Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Лінгафонний кабінет)
Очікувана вартість
403 916,00 UAH
UA-2019-05-21-000685-a 52a32217e30a43f08eced47262a45249
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Килюшик Наталя Володимирівна

+380960851482 malajazoch2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Код ЄДРПОУ: 24946288
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., Мала Олександрівка, вулиця Миру, будинок 76
Контактна особа: Килюшик Наталя Володимирівна
+380960851482
malajazoch2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:22
Очікувана вартість: 403 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 039,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Залишок коштів за рахунок освітньої субвенції який склався станом на 01.01.2019 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Лінгафонний кабінет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74105, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.1. Оплата товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Продавця. 3.2. Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 3.3. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Покупця. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:18
перелік змін.docx
31 травня 2019 11:18
Тендерна документація.doc
31 травня 2019 11:18
Додаток 3..doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 5.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 4.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 2.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 1.doc
31 травня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:18
перелік змін.docx
31 травня 2019 11:18
Тендерна документація.doc
21 травня 2019 11:22
Тендерна документація.doc
31 травня 2019 11:18
Додаток 3..doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 3.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 5.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 4.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 2.doc
21 травня 2019 11:22
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-000685-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:21
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 12:31
Шановний учасник! Зазаначаємо, що зігдно умов тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Також зауважуємо, що згідно проекту Договору:
5.2. Продавець гарантує відповідність поставленого товару, зазначеним у пункті 5.1 Договору вимогам щодо його якості .
5.3. У разі виявлення під час приймання товару недоліків, уповноважені представники Сторін складають і підписують відповідний протокол виявлених недоліків товару (далі – Протокол), а Продавець зобов'язаний усунути усі зазначені у Протоколі недоліки і письмово повідомити Покупця про готовність до повторної передачі товару.
Також замовник залишає за собою право згідно п.6.1.2 Договору відмовитися від прийняття і оплати товару, у разі його невідповідності специфікації товару (Додаток 1 до Договору) і якщо такі невідповідності не усунуті Продавцем.
У зв'язку із вищезаначеним тендерний комітет не вбачає за необхідне вносити запропоновані Вами зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000685-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:22
Cправжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 11:03
Сертифікація проводиться органами сертифікації, які акредитовані Національним Агентством з Акредитації України (НААУ)
Повноваження органу з сертифікації підтверджуються атестатом акредитації
відповідно до вимог, визначених процедур та схем сертифікації.
Реєстр акредитованих органів сертифікації розміщений на сайті НААУ
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000685-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:22
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 11:05
Відповідно до пункту 5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми
У пункті 5 Типового переліку, та і у самому переліку не встановлено вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України. Порядок, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України», визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України.
Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства до оформлення тендерної документації
Виходячи із вищевикладеного, тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 403 842,00
UAH з ПДВ
399 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦСО НІКРОН" 399 900,00
UAH з ПДВ
399 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 15:13
Електронний підпис
07 червня 2019 20:18
Електронний підпис
07 червня 2019 20:14
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 14:04
doc01050020190607110602.pdf
07 червня 2019 14:04
doc01050120190607110633.pdf
07 червня 2019 14:04
цсо.zip
07 червня 2019 14:04
сертLenovo.pdf
07 червня 2019 14:04
сертSMART .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "ЦСО НІКРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 399 798,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 16:40

Документи

14 червня 2019 16:39
Електронний підпис
14 червня 2019 16:19
протокол 59.FR12.pdf
14 червня 2019 16:19
Untitled 1.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
399 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 16:39
Електронний підпис
14 червня 2019 16:19
протокол 59.FR12.pdf
14 червня 2019 16:19
Untitled 1.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 14:47
лінгафонний кабінет.pdf укладений
03 липня 2019 14:42