Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
185 964,00 UAH
UA-2019-05-21-001718-a ● 239b1791b3b841f8af7b98e168d15adb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Планово-економічний відділ onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 11:08 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 185 964,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 929,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
кошти загального фонду
кошти загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11310 штуки
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 червня 2019
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 15:05 |
миючі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 21 травня 2019 16:15
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:57
Доброго дня, чи приймете Ви до розгляду більш якісні аналоги продукції ТМ "Гала"?
Відповідь: Добрий день! Які аналоги Ви маєте на увазі?
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Брати участь можуть всі зацікавлені учасники. Щодо торгової марки, то потрібно саме те,що вказано в Запиті.
Аналоги
Дата подання: 22 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:44
Аналоги до позицій 1-2 ТМ "Pro SERVICE", які за своїми технічними характеристиками не поступаються якістю.
Відповідь: Потрібно те, що вказано в Запиті, а саме продукцію "Gala".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001718-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Захарунь Артем Олексійович, Код ЄДРПОУ:3487810612
Дата подання: 31 травня 2019 14:14
Невідповідність вимогам Замовника
Відповідно до вимог Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ПОДАЄТЬСЯ У ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, ЯК ВКАЗАНО, А САМЕ:
ЦІНА ЗА ОДИНИЦЮ З ПДВ(якщо учасник є платником ПДВ) ТА ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ З ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ!!!!!(якщо учасник не сплачує ПДВ)
Звертаємо Вашу увагу, що специфікації до договору, як і самого проекту договору у ФОП Марущак О.А. немає у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Замовника зазначених у пункті 4 Тендерної документації. Наданий документ "Згода з Договором.pdf" учасником ФОП Марущак О.А. не містить у собі умов договору, специфікації до нього, а також незрозуміло до якого проекту договору надана довідка відноситься. У наданій довідці немає найменування Замовника, предмету закупівлі і взагалі дати, а отже надана довідка не має юридичної сили. Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Марущак О.А., як невідповідну вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ПОДАЄТЬСЯ У ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, ЯК ВКАЗАНО, А САМЕ:
ЦІНА ЗА ОДИНИЦЮ З ПДВ(якщо учасник є платником ПДВ) ТА ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ З ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ!!!!!(якщо учасник не сплачує ПДВ)
Звертаємо Вашу увагу, що специфікації до договору, як і самого проекту договору у ФОП Марущак О.А. немає у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Замовника зазначених у пункті 4 Тендерної документації. Наданий документ "Згода з Договором.pdf" учасником ФОП Марущак О.А. не містить у собі умов договору, специфікації до нього, а також незрозуміло до якого проекту договору надана довідка відноситься. У наданій довідці немає найменування Замовника, предмету закупівлі і взагалі дати, а отже надана довідка не має юридичної сили. Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Марущак О.А., як невідповідну вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 13:21
Відповідно до вимог Замовника,Учасник ФОП Марущак О.А. надав в складі своєї пропозиції всі необхідні документи, згідно п.4 Запиту. Лист-згода з умовами Договору не містить конкретної форми зі специфікацією (надається з Договорм при укладанні після визначення переможця), а подається у довільній формі. ФОП Марущак О.А. визнаний переможцем, керуючись найбільш економічно вигідною пропозицією та наказом №10 від 19.03.2019 року Державного підприємства "ПРОЗОРРО" "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог Замовника,Учасник ФОП Марущак О.А. надав в складі своєї пропозиції всі необхідні документи, згідно п.4 Запиту. Лист-згода з умовами Договору не містить конкретної форми зі специфікацією (надається з Договорм при укладанні після визначення переможця), а подається у довільній формі. ФОП Марущак О.А. визнаний переможцем, керуючись найбільш економічно вигідною пропозицією та наказом №10 від 19.03.2019 року Державного підприємства "ПРОЗОРРО" "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
147 484,50
UAH з ПДВ
|
140 270,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарунь Артем Олексійович |
148 977,40
UAH з ПДВ
|
140 272,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бабій С.П. |
152 916,60
UAH з ПДВ
|
152 916,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
154 678,20
UAH з ПДВ
|
154 678,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " #2672920650 |
Переможець |
140 270,60
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 241 від 07 06 2019.PDF | укладений |
07 червня 2019 13:00
|