Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55
Очікувана вартість
38 116 177,00 UAH
UA-2019-05-20-002216-a b1c07a36904a421ebe659c67d2616e43
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа замовника: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 17:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 17:57
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:01
Очікувана вартість: 38 116 177,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт : 10%
менше 275 днів: 10%
від 275 до 365 днів:: 5%
більше 365 днів: 0%
Умови оплати (відстрочка оплати): 10%
більше 180 днів : 10%
від 90 днів до 180 днів :: 5%
менше 90 днів:: 0%

Тендерна документація

20 травня 2019 18:08
Електронний цифровий підпис
20 травня 2019 18:07
Додаток_3.docx
20 травня 2019 18:07
ТД.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_4.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_5.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_2.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток_1.docx
20 травня 2019 18:07
Додаток _6.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000004 ● 5fb80cedce8349b3a33659ba262f1483
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 17:01:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.06.2019
№ 36

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-20-002216-a від 20.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі

2019-07-16 17:03:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, 36072499, Україна, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55 , 38116177UAH, 45215000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: b1c07a36904a421ebe659c67d2616e43, 2019-05-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі. За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що тендерна документація Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон), визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Разом з тим, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1, 10-2 та 12-1 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 09 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не враховує рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1, 10-2 та 12-1 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни

2019-07-17 12:15:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 33 172 004,91
UAH з ПДВ
33 172 004,91
UAH з ПДВ
1.25 26 537 603.93 Документи
ТОВ Зодчество ЛТД 36 149 896,32
UAH з ПДВ
36 149 896,32
UAH з ПДВ
1.25 28 919 917.06 Документи

Публічні документи

11 червня 2019 05:00
sign.p7s
10 червня 2019 20:36
sign.p7s
07 червня 2019 16:13
sign.p7s
07 червня 2019 16:09
4354-НА ТЕНДЕР.imd
07 червня 2019 16:08
0525_190520102300_001.pdf
07 червня 2019 16:08
банківська гарантія.rar
07 червня 2019 16:08
0534_190521100845_001.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 10:52
sign.p7s
05 червня 2019 10:50
КЕП.rar
05 червня 2019 10:50
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 10:50
СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
05 червня 2019 10:50
ст.17.pdf
05 червня 2019 10:50
проект договору.pdf
05 червня 2019 10:50
працівники.pdf
05 червня 2019 10:50
ОБЛАДНАННЯ.pdf
05 червня 2019 10:50
листи та довідки .pdf
05 червня 2019 10:50
КОШТОРИС3.pdf
05 червня 2019 10:50
КОШТОРИС 2.pdf
05 червня 2019 10:50
КОШТОРИС 1.pdf
05 червня 2019 10:50
елект.форма кошторису.rar
05 червня 2019 10:50
додаток _3.pdf
05 червня 2019 10:50
БАНК ГАРАНТІЯ.zip
05 червня 2019 10:50
аналогічні договори .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Відхилено 33 172 004,91
UAH з ПДВ
09 липня 2019 18:44
ТОВ Зодчество ЛТД
#33643953
Відхилено 36 149 896,32
UAH з ПДВ
15 липня 2019 11:24

Документи

09 липня 2019 18:44
sign.p7s
14 червня 2019 14:42
Повідомлення.pdf

Документи

15 липня 2019 11:24
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2019 11:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку