-згода.pdf
06 червня 2019 14:18
8. Ліцензія.pdf
06 червня 2019 14:18
7. Свідоцтво ПДВ.pdf
06 червня 2019 14:18
5. Протокол зборів.pdf
06 червня 2019 14:18
4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 червня 2019 14:18
2. Лист-відгук.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 10:33
Проект договору.pdf
07 червня 2019 10:33
додаток 2 п. 1.11. Довідка.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП «НОВІНТЕХ»

ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"

ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП «НОВІНТЕХ»
#22634952
Переможець 1 130 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП «НОВІНТЕХ»
#22634952
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:22
Додат. Договір. Послуги з утилізації. ТОВ НВП “НОВІНТЕХ”. №19-81-445 від 26.12.2 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 17:43
Договір. Послуги з утилізації. ТОВ НВП “НОВІНТЕХ”. №19-81-213 від 08.07.2019.pdf укладений
08 липня 2019 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість за цим договором не може перевищувати 498 652,46 грн. з ПДФ
Номер договору про закупівлю: 19-81-213
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-81-445
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 498 652,46
UAH (в тому числі ПДВ 83 108,74 UAH)