Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків на території м.Кам`янське
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000650-c 1f0f34fd3d61421db594954c51003d86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:45
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Джерело фінансування - міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків на території м.Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, при наявності відповідних бюджетних коштів, може здійснити оплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) за послуги, які мають бути надані за Договором, на умовах попередньої оплати у розмірі, який не перевищує 30 відсотків від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, на строк визначений Постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 року №117. Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 11:58
Додаток 1.docx
21 травня 2019 11:58
Додаток 2.docx
21 травня 2019 11:58
Додаток 3.docx
21 травня 2019 11:58
Додаток 4.docx
21 травня 2019 11:58
Додаток 5.doc
21 травня 2019 11:58
ТД п.р.дитячих та спортивних майд_гарантія 10 тис.грн._сума 650.000.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ 648 210,12
UAH з ПДВ
648 210,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 20:30
Електронний підпис
19 червня 2019 20:30
Електронний підпис
19 червня 2019 20:30
Dovidka.pdf
19 червня 2019 20:30
Майданчики скан.PDF
19 червня 2019 20:30
Дефектний акт.PDF
06 червня 2019 12:44
Електронний підпис
06 червня 2019 12:44
untitled (15).zip
06 червня 2019 12:44
Статистика.pdf
06 червня 2019 12:44
Інші доки.pdf
06 червня 2019 12:44
Гарантія майданчики.PDF
06 червня 2019 12:44
Кваліфікація.PDF

Публічні документи

06 червня 2019 12:34
Електронний підпис
06 червня 2019 12:33
дит спорт майданчики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
#3498308873
Переможець 648 210,12
UAH з ПДВ
14 червня 2019 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ #3498308873

№ рішення у справі

54/64-р/к

Дата рішення у справі

19.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

14 червня 2019 16:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
#3498308873
648 210,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 16:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 12:02
д.у.4 до дог.631-19 від 27.06.19.PDF укладений
25 лютого 2020 10:37
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:32
SCAN0189.PDF зміни до договору
16 січня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 16:49
SCAN0168.PDF зміни до договору
14 січня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:13
SCAN0117.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:11
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 13:27
SCAN0049.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 13:38
SCAN0005.PDF укладений
27 червня 2019 13:32
_ 631-19 від 27.06_PDF.pdf укладений
27 червня 2019 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 631-19 від «27» червня 2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 479 000 грн. 00 коп. (чотириста сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 631-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 631-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 631-19 від «27» червня 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 631-19 від «27» червня 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 631-19 від «27» червня 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 95 800 грн. 00 коп. (дев’яносто п’ять тисяч вісімсот гривень 00 коп.), (без ПДВ), фактично виконаного у 2019 році - 479 000 грн. 00 коп. (чотириста сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ.” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника та Виконавця. ОБСЯГ ЗАКУПІВЛІ 1 ШТ. ПОСЛУГА
Номер договору про закупівлю: 631-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 631-19 від «27» червня 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 631-19 від «27» червня 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 631-19 від «27» червня 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 95 800 грн. 00 коп. (дев’яносто п’ять тисяч вісімсот гривень 00 коп.), (без ПДВ), фактично виконаного у 2019 році - 479 000 грн. 00 коп. (чотириста сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ.” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника та Виконавця. ОБСЯГ ЗАКУПІВЛІ 1 ШТ. ПОСЛУГА
Номер договору про закупівлю: 631-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 479 000,00
UAH
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 574 800грн. (без ПДВ)