Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут |
Код ЄДРПОУ: | 25556649 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
Контактна особа: |
Олег Шишка +380678860885 mail@lgk.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 13:52 |
Очікувана вартість: | 497 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 486,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 15:02 |
ТД навчальне обладнання2.docx |
04 червня 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 червня 2019 15:02 |
ТД навчальне обладнання2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-13-000014 ● 6846883101dd4da59120ec3a37746747
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2020 № 49
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-21-002688-a 21.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.03.2020 усунути порушення виявлені під час моніторингу шляхом опублікування звіту про виконання договору по закупівлі «Придбання навчального обладнання»
2020-03-23 08:43:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-11-12-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
від 12.11.2020 м. Львів № 217
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 16.11.2020 по 27.11.2020 перевірку закупівель за ID: UA-2019-05-21-002688-а, UA-2019-10-23-000198-b, UA-2020-04-06-003259-b, здійснених Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі освіти та науки Романа СУХОЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-11-12 13:37:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2019 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
495 936,00
UAH з ПДВ
|
495 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Канчалаба Тарас Юрійович |
496 650,00
UAH з ПДВ
|
496 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" #19331194 |
Переможець |
495 936,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 10:02
|
договiр_001.jpg | укладений |
04 липня 2019 10:00
|
договiр_002.jpg | укладений |
04 липня 2019 10:00
|
договiр_004.jpg | укладений |
04 липня 2019 10:00
|
договiр_005.jpg | укладений |
04 липня 2019 10:00
|
договiр_007.jpg | укладений |
04 липня 2019 10:00
|
договiр_008.jpg | укладений |
04 липня 2019 10:00
|