Альтеплаза
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000566-a ec1b5318112a497c8a13b4c3a5a5a3dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 12:25
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 флак
Альтеплаза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Alteplase

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2019 11:10
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 11:10
проект договору.docx
22 травня 2019 11:10
МТВ.docx
22 травня 2019 11:10
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-24-000014 ● 04a96c8932cc489789ce1977e6d907b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-24 16:58:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.02.2020 № 40

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.02.2020 № 40.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2019-05-22-000566-a 22.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ", 01996711, Україна, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Альтеплаза, 390000UAH, 33600000-6, ДК021, 30, флак, INN
  3. Інформація про оприлюднення: ec1b5318112a497c8a13b4c3a5a5a3dd, 2019-05-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської Обласної Ради "Львівська Обласна Клінічна Лікарня" (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника на 2019р.; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «БАДМ-Б»; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки № 274 від 26.06.2019 та додаткову угоду № 1 від 10.07.2019, додаткову угоду №2 від 26.07.2019, додаткову угоду №3 від 30.07.2019 до нього. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «БАДМ-Б», з яким 26.06.2019 укладено договір поставки № 274 (далі – Договір № 274) на суму 368 223,27 грн з ПДВ. Згідно з п. 14.1 Договору № 274 цей договір діє до 31.12.2019 року. Відповідно до п.14.3 Строк дії договору може бути подовжено для задоволення нагальної потреби Покупця у Товарі на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму коштів, що не перевищує 20% від вартості суми даного Договору. Крім того, між Замовником та ТОВ «БАДМ-Б» 10.07.2019 укладено додаткову угоду № 1 із зміною юридичної адреси Покупця у розділі Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін. Відповідно до інших умов додаткової угоди №1 Договору № 274 залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Також укладено додаткову угоду №2 від 26.07.2019 і додаткову угоду №3 від 30.07.2019 до даного Договору про зменшення суми Договору поставки № 274 від 26.06.2019 на суму 203,08 грн. з ПДВ. Згідно пункту 5.1 Договору сума складає 368 020,19 з ПДВ. Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-05-22-000566-а, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у липні та серпні 2019 року здійснено оплату за Договором № 274 на користь ТОВ «БАДМ-Б» в сумі 368 020,19 грн за Альтеплазу, підставою для оплати зазначено накладні від 30.07.2019 № 62378044-1 на суму 122 538,00, накладна від 08.08.2019 № z63027504-1 на суму 36 822,33 і накладна від 21.08.2019 № z63027504s1-1 на суму 208 659,90. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 274 з врахуванням укладених додаткових угод № 2 і 3 на зменшення суми Договору на 203,08 грн з ПДВ і складає 368 020,19 з ПДВ. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після здійснення поставки товару за Договором № 274 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (25.02.2020) не оприлюднено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 368 223,27
UAH з ПДВ
368 223,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД" 389 980,33
UAH з ПДВ
389 980,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 16:37
акцепт UA-2019-05-22-000566-a.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p406-423.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p361-405.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p316-360.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p271-315.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p226-270.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p181-225.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p136-180.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p091-135.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p046-090.pdf
06 червня 2019 09:22
КЧ_p001-045.pdf
06 червня 2019 09:22
ЦП.pdf
06 червня 2019 09:22
ТЧ.pdf
06 червня 2019 09:22
ГП.7z

Публічні документи

06 червня 2019 13:44
інструкція.pdf
06 червня 2019 13:44
12579-reestr_lz_na_20_05_2019.pdf
06 червня 2019 13:44
термоконтейнер.pdf
06 червня 2019 13:44
Статутні документи.pdf
06 червня 2019 13:44
ст. 16 МТБ.pdf
06 червня 2019 13:44
ПАСПОРТ ДИРЕКТОРА.pdf
06 червня 2019 13:44
ліцензія.pdf
06 червня 2019 13:44
ст16МТБ-1-18.pdf
06 червня 2019 13:44
цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 13:44
Тендерна документація.pdf
06 червня 2019 13:44
РП+сертиф.pdf
06 червня 2019 13:44
00206BBA101B190606073545.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 368 223,27
UAH з ПДВ
11 червня 2019 18:02

Документи

11 червня 2019 18:02
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
368 223,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 18:02
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2019 09:43
Договір 26.06.2019 № 274 БаДМ-Б.pdf укладений
27 червня 2019 09:41
sign.p7s зміни до договору
11 березня 2020 11:02
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2019 10:30
ДУ №3 до дог.274 БаДМ-Б (1).pdf зміни до договору
01 серпня 2019 10:30
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2019 10:24
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2019 16:02
ДУ №2 до дог. 274 БаДМ-Б (1).pdf зміни до договору
26 липня 2019 16:02
sign.p7s зміни до договору
11 липня 2019 13:29
Додаткова угода БАДМ до№ 274 (1).pdf зміни до договору
11 липня 2019 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна юридичної адреси Покупця та викладення в новій редакції спеціфікації до Договору
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 368 020,19
UAH (в тому числі ПДВ 61 336,69 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку