Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Юри, ПВ-2487, ПВ-2639 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 658 998,80 UAH
UA-2019-05-21-001015-c 77876495a8a244b08fca28824e6425db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:40
Очікувана вартість: 1 658 998,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Юри, ПВ-2487, ПВ-2639 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, ПВ-2487, ПВ-2639 у Святошинському районі м. Києва 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 13:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дані для виконання вимог додатку 1
Дата подання: 24 травня 2019 09:29
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:45
Шановний замовник! Для виконання умов тендерної документації визначених у додатку 1, а саме надати світлотехнічний розрахунок при використанні еквівалента матеріалів, просимо чітко зазначити: 1. Габарити вулиці по даній закупівлі; 2. Кількість полос, їх ширина на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 3. Наявність та габарити зелених насаджень тротуарів та велодоріжок даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 4. Місце установки опори щодо дорожнього полотна на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 5. Відстань між опорами на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 6. Ширину проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 7. Відстань опори від проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 8. Висоту опори на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 9. Висоту кронштейна який буде змонтовано на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 10. Довжину кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 11. Кут нахилу кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовник надає Учаснику для розрахунку ціни його пропозиції відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними цінами або без них, або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції окремих видів капітальних ремонтів, до яких і відноситься предмет закупівлі, Замовник надає Дефектний акт.
Додаток 1 тендерної документації містить загальні вимоги до виконання робіт, технічний опис основних матеріалів та дефектний акт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції Учасника.
Що стосується додаткової інформації по об’єкту капітального ремонту, які необхідні для здійснення світлотехнічних розрахунків повідомляємо наступне: об’єкт капітального ремонту є загальнодоступний, при капітальному ремонті такого типу поліпшуються виключно експлуатаційні показники, інші параметри об’єкта капітального ремонту не змінюються. Враховуючи, що даний розрахунок робиться по фактичних параметрах існуючого об’єкта, які є в загальному доступі, то фактичні параметри даного об’єкту може виміряти кожен зацікавлений спеціаліст відповідної кваліфікації, в тому числі і Учасника, за місцем знаходження об’єкта, в тому числі з використанням інтернет ресурсів..
У випадку заміни опор та кронштейнів у межах капітального ремонту, їх параметри зазначаються в дефектному акті, який надається Замовником в складі тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 1 618 683,37
UAH з ПДВ
1 618 683,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 1 635 544,50
UAH з ПДВ
1 635 544,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 21:03
Електронний підпис
05 червня 2019 21:00
198 про отримання згоди.pdf
05 червня 2019 21:00
211 технічне завдання.pdf
05 червня 2019 21:00
206 згода з договором.pdf
05 червня 2019 21:00
212 цінова пропозиція.pdf
05 червня 2019 21:00
194 гарант лист 2.pdf
05 червня 2019 21:00
191 гарант лист 1.pdf
05 червня 2019 21:00
197 оперативні санкції.pdf
05 червня 2019 21:00
200 про санкції.pdf
05 червня 2019 21:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 червня 2019 21:00
Код доступу (опис).pdf
05 червня 2019 21:00
Статут БАК Україна.pdf
05 червня 2019 21:00
Протокол НР.PDF
05 червня 2019 21:00
Протокол ЗЗУ.pdf
05 червня 2019 21:00
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
05 червня 2019 21:00
Протокол _ 1.pdf
05 червня 2019 21:00
Відгук Представництво.pdf
05 червня 2019 21:00
Договір_оренди_БМ.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 21:02
Довідки про учасника.pdf
05 червня 2019 21:02
Гарантійні листи.pdf
05 червня 2019 21:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2019 21:02
Ліцензія.pdf
05 червня 2019 21:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 1 618 683,37
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
1 618 683,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:34
звіт.pdf укладений
19 листопада 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 14:30
ДУ №2 на зменшення до Договору №65-КР від 27.06.2019 р..pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:29
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 14:08
ДУ №1 від 27.06.2019 65-КР.pdf зміни до договору
27 червня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 13:52
Договір №65-КР від 27.06.2019.pdf укладений
27 червня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 485605,01 (Чотириста вісімдесят п'ять тисяч шістсот п'ять грн. 01 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 65-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 65-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1587033,35 (Один мільйон п'ятсот вісімдесят сім тисяч тридцять три грн. 35 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 264505,56 (Двісті шістдесят чотири тисячі п'ятсот п'ять грн. 56 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1587033,35 (Один мільйон п'ятсот вісімдесят сім тисяч тридцять три грн. 35 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 264505,56 (Двісті шістдесят чотири тисячі п'ятсот п'ять грн. 56 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 65-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 587 033,35
UAH (в тому числі ПДВ 264 505,56 UAH)