Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
342 402,00 UAH
UA-2019-05-21-002717-a 98d35366fa8b44329100db9f1d1363a2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Сластін

0575832004 bogod.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа: Марина Сластін
0575832004
bogod.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:49
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:49
Очікувана вартість: 342 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - бюджетні кошти

Джерело фінансування - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів, вул. Троїцька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - по факту поставки на підставі видаткової накладної протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 22:09
Перелік змін до ноутбуки.31.05.doc
31 травня 2019 22:09
ТД ноутбуки _нова ред..doc
31 травня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 22:09
Перелік змін до ноутбуки.31.05.doc
31 травня 2019 22:09
ТД ноутбуки _нова ред..doc
21 травня 2019 20:04
ТД ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:03
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає тільки ті характеристики, які обумовлені в тендерній документації.Розгляд пропоозицій здійснюється на загальних підставах
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 травня 2019 15:28
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо!Ваша пропозиція буде розглянута

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-002717-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 17 червня 2019 11:34
Вимога
Шановні Заомвники. Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю “Лідер Че”, в особі директора Лєбєдєвої Валентини Юріївни, вимагаємо відминити Ваше рішення стосовно відхилення та дискваліфікації нашої прозиції. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 11:26
Замовник розгляну ваше звернення та повідомляє, що Вимога залишена незадоволеною, так як по-перше, процедура закупівлі відмінена у зв"Язку з відхиленням всіх пропозицій; по-друге, для об"єктивної та неупередженої оцінки всіх пропозицій Замовник на виконання вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року встановлює в тендерній документації вичерпний перелік формальних помилок, та вказаний перелік не може на власний розсуд Замовника бути розширений у подальшому. Крім того, пропонуємо Вас вивчити з приводу ваших вимог Рішення Органу оскарження, зокрема, UA-2019-04-26-001946-a.a2

Документи подані скаржником

17 червня 2019 11:34
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 302 499,90
UAH з ПДВ
298 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 303 777,00
UAH з ПДВ
298 999,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 320 136,00
UAH з ПДВ
320 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САПІЛЬНІКОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" 341 700,00
UAH з ПДВ
341 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2019 09:03
Щодо технічних вимог.pdf
07 червня 2019 22:45
Статут.pdf
07 червня 2019 22:45
Рішення.pdf
07 червня 2019 22:45
Наказ.pdf
07 червня 2019 22:45
Документ_ЄДР_1004021551.zip
07 червня 2019 22:45
Витяг з ЄДР.pdf
07 червня 2019 22:45
Висновок СЕС.pdf
07 червня 2019 22:45
Лист згода.pdf
07 червня 2019 22:45
Щодо технічних вимог.pdf
07 червня 2019 22:45
Цінова.pdf
07 червня 2019 22:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 червня 2019 22:45
Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 22:45
МТБ.pdf
07 червня 2019 22:45
Копія відгук.pdf
07 червня 2019 22:45
Доідка ч2 ст17.pdf
07 червня 2019 22:45
Доідка п6 ч1 ст17.pdf
07 червня 2019 22:45
Доідка п4 ч1 ст17.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:30
Електронний підпис
06 червня 2019 14:29
Лист МТІ.pdf
06 червня 2019 14:29
Лист Dell.pdf
06 червня 2019 14:29
Висновок сес ноутбуки.pdf
06 червня 2019 14:29
Vostro 3567 Ukraine Sertif.pdf
06 червня 2019 14:29
Vostro 3567 Ukraine Decla.pdf
06 червня 2019 14:29
29. Статут.pdf
06 червня 2019 14:29
26. Проект договору.pdf
06 червня 2019 14:29
15. Аналогічні договора.pdf
06 червня 2019 14:29
13. Витяг ПДВ.pdf
06 червня 2019 14:29
12. Витяг ЄДРПОУ від 22.pdf
06 червня 2019 14:29
05. Протокол зборів.PDF
06 червня 2019 14:29
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 18:09
Електронний підпис
07 червня 2019 18:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 13:07
сертиф_ноутбуки.pdf
06 червня 2019 13:07
Пропозицiя_ноутбук.pdf
06 червня 2019 13:07
Паспорт_індиф. код.pdf
06 червня 2019 13:07
Лист-згода.pdf
06 червня 2019 13:07
Лист-гарантiя.pdf
06 червня 2019 13:07
Загальнi_вiдомостi.pdf
06 червня 2019 13:07
Довідка_Стаття 17_.pdf
06 червня 2019 13:07
довідка екологзахист.pdf
06 червня 2019 13:07
Витяг_(eдиний_податок).PDF
06 червня 2019 13:07
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "САПІЛЬНІКОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Відхилено 298 998,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 15:35
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 298 999,50
UAH з ПДВ
13 червня 2019 15:40
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 320 136,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 15:42
ФОП "САПІЛЬНІКОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ"
#2823313959
Відхилено 341 700,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 15:43

Документи

13 червня 2019 15:35
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 15:40
Електронний підпис
13 червня 2019 15:40
Протокол №2.pdf

Документи

13 червня 2019 15:42
Електронний підпис
13 червня 2019 15:41
Протокол №3.pdf

Документи

13 червня 2019 15:43
Електронний підпис
13 червня 2019 15:43
Протокол №4.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
13 червня 2019 15:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі