Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери)
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000087-b 2ae546719fbd4481b0b60116adaac9a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Валентина Деонізіївна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Пилипчук Валентина Деонізіївна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 09:55
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 09:55
Початок аукціону: 07 червня 2019 14:08
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 09:51
ТД Книжкові сканери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:43
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лупашко О.Р. 71 000,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 84 300,00
UAH з ПДВ
84 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 84 450,00
UAH з ПДВ
84 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 86 100,00
UAH з ПДВ
86 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 08:34
Електронний підпис
06 червня 2019 08:31
техвимоги Лупашко.PDF
06 червня 2019 08:31
свідоцтва Лупашко.pdf
06 червня 2019 08:31
лист-згода Лупашко.PDF
06 червня 2019 08:31
довідка МТБ Лупашко.PDF
06 червня 2019 08:30
довідка ст 17 Лупашко.PDF

Публічні документи

20 червня 2019 16:53
Документи про переможця
05 червня 2019 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2019 10:42
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 10:42
Статут 2017 завірений.pdf
04 червня 2019 10:42
Протокол№3.pdf
04 червня 2019 10:42
Протокол 55.1.pdf
04 червня 2019 10:42
Платник ПДВ.pdf
04 червня 2019 10:42
Опис.pdf
04 червня 2019 10:42
Наказ керівника.pdf
04 червня 2019 10:42
Лист-згода договір.pdf
04 червня 2019 10:42
Лист Згода персон дані.pdf
04 червня 2019 10:42
Лист Гарантія санкції.pdf
04 червня 2019 10:42
Довідка МТБ.pdf
04 червня 2019 10:42
Декларація (переклад).pdf
04 червня 2019 10:42
Витяг 02.05.2019.pdf
04 червня 2019 10:42
ISO9001_2015 Сканери.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 19:20
8 Виняг платника ПДВ.pdf
05 червня 2019 19:20
7 Статут Софт Продакшн.pdf
05 червня 2019 19:20
5 2 Договор 221018.pdf
05 червня 2019 19:20
5 1 Договір 392019.pdf
05 червня 2019 19:20
3 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 19:20
2 2 ISO CZUR.pdf
05 червня 2019 19:20
10 2 Дистриб PIRIT.pdf
05 червня 2019 19:20
9 Витяг з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лупашко О.Р.

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лупашко О.Р.
#3342316676
Відхилено 71 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 15:59
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 84 300,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:36

Документи

13 червня 2019 15:59
Електронний підпис
13 червня 2019 15:57
Протокол

Документи

20 червня 2019 16:35
Електронний підпис
20 червня 2019 16:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
84 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 16:35
Електронний підпис
20 червня 2019 16:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 16:04
Договір укладений
08 липня 2019 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 84 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 050,00 UAH)