Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55
Очікувана вартість
38 116 177,00 UAH
UA-2019-05-20-002216-a b1c07a36904a421ebe659c67d2616e43
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 17:57
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 17:57
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:01
Очікувана вартість: 38 116 177,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт : 10%
менше 275 днів: 10%
від 275 до 365 днів:: 5%
більше 365 днів: 0%
Умови оплати (відстрочка оплати): 10%
більше 180 днів : 10%
від 90 днів до 180 днів :: 5%
менше 90 днів:: 0%
20 травня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 18:07
Додаток_3.docx
20 травня 2019 18:07
ТД.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_4.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_5.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_2.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_1.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток _6.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000004 ● 5fb80cedce8349b3a33659ba262f1483
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.06.2019
№ 36

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-20-002216-a від 20.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі

2019-07-16 17:03:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни

2019-07-17 12:15:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 33 172 004,91
UAH з ПДВ
33 172 004,91
UAH з ПДВ
1.25 26 537 603.93 Документи
ТОВ Зодчество ЛТД 36 149 896,32
UAH з ПДВ
36 149 896,32
UAH з ПДВ
1.25 28 919 917.06 Документи

Публічні документи

11 червня 2019 05:00
Електронний підпис
10 червня 2019 20:36
Електронний підпис
07 червня 2019 16:13
Електронний підпис
07 червня 2019 16:09
4354-НА ТЕНДЕР.imd
07 червня 2019 16:08
0525_190520102300_001.pdf
07 червня 2019 16:08
банківська гарантія.rar
07 червня 2019 16:08
0534_190521100845_001.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 10:52
Електронний підпис
05 червня 2019 10:50
КЕП.rar
05 червня 2019 10:50
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 10:50
СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
05 червня 2019 10:50
ст.17.pdf
05 червня 2019 10:50
проект договору.pdf
05 червня 2019 10:50
працівники.pdf
05 червня 2019 10:50
ОБЛАДНАННЯ.pdf
05 червня 2019 10:50
листи та довідки .pdf
05 червня 2019 10:50
КОШТОРИС3.pdf
05 червня 2019 10:50
КОШТОРИС 2.pdf
05 червня 2019 10:50
КОШТОРИС 1.pdf
05 червня 2019 10:50
елект.форма кошторису.rar
05 червня 2019 10:50
додаток _3.pdf
05 червня 2019 10:50
БАНК ГАРАНТІЯ.zip
05 червня 2019 10:50
аналогічні договори .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"

ТОВ Зодчество ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Відхилено 33 172 004,91
UAH з ПДВ
09 липня 2019 18:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Зодчество ЛТД
#33643953
Відхилено 36 149 896,32
UAH з ПДВ
15 липня 2019 11:24

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

09 липня 2019 18:44
Електронний підпис
14 червня 2019 14:42
Повідомлення.pdf

Документи

15 липня 2019 11:24
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2019 11:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі