Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі (шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Малиновського району м.Одеси)
Очікувана вартість
2 435 400,00 UAH
UA-2019-05-21-002258-a 90b11b54df854112a91cf68a8002794c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 16:29
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 16:29
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:57
Очікувана вартість: 2 435 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 177,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 комплекти
шкільні меблі для першого класу закладів освіти «Нової української школи» Малиновського району м.Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Малиновського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:23
Перелік змін 2.docx
28 травня 2019 12:23
Тенедерна документація зі змінами 2.doc
23 травня 2019 15:29
Перелік змін.docx
23 травня 2019 15:29
Тенедерна документація зі змінами.doc
21 травня 2019 16:26
Тенедерена документація.doc
28 травня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:23
Перелік змін 2.docx
28 травня 2019 12:23
Тенедерна документація зі змінами 2.doc
23 травня 2019 15:29
Перелік змін.docx
23 травня 2019 15:29
Тенедерна документація зі змінами.doc
21 травня 2019 16:26
Тенедерена документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (Додаток 1 до тендерної документації)
Дата подання: 27 травня 2019 10:41
Дата відповіді: 28 травня 2019 12:02
Доброго дня, шановний Замовник. Згідно Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) Замовник під час укладання Договору приймає остаточне рішення стосовно кольорів предмету закупівлі «Парта антисколіозна одномісна та стілець»: «Частини металевого каркаса парти та стільцярізнокольорові (комбінація 2х кольорів): металік (колір: алюміній) та помаранчевий (RAL2004)/зелений (RAL6020)/ синій (RAL5022)». Просимо дати наступну інформацію: 1. Можливості Замовника надати Переможцю торгів (наочне ознайомлення з запропонованою продукцією та вибір кольорів металевих каркасів) місце для здійснення збирання продукції (комплект: парта антисколіозна одномісна та стілець). Термін проведення робіт не більш 30 хвилин. 2. Чи може Переможець залишити запропоновану продукцію Замовнику (використання ії в подальшій поставці за Договором) в разі остаточного визначення Замовника стосовно комбінації кольорів порошкової фарби для деталей металевих каркасів : металік (колір алюміній) в поєднанні з RAL2004(RAL6020, RAL5022).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Переможцю торгів обов’язково буде надане місце для здійснення збирання продукції (комплект: парта антисколіозна одномісна та стілець) з метою наочного ознайомлення з запропонованою продукцією та вибору кольору металевого каркасу. 2. В разі остаточного визначення Замовника стосовно комбінації кольорів порошкової фарби для деталей металевих каркасів зібраний комплект запропонованої продукції Замовник не залишає, оскільки поставка продукції здійснюється згідно Додатку 2 до договору «Дислокація».
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 28 травня 2019 12:03
Доброго дня, шановний Замовник. У Переліку кваліфікаційних критеріїв та документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до ст. 16, 17 Закону до тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації), зазначено до надання: « - довідка про виконання аналогічного договору для навчальних закладів (за предметом закупівлі); - оригінал аналогічного договору з докладним описом меблів, що зазначений в довідці про виконання аналогічного договору». Просимо надати пояснення стосовно докладного опису меблів. Учасник надає інформацію в довільній формі: перелік властивостей меблів (якісні, технічні характеристики, матеріали тощо), які на розсуд Учасника не в повній мірі зазначені в укладеному Договорі, але свідчать про фаховість Учасника. Чи розглядає Замовник таку додаткову інформацію, як докладний опис меблів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно вимоги Замовника щодо надання аналогічного договору (Додаток № 4 до тендерної документації). Якщо Учасником був укладений договір в якому не зазначено вищенаведені критерії останній на власний розсуд в довільній формі долучає перелік властивостей товару, які свідчать про фаховість учасника, якщо вони не є комерційною таємницею.
Технічне завдання
Дата подання: 28 травня 2019 15:34
Дата відповіді: 31 травня 2019 12:02
Доброго дня. Просимо Замовника надати інформацію про наступне: - чи може Переможець торгів надати наочно один комплект (парта антисколіозна одномісна та стілець) з використанням всіх комбінацій кольорів фарби для остаточного визначення Замовника з цього приводу; - який термін Замовник вважає доцільним для наочного ознайомлення з запропонованою Переможцем торгів продукцією та прийняття остаточного рішення стосовно кольорів каркасів комплекту, виходячи з моменту підписання (дати, тощо) Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Для остаточного визначення Замовником кольору фарби, Переможець торгів може надати для наочного ознайомлення один комплект з використанням комбінацій кольорів фарби або палітру зразків фарби.
- Для остаточного ознайомлення з запропонованою Переможцем торгів продукцією та прийняття остаточного рішення стосовно кольорів каркасів комплекту Замовник буде приймати рішення не більше однієї доби.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 1 557 180,00
UAH з ПДВ
1 348 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДІОЛ ТРЕЙД" 2 009 000,00
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 805 640,00
UAH з ПДВ
1 805 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" 2 435 400,00
UAH з ПДВ
1 827 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" 2 230 400,00
UAH з ПДВ
2 206 023,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 2 314 040,00
UAH з ПДВ
2 217 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Згут А.Е. 2 312 400,00
UAH з ПДВ
2 259 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРАБКО ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ" 2 361 600,00
UAH з ПДВ
2 279 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 15:59
Електронний підпис
07 червня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 10:32
Електронний підпис
07 червня 2019 10:10
2.Гарантія.pdf
07 червня 2019 10:10
28.наказ+протокол.pdf
07 червня 2019 10:10
27.Статут.PDF
07 червня 2019 10:10
23.3.відгук Красноселка.PDF
07 червня 2019 10:10
3.7. Сес Заглушки.pdf
07 червня 2019 10:10
3.6. Сес ЛАК.pdf
07 червня 2019 10:10
3.4. Сес Клей.pdf
07 червня 2019 10:10
3.3 Сес краска.pdf
07 червня 2019 10:10
3. 2. Сес Труба.pdf
07 червня 2019 10:10
3.1 Сес .ЛДСП.pdf
07 червня 2019 10:10
32.СЕС 22046.pdf
07 червня 2019 10:10
31.СЕС 1729.pdf
07 червня 2019 10:10
26.Повноваження.pdf
07 червня 2019 10:10
24.Ст.17.pdf
07 червня 2019 10:10
21.Працівники.pdf
07 червня 2019 10:10
20.Мат.база.pdf
07 червня 2019 10:10
18.Проект договору.pdf
07 червня 2019 10:10
17.Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 10:10
14.Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 10:10
13.Малюнки та опис.pdf
07 червня 2019 10:10
12.Захист довкілля.pdf
07 червня 2019 10:10
11.Пакування.pdf
07 червня 2019 10:10
7.ГЛ що товар новий.pdf
07 червня 2019 10:10
4.4.RAL 9006 Aluminium.pdf
07 червня 2019 10:10
4.3.RAL 6020.pdf
07 червня 2019 10:10
4.2.RAL 5022.pdf
07 червня 2019 10:10
4.1.RAL 2004.pdf
07 червня 2019 10:10
3.10.СЕС фурнітура.pdf
07 червня 2019 10:10
3.9.СЕС фурнітура.pdf
07 червня 2019 10:10
3.8.СЕС кромка.pdf
07 червня 2019 10:10
3.5. СЕС фанера.pdf
07 червня 2019 10:10
1.Тех.характеристики.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:24
Електронний підпис
07 червня 2019 16:23
13. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 червня 2019 15:52
Сертифікат фарба п.pdf
07 червня 2019 15:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 червня 2019 15:52
Лист_стаття 17.pdf
07 червня 2019 15:52
Довідка_ПДВ.pdf
07 червня 2019 15:52
Витяг паспорт.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:26
Специфікація 001.pdf
07 червня 2019 15:26
Сертифікати.pdf
07 червня 2019 15:26
Проект договору.pdf
07 червня 2019 15:26
Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 15:26
Паспорт Грабко О.Г..pdf
07 червня 2019 15:26
Лист щодо відгуків 001.pdf
07 червня 2019 15:26
Лист ст.17.pdf
07 червня 2019 15:26
Лист про віїзд фахівця.pdf
07 червня 2019 15:26
Лист про виробника 001.pdf
07 червня 2019 15:26
Лист -зразки.pdf
07 червня 2019 15:26
Зображення товару 001.pdf
07 червня 2019 15:26
Довідка ПДВ.pdf
07 червня 2019 15:26
Довідка на краску.pdf
07 червня 2019 15:26
Дислокація.pdf
07 червня 2019 15:26
Витяг з реєстра 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ПП "ДІОЛ ТРЕЙД"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО"

ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ФОП Згут А.Е.

ФОП "ГРАБКО ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Очікує рішення 1 348 900,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 16:54

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 червня 2019 11:16
Коментар щодо відміни: На підставі п.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг, відмінити відкриті торги
Документи:
18 червня 2019 11:16
Повідомлення про рішення
18 червня 2019 11:16
Повідомлення про рішення