Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
185 964,00 UAH
UA-2019-05-21-001718-a 239b1791b3b841f8af7b98e168d15adb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Планово-економічний відділ

onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Контактна особа: Планово-економічний відділ
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 11:08
Початок аукціону: 29 травня 2019 11:08
Очікувана вартість: 185 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 929,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


кошти загального фонду

кошти загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11310 штуки
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 15:05
миючі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 21 травня 2019 16:15
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:57
Доброго дня, чи приймете Ви до розгляду більш якісні аналоги продукції ТМ "Гала"?
Відповідь: Добрий день! Які аналоги Ви маєте на увазі?
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Брати участь можуть всі зацікавлені учасники. Щодо торгової марки, то потрібно саме те,що вказано в Запиті.
Аналоги
Дата подання: 22 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:44
Аналоги до позицій 1-2 ТМ "Pro SERVICE", які за своїми технічними характеристиками не поступаються якістю.
Відповідь: Потрібно те, що вказано в Запиті, а саме продукцію "Gala".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-001718-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Захарунь Артем Олексійович, Код ЄДРПОУ:3487810612
Дата подання: 31 травня 2019 14:14
Невідповідність вимогам Замовника
Відповідно до вимог Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ПОДАЄТЬСЯ У ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, ЯК ВКАЗАНО, А САМЕ:
ЦІНА ЗА ОДИНИЦЮ З ПДВ(якщо учасник є платником ПДВ) ТА ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ З ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ!!!!!(якщо учасник не сплачує ПДВ)
Звертаємо Вашу увагу, що специфікації до договору, як і самого проекту договору у ФОП Марущак О.А. немає у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Замовника зазначених у пункті 4 Тендерної документації. Наданий документ "Згода з Договором.pdf" учасником ФОП Марущак О.А. не містить у собі умов договору, специфікації до нього, а також незрозуміло до якого проекту договору надана довідка відноситься. У наданій довідці немає найменування Замовника, предмету закупівлі і взагалі дати, а отже надана довідка не має юридичної сили. Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Марущак О.А., як невідповідну вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 13:21
Відповідно до вимог Замовника,Учасник ФОП Марущак О.А. надав в складі своєї пропозиції всі необхідні документи, згідно п.4 Запиту. Лист-згода з умовами Договору не містить конкретної форми зі специфікацією (надається з Договорм при укладанні після визначення переможця), а подається у довільній формі. ФОП Марущак О.А. визнаний переможцем, керуючись найбільш економічно вигідною пропозицією та наказом №10 від 19.03.2019 року Державного підприємства "ПРОЗОРРО" "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідно до вимог Замовника,Учасник ФОП Марущак О.А. надав в складі своєї пропозиції всі необхідні документи, згідно п.4 Запиту. Лист-згода з умовами Договору не містить конкретної форми зі специфікацією (надається з Договорм при укладанні після визначення переможця), а подається у довільній формі. ФОП Марущак О.А. визнаний переможцем, керуючись найбільш економічно вигідною пропозицією та наказом №10 від 19.03.2019 року Державного підприємства "ПРОЗОРРО" "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 147 484,50
UAH з ПДВ
140 270,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарунь Артем Олексійович 148 977,40
UAH з ПДВ
140 272,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 152 916,60
UAH з ПДВ
152 916,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 154 678,20
UAH з ПДВ
154 678,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 17:52
Паспорт.pdf
28 травня 2019 17:52
ІПН.pdf
28 травня 2019 17:52
Згода з Договором.pdf
28 травня 2019 17:52
Витяг_ЄдинийПодаток(1).pdf
28 травня 2019 17:52
Витяг з ЄДРПОУ_27.05.2019.pdf
28 травня 2019 17:52
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 11:43
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2019 11:43
Документи якості.pdf
25 травня 2019 11:43
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2019 11:43
Документи якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ФОП Захарунь Артем Олексійович

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
Переможець 140 270,60
UAH з ПДВ
03 червня 2019 10:44

Документи

03 червня 2019 10:44
скло покр.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
140 270,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 10:44
скло покр.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 241 від 07 06 2019.PDF укладений
07 червня 2019 13:00