Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка"
Очікувана вартість
2 465 975,00 UAH
UA-2019-05-21-000142-c 488ab326a7cb4fdfb30ad1981839f545
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:19
Очікувана вартість: 2 465 975,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27406, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Олени Теліги,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 09:29
Додаток 4 підсумк. відом. ресур..xls
21 травня 2019 09:29
Додаток 4 локал кошторис.xls
21 травня 2019 09:29
Додаток 4 зведений кошторис.xls
21 травня 2019 09:29
Додаток 4 дефект акт.xls
21 травня 2019 09:29
Додаток 4 відомість ресурсів.xls
21 травня 2019 09:29
Додаток 4 відом. обсягу робіт.xls
21 травня 2019 09:29
Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx
21 травня 2019 09:29
Додаток 2 Проект Договору (3).docx
21 травня 2019 09:29
Додаток 1 технічне завдання.docx
21 травня 2019 09:29
ТД Фасад зш1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 23 травня 2019 19:50
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:41
Чому відсутний ПДВ у ЗКР? Це Дискримінація до учасників платників податку на додану вартість.
Відповідь: ПДВ враховано у Зведеному кошторисному розрахунку в п.№ П-154, та становить 421839,00 грн.
тендр
Дата подання: 24 травня 2019 11:58
Дата відповіді: 07 червня 2019 13:36
ПДВ НЕ враховано у Зведеному кошторисному розрахунку в п.№ П-154.
Відповідь: ПДВ враховано у Зведеному кошторисному розрахунку в п.№ П-154, та становить 421839,00 грн.Також повідомляємо, що згідно п. 6.2. розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник може одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника за адресою: 27400, Кіровоградська обл., , м Знам’янка, пр. Шкільний, буд. 5

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-21-000142-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "СтальМонтаж-Конструкція", Код ЄДРПОУ:37059306
Дата подання: 24 травня 2019 11:49
Дискримінаційні умови ТД
У Зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва (Додаток 4 до ТД) не враховані кошти на сплату Податку на додану вартість. Це ставить не в рівні умови платників ПДВ, та тих учасників які не є платниками ПДВ, та є дискримінацією до учасників які є платниками ПДВ.
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.05.2019 № 6738.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 19:33

Документи Органу Оскарження

28 травня 2019 19:33
Рішення від 28.05.2019 № 6738.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000019 ● 947f425d2426462498dcaf3aa99f88aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.07.2019 № 38

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.07.2019 № 38

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-21-000142-c 21.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 13:04:37

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-000142-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
При проведенні даної закупівлі 24.05.2019 оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі - звернення).
З якої причини Вами несвоєчасно оприлюднене в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro роз'яснення на звернення, як це передбачено частиною 1 статті 10 Закону, чим порушена вимога частини 1 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-08 10:13:37

Пояснення по моніторингу до закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка" (UA-2019-05-21-000142-c)

Відділ освіти не вважає,що нами як замовником було порушено закон про публічні закупівлі при проведенні закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка" (UA-2019-05-21-000142-c) з наступних підстав: 24/05/2019 р. по данній закупівлі було отримано запитання стосовно змісту тендерної документації, згідно ч.1 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі" зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - публікуються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Рішення про надання роз'яснень до тендерної докумнтації було прийнято 07.06.2019 р. тобто умови ч.1 ст. 10 нами як замовником не порушено, крім того повідомляємо, що в зв'язку з находженням у відпустці більшості скалду тендерного комітету саме дата 07.06.2019 р. була єдино можлива дня надання роз'яснень до тендерної документації. Також вказуємо на те, що згідно п.1 ст. 23 "Про публічні закупівлі" Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня звернення за роз'ясненням надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Згідно п.2 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів, тобто оскільки роз'яснення до тендерної документації було надано нами пізніше ніж в термін вказаний у п.1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", то термін подання пропозицій було подовжено не менш як на сім днів з дати надання роз'яснення згідно п.2 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-12 10:13:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-000142-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), додатково постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.

1. Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів згідно якого в пункті 91 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» Вами визначений тип оплати – аванс в розмірі 100 %. Такі ж умови оплати договору, а саме – аванс в розмірі 100 % визначені Вами і в пункті 81 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 02.07.2019 року.
При цьому, в проекті договору про закупівлю підрядних робіт за бюджетні кошти, який міститься в Додатку 2 (далі – проект договору) до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 21.07.2019 № 77, умови та розмір перерахування підряднику суми авансу відсутні.
Натомість, пунктом 4.5 розділу 4 «Ціна договору та порядок розрахунків» проекту договору передбачено наступне : «Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 та з відстрочкою платежу до 30 днів з дати підписання Сторонами вказаних документів».
Слід зазначити, що згідно абзацу другого пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабміну України України від 27.12.2001 р. № 1764, замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не можу перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Крім того, згідно підпункту 3 пункту 1 Постанови Кабміну України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» установлено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачити відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснення попередньої оплати лише у разі закупівлі робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла, на строк який не може перевищувати трьох місяців.
Згідно частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, статтею 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України установлено:
1. Якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.
2. Підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.
Отже, вищевикладене передбачає включення до умов договору порядок проведення попередньої оплати.
Необхідно зазначити, що частиною четвертою статті 36 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
2. Чому під час проведення даної закупівлі Вами оприлюднені форми документів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів та форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів, в якому відсутній пункт «10². Джерело фінансування закупівлі», а також оприлюднене повідомлення про намір укласти договір без пункту «11. Джерело фінансування закупівлі».

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-17 22:07:13

Відповідь на запит

Замовник погоджується із зазначеними вами недоліками та повідомляє наступне. Оскількі вказані недоліки не є суттєвими (тендерною документацією вимагалось надання підтвердження згоди з істотними умовами договору, які не передбачали виплату авансу та з якими погодились усі учасники) і не вплинули на результати даної закупівлі 16.07. 2019 року з переможцем укладено договір зміст якого відповідає проекту договору і не передбачає авансового платежу. Недоліки щодо форми опублікованих документів в частині не зазначення джерел фінансування пояснюються відсутністю вказаної опції на електроному майданчику закупівлі. Водночас повідомляємо, що за вказаними фактами призначено службове розслідування, за результатами якого буде вирішено питання про притягнення винного працівника до дисциплинарної видповидальності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти не вважає,що нами як замовником було порушено закон про публічні закупівлі при проведенні закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» – "Капітальний ремонт по утепленню фасадів Знам'янської ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Т.Г.Шевченка" (UA-2019-05-21-000142-c) з наступних підстав: 24/05/2019 р. по данній закупівлі було отримано запитання стосовно змісту тендерної документації, згідно ч.1 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі" зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - публікуються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Рішення про надання роз'яснень до тендерної докумнтації було прийнято 07.06.2019 р. тобто умови ч.1 ст. 10 нами як замовником не порушено, крім того повідомляємо, що в зв'язку з находженням у відпустці більшості скалду тендерного комітету саме дата 07.06.2019 р. була єдино можлива дня надання роз'яснень до тендерної документації. Також вказуємо на те, що згідно п.1 ст. 23 "Про публічні закупівлі" Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня звернення за роз'ясненням надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Згідно п.2 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів, тобто оскільки роз'яснення до тендерної документації було надано нами пізніше ніж в термін вказаний у п.1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", то термін подання пропозицій було подовжено не менш як на сім днів з дати надання роз'яснення згідно п.2 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"

2019-07-31 11:56:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

-

2019-08-06 16:55:02

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ГЕЛІОС" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
1 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Споруда 2017 2 099 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРМА-ОЛІМП" 2 099 468,03
UAH з ПДВ
1 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР" 2 278 431,89
UAH з ПДВ
2 278 431,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 14:13
Електронний підпис
06 червня 2019 13:53
Електронний підпис
06 червня 2019 13:48
Проект договору.rar
06 червня 2019 13:48
Аналогічні договора.rar
06 червня 2019 13:48
Витяг з ЄДР.rar
06 червня 2019 13:48
Статут.rar
06 червня 2019 13:48
Установчі документи.rar
06 червня 2019 13:48
Кошторис.rar
06 червня 2019 13:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 08:40
Електронний підпис
06 червня 2019 16:44
Електронний підпис
06 червня 2019 16:41
Статутні документи.pdf
06 червня 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2019 16:41
Реєстр.PDF
06 червня 2019 16:41
Ліцензія, дозволи.pdf
06 червня 2019 16:41
Відповідність.PDF
06 червня 2019 16:41
38 знамянка зош 1.imd

Публічні документи

08 липня 2019 13:57
Електронний підпис
05 липня 2019 20:52
Електронний підпис
03 липня 2019 20:09
Електронний підпис
03 липня 2019 19:35
2.3.Договірна ціна.pdf
03 липня 2019 19:35
2.2.Договірна ціна.pdf
03 липня 2019 19:35
2.1.Договірна ціна.pdf
01 червня 2019 13:37
Електронний підпис
01 червня 2019 13:23
59.Дефектний акт.rar
01 червня 2019 13:23
55. Розрахунки №№ 1-4.rar
01 червня 2019 13:23
26.2. Додаткова угода.rar
01 червня 2019 13:23
11. Копія Витягу з РПЄП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ГЕЛІОС"

ТОВ Споруда 2017

ТОВ "ОРМА-ОЛІМП"

ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ГЕЛІОС"
#13934796
Відхилено 1 899 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 13:57
ТОВ Споруда 2017
#41188151
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:00
ТОВ "ОРМА-ОЛІМП"
#34442790
Відхилено 1 970 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:04
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР"
#42051534
Переможець 2 278 431,89
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:05

Документи

25 червня 2019 13:57
Електронний підпис
25 червня 2019 13:56
Протокол відхилення

Документи

02 липня 2019 16:00
Електронний підпис
02 липня 2019 16:00
Протокол відхилення

Документи

02 липня 2019 16:03
Електронний підпис
02 липня 2019 16:02
Протокол відхилення

Документи

02 липня 2019 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР"
#42051534
2 278 431,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:33
Фасад.PDF зміни до договору
04 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 10:54
фасад.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 10:51
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 10:06
ду зш1.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 09:52
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 09:56
Фасад.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 11:24
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 липня 2019 11:09
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 13:56
Договір з переможцем зміни до договору
16 липня 2019 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. 4.7 договору, а саме додано можливість на отримання авансу підрядником, як і зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 454
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв'язку з наявними на 2019 рік кошторисними призначеннями згідно данного договору.
Номер договору про закупівлю: 454
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.1 додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору збільшено в рамках тендерної пропозиції учасника в зв'язку зі збільшенням обсягу фактичних видатків замовника на 2020 рік по данній закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшено, в зв'язку зі зменшенням обсягу фактичних видатків замовника на данну закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника на 2020 р. за данним договором прийняте рішення про його продовження до 31.12.2021 р. згідно п.п.4 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML