Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання навчального обладнання
Очікувана вартість
497 210,00 UAH
UA-2019-05-21-002688-a 7f679ec3ed5741e4b5ce8cb48a55a298
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Шишка

+380678860885 mail@lgk.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут
Код ЄДРПОУ: 25556649
Місцезнаходження: 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68
Контактна особа: Олег Шишка
+380678860885
mail@lgk.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 13:52
Очікувана вартість: 497 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 486,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Придбання навчального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79038, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Пасічна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 15:02
ТД навчальне обладнання2.docx
04 червня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2019 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 15:02
ТД навчальне обладнання2.docx
25 травня 2019 23:06
ТД навчальне обладнання.docx
21 травня 2019 18:54
ТД навчальне обладнання.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000014 ● 6846883101dd4da59120ec3a37746747
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2020 № 49

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-21-002688-a 21.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.03.2020 усунути порушення виявлені під час моніторингу шляхом опублікування звіту про виконання договору по закупівлі «Придбання навчального обладнання»

2020-03-23 08:43:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-11-12-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

від 12.11.2020 м. Львів № 217


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 16.11.2020 по 27.11.2020 перевірку закупівель за ID: UA-2019-05-21-002688-а, UA-2019-10-23-000198-b, UA-2020-04-06-003259-b, здійснених Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі освіти та науки Романа СУХОЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК

2020-11-12 13:37:52


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 495 936,00
UAH з ПДВ
495 936,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Канчалаба Тарас Юрійович 496 650,00
UAH з ПДВ
496 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:59
Пакет переможця-18-06-2019.rar

Публічні документи

05 червня 2019 13:27
Пропозиція.pdf
05 червня 2019 13:27
Проект договору.pdf
05 червня 2019 13:27
Довідки_Листи.pdf
05 червня 2019 13:27
Довідка з банку.jpg
05 червня 2019 13:27
Гарантійні листи.pdf
05 червня 2019 13:27
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Фізична особа-підприємець Канчалаба Тарас Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 495 936,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 12:36

Документи

18 червня 2019 12:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
495 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 12:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 10:02
договiр_001.jpg укладений
04 липня 2019 10:00
договiр_002.jpg укладений
04 липня 2019 10:00
договiр_004.jpg укладений
04 липня 2019 10:00
договiр_005.jpg укладений
04 липня 2019 10:00
договiр_007.jpg укладений
04 липня 2019 10:00
договiр_008.jpg укладений
04 липня 2019 10:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 495 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 656,00 UAH)