Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-05-21-001863-c b0fa9af3cc7d44bbbcd4ec51d0aa726d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Журило Людмила Іванівна

380442048461 plkpi_zli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Політехнічниий ліцей Національного технічного університету України КПІ м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22876603
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги 37, к7, кім 537
Контактна особа: Журило Людмила Іванівна
380442048461
plkpi_zli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 14:12
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Код ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, Київ, вул,В.Гавела,41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 17:21
Ганок оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Витрати, які входять до вартості предмету закупівлі
Дата подання: 22 травня 2019 11:29
Дата відповіді: 24 травня 2019 16:33
Доброго дня! Чи входять витрати гл. 10 (утримання служби Замовника) та гл.12 (експертиза) в бюджет Закупівлі (вартість предмету закупівлі)? Якщо так то які витрати враховуються в ДЦ а які ЗКР?
Відповідь: Відповідно до Паспорта бюджетної програми на 2019 рік Замовника, окремо коштів на утримання службу Замовника та експертизу проектів будівництва не передбачено. В той же час, звертаємо Вашу увагу на Розпорядження «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва» №358 від 26.05.2016 та Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, «Щодо закупівлі робіт», Вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016.
В ціну послуги повинні бути включені всі витрати Учасника, які він передбачає нести, виконуючи умови закупівлі, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі та додаткові витрати: вартість складання документації, огляду, підготовчих робіт та безпосередньо виконання послуг, страхування, інші витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно наданих послуг.
Умови оплати
Дата подання: 22 травня 2019 11:56
Дата відповіді: 24 травня 2019 16:33
В п. 3.5 зазаначені умови оплати: Оплата повної вартості послуг протягом 365 календарних днів з дати підписання Сторонами відповідних актів виконаних робіт та в п.14 Додатку 2 вимагає надання листа-згоди у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) щодо відстрочки розрахунку за надані послуги до 365 днів. Зважаючи на те, що кошти на виконання покрівельних робіт передбачені в бюджеті на 2019р., а зг. п.4 ст 7 Бюджетного кодексу України з 1 січня нового року Закон України “Про Державний бюджет України “ за попередній рік втрачає чинність, кошти за виконані роботи зг підписаного Акту виконаних робіт повинні бути сплачені до 31.12.2019р. З дати кінцевого терміну подання пропозицій (28.05.2019) до кінця року 216 календарних днів тому вимагати лист з відстрочкою оплати 365 календарних днів є некоректним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Невірне посилання та тлумачення законодавства: «п.4 ст. 7 Бюджетного кодексу України з 1 січня нового року Закон України “Про Державний бюджет України“ за попередній рік втрачає чинність»
Відповідно до Статті 23. Бюджетні призначення та асигнування, а саме п. 12 Усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, крім випадків, передбачених Кодексом. Тобто, чинність втрачають саме призначення та асигнування. Якщо ж мова йде про зобов’язання, то слід розглядати Статтю 17 Державні та місцеві гарантії, п. 7. Платежі, пов'язані з виконанням гарантійних зобов'язань держави (Автономної Республіки Крим, обласної ради чи територіальної громади міста), здійснюються згідно з відповідними договорами незалежно від обсягу коштів, визначених на цю мету в законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет), у такому ж порядку, як визначено частиною шостою статті 16 Кодексу, та відображаються як надання кредитів з бюджету стосовно суб'єктів господарювання, зобов'язання яких гарантовані.
Умови проекту договору (Додаток 4 Документації) передбачають наступне:
п.10.2. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
п. 4.5. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості виконаних послуг виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження коштів для оплати цих послуг на казначейський рахунок Замовника.
У разі відсутності коштів на казначейському рахунку, або ж їх невчасне надходження на такий казначейський рахунок не звільняє Замовника від взятих на себе зобов’язань. Таким чином, у разі відсутності оплат станом на 31.12.2019 року за взятими на себе зобов’язаннями, Замовник ініціює пролонгування договору на певний термін або ж до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Експертиза
Дата подання: 24 травня 2019 17:59
Дякуємо що звернули увагу. Надайте, будь-ласка чітку відповідь ( так/ні) чи входить вартість експертизи до ціни пропозиції.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Таракан Юлія Ігорівна 132 570,96
UAH
132 570,96
UAH
Документи
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С 138 221,94
UAH
138 221,94
UAH
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 17:47
Електронний підпис
28 травня 2019 17:47
Електронний підпис
28 травня 2019 17:44
1_Пропозиція.pdf
28 травня 2019 17:44
4_Витяг з реєстру ЄП.pdf
28 травня 2019 17:44
7_Обладнання.pdf
28 травня 2019 17:44
15_Проект договору.pdf
28 травня 2019 17:44
3_Статут.pdf
28 травня 2019 17:44
2.2_Витяг.pdf
28 травня 2019 17:44
2.3_Виписка з ЄДР.pdf
28 травня 2019 17:44
9_Аналогічні договори.pdf
28 травня 2019 17:44
8_Персонал.pdf
28 травня 2019 17:44
2.1_Паспорт.pdf
28 травня 2019 17:44
10_1_ДЦ та ЗКР.pdf
28 травня 2019 17:44
2_Повноваження особи.pdf
28 травня 2019 17:44
10_2_ЛК та ВР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Таракан Юлія Ігорівна

ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Таракан Юлія Ігорівна
#3166019287
Переможець 132 570,96
UAH
31 травня 2019 12:54

Документи

31 травня 2019 12:54
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Таракан Юлія Ігорівна
#3166019287
132 570,96
UAH
Документи

Документи

31 травня 2019 12:54
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор.pdf укладений
04 червня 2019 14:56