Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери (сервер баз даних з налаштованим програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
449 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000903-a 4a7b34888a0945cdbad070ac695be4f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Валентина Деонізіївна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Пилипчук Валентина Деонізіївна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 12:09
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 12:09
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:03
Очікувана вартість: 449 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервери (сервер баз даних з налаштованим програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 12:05
Тендерна документація СЕРВЕРИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо інсталяції ОС
Дата подання: 24 травня 2019 16:37
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:57
Доброго дня. У Додатоку 1 до тендерної документації є вимога: "Ліцензійне програмне забезпечення (операційна система) повинно бути проінстальоване, сертифікат справжності, ліцензія ..", але в цьому ж Додатку в таблиці з технічними вимогами вказано, що сервер повинен бути без ОС. Уточніть, сервер при поставці повинен бути з встановленою ОС або ні? Просимо виправити ці неточності в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що у Додатку 1 до тендерної документації у розділі Послуги із налаштування системного ПЗ вказано про встановлення ОС Linux SUSE SLES 11 SP4, тобто ми здійснюємо закупівлю сервера до складу якого входить сам сервер без ОС, ПЗ та його налаштування (в т.ч. встановлення ОС).
Щодо програмного забезпечення, яке необхідно налаштувати.
Дата подання: 24 травня 2019 16:42
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:46
Доброго дня. Згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації Постачальник повинен встановити та налаштувати наступне ПО: OS Linux SUSE SLES 11 SP4, DB Oracle 12.2.0.1, Oracle Application Express 5.1.4, Apache Standalone 10.1.2.0.0 - примірники вказаного ПО для встановлення надає Замовник?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що згідно тендерної документації Замовник не надає примірники вказаного ПО.
Щодо сервісного обслуговування Виробником серверу.
Дата подання: 24 травня 2019 16:54
Дата відповіді: 29 травня 2019 15:09
Доброго дня. Згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації сервісне обслуговування серверу вимагається від Виробника (а не Постачальника), що необхідно підтвердити відповідним листом від Виробника. При цьому у Додатку 2 (Цінова пропозиція) пункт 9 - вимагається підтвердження від Виробника або Дистриб’ютера, що учасник уповноважений обслуговувати запропоноване обладнання. Навіщо таке підтвердження, якщо обслуговувати обладнання необхідно Виробнику, а не Учаснику? В проекті договору (розділ 12.) також гарантійні зобов’язання покладаються на Продавця, а не на Виробника. Просимо надати роз'яснення та виправити ці неточності в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що усі технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку 1 до Тендерної документації, згідно з яких сервісне обслуговування має виконуватись виробником серверу або авторизованим сервісним центром, але відповідальність за якість та терміни сервісного обслуговування має нести виробник (надати відповідний лист від виробника).
Додатком 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний надати лист від виробника або офіційного дистриб’ютора серверу, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що Учасник уповноважений продавати та обслуговувати запропоноване обладнання на території України.
Щодо розвантаження товару
Дата подання: 24 травня 2019 16:58
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:38
Доброго дня. Від постачальника вимагається розвантаження товару. Уточніть, будь ласка, що необхідно врахувати щодо розвантаження - товар необхідно заносити на поверх будівлі (який поверх)?
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що постачання товару необхідно здійснити на адресу, вказану у тендерній документації, до входу у приміщення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 441 496,00
UAH з ПДВ
441 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 444 180,00
UAH з ПДВ
444 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 17:25
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2019 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2019 17:25
Статут 2017 завірений.pdf
03 червня 2019 17:25
Протокол№3.pdf
03 червня 2019 17:25
Протокол 55.1.pdf
03 червня 2019 17:25
Платник ПДВ.pdf
03 червня 2019 17:25
Опис.pdf
03 червня 2019 17:25
Наказ керівника.pdf
03 червня 2019 17:25
Лист-згода договір.pdf
03 червня 2019 17:25
Лист Згода.pdf
03 червня 2019 17:25
Лист Гарантія санкції.pdf
03 червня 2019 17:25
Копія акту казна.pdf
03 червня 2019 17:25
Довідка МТБ 24.05.19.pdf
03 червня 2019 17:25
Витяг 02.05.2019.pdf
03 червня 2019 17:25
Cертифікат ISO14001-2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Переможець 441 496,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:44

Документи

12 червня 2019 15:43
Електронний підпис
12 червня 2019 15:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
441 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 15:43
Електронний підпис
12 червня 2019 15:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 16:21
Договір укладений
01 липня 2019 16:18