Філграстим гранулоцит колонієстимулюючий фактор (Г – КСФ), 300 мкг, амп., фл., шпр. - 552 од.
Очікувана вартість
480 129,60 UAH
UA-2019-05-20-002207-a 06f5e0a7087b4990953557ce9365ab79
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт замовника: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа замовника: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:38
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:38
Очікувана вартість: 480 129,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
552 одиниця
Філграстим гранулоцит колонієстимулюючий фактор (Г – КСФ), 300 мкг, амп., фл., шпр. - 552 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Filgrastim

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк придатності
Дата подання: 21 травня 2019 17:34
Дата відповіді: 23 травня 2019 18:14
Доброго дня! В медико-технічних вимогах, зазначається що строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого виробником терміну придатності. Для розширення конкуренції в процесі аукціону, просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Враховуючи, що лікарські засоби які зазначені в медико-технічних вимогах у більшості виробників мають загальний термін придатності 24 місяця, а також загальну практику здійснення закупівель лікарських засобів за напрямами використання бюджетних коштів, просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% чи 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З врахуванням Вашого питання внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Банківська гарантія
Дата подання: 24 травня 2019 15:15
Дата відповіді: 28 травня 2019 11:41
Доброго дня, в тендерної документації вказано що гарантія дійсна 90 днів з дати розкриття. Просимо відповісти, що вважати датою розкриття, дату аукціону, як дату оголошення результатів. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг – 133 тисячі євро; строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен складати не менше ніж 90 днів з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції, тобто з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сандоз Україна 164 780,00
UAH з ПДВ
128 528,40
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк" 192 648,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" 212 630,40
UAH з ПДВ
130 227,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 194 911,20
UAH з ПДВ
191 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 14:43
sign.p7s
14 червня 2019 14:39
Документи переможця
14 червня 2019 14:39
Документи переможця
05 червня 2019 13:55
sign.p7s
05 червня 2019 13:53
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 13:53
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2019 13:53
Банківська Гарантія.zip

Публічні документи

05 червня 2019 12:48
sign.p7s
05 червня 2019 12:16
Nakaz_savchenko.zip
05 червня 2019 12:16
Licenzia.zip
05 червня 2019 12:16
Doverka_savchenko.zip
05 червня 2019 12:16
Технічна частина.pdf
05 червня 2019 12:16
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 12:16
201394_ГР_316_14_400.pdf.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сандоз Україна
#38419586
Переможець 128 528,40
UAH з ПДВ
13 червня 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сандоз Україна
#38419586
128 528,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2019 17:25
Договір 52.pdf укладений
27 червня 2019 17:24
sign.p7s зміни до договору
15 липня 2019 11:41
Додаткова 2 до договору 52.pdf зміни до договору
15 липня 2019 11:40
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2019 17:19
Додаткова 1 до договору 52.pdf зміни до договору
01 липня 2019 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 52 про закупівлю товарів за державні кошти від «27»06.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.1 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.1 п.1.3 Договору № 52 про закупівлю товарів за державні кошти від 27.06.2019 року (далі – Договір), у зв’язку з необхідністю приведення кількості товару до кратності пакування. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 550 од.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку