Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електричні лампи
Очікувана вартість
460 094,97 UAH
UA-2019-05-20-002178-a ee9f0135512f41feaa52a78d35216624
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 15:27
Очікувана вартість: 460 094,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Строк поставки - 30 к. д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
електричні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відтермінування в оплаті - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:05
лампи зведена зміни.doc
27 травня 2019 15:05
Перелік змін лампи зведена.docx
20 травня 2019 17:50
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
27 травня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:05
лампи зведена зміни.doc
20 травня 2019 17:50
лампи зведена.doc
27 травня 2019 15:05
Перелік змін лампи зведена.docx
20 травня 2019 17:50
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 21:41
Дата відповіді: 21 травня 2019 12:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 21 травня 2019 10:04
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:22
Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення відносно позицій 12 та 13, що вказані у додатку №3: зазначено, що то мають бути лампи ЛЕД 25Вт та 50Вт з цоколем G13 та ступінню захисту ІР65. Чи вірно ми розуміємо, що то мають бути не лампи, а все ж світильники, бо лампа в силу технологічних властивостей не може бути зі ступенем захисту ІР65, окрім того не існує світлодіодної лампи з цоколем G13 потужністю 50Вт. Якщо це мають бути світильники, то чи правильно ми розуміємо, що маються на увазі лінійні світильники довжиною 1250-1300мм на дві трубчасті світлодіодні лампи з потужністю 15-16Вт кожна, та лінійні світильники довжиною 1560-1600мм з двома світлодіодними лампами по 20-24Вт кожна? Якщо наше припущення помилкове, будь-ласка, надайте більш детальний опис продукції, яка Вам потрібна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства будуть внесені зміни в ТД. Дякуємо за запитання.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 21 травня 2019 10:37
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:22
Шановний Замовнику, Позиція 4 додатку №3 до тендерної документації містить вимоги, які протирічать одна одній: у другій колонці вказано, що цоколь має бути Е14, а в четвертій - що G13. Якщо є така можливість, то вкажіть, будь ласка, форм-фактор ламп, бо лампи, окрім класичної форми "груші" можуть мати форму "свічки" або "кульки", а також концентрованого світла та інші. Крім того, на усі лампи вказана потужність, але не вказаний світловий потік, що є не менш значущою характеристикою, яка дозволить запропонувати учасникам більш ефективні лампи для Ваших потреб. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства будуть внесені зміни в ТД. Дякуємо за запитання.
Щодо технічних зарактеристик предмету закупівлі
Дата подання: 23 травня 2019 13:01
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:22
Доброго дня ! В додатку №4 ТД поз.12,13 в колонці тип лампа вказана характеристика степінь захисту IP 65 . Звертаємо увагу Замовника, що дана характеристика стосується світильників (для використання під водою) ,а до суттевих параметрів ламп світлодіодних немає жодного відношення. З метою виключення спотворення предмету закупівлі Замовником для обмеження конкуренції, звертаємось з проханням внести зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства будуть внесені зміни в ТД. Дякуємо за запитання.
Технічні характеристики
Дата подання: 23 травня 2019 17:17
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:16
Прохання надати пояснення стосовно поз. №10 Додатку №3 Лампа LED 40W6400K E40: Яка повина бути кольорова температура 6400К чи 2700К?
Відповідь: Має бути як в ТЗ, а саме 2700К
визначення предмету закупівлі
Дата подання: 24 травня 2019 11:29
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:34
В додатку №3 ТД в назві типу лампу вказано LED,що являється ознакою належності лампи до світлодіодних. Ламп світлодіодних поз.7Лампа LED 15W E14 235 V ;поз.13Лампа LED 50W IP-65 G13 ;поз.15Лампа LED 14W E14 235V; поз.17Лампа LED T8 36W/54 G13 не існує в природі. Включення в предмет Закупівлі ламп, які не існують, являється ознакою явною корупційної змови . Звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни в ТД і вилучити з додатку вказані лампи. .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства будуть внесені зміни в ТД. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «НВП «ВІАН» 360 393,72
UAH з ПДВ
347 869,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "Паритет" 398 234,10
UAH з ПДВ
347 871,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 13:28
IMG_0003.pdf
14 червня 2019 13:28
IMG_0002.pdf
14 червня 2019 13:28
IMG_0001.pdf
14 червня 2019 13:28
суд дир.pdf
14 червня 2019 13:28
плат доруч.pdf
14 червня 2019 13:28
ДПИ.pdf
07 червня 2019 09:17
пропоз за рез.pdf
05 червня 2019 16:18
Електронний підпис
05 червня 2019 16:17
IMG_0001.pdf
05 червня 2019 16:17
тех ч.pdf
05 червня 2019 16:17
Статут.pdf
05 червня 2019 16:17
ст 17.pdf
05 червня 2019 16:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2019 16:17
пропозиція.pdf
05 червня 2019 16:17
прац.pdf
05 червня 2019 16:17
обл.pdf
05 червня 2019 16:17
Наказ на дир.pdf
05 червня 2019 16:17
згода з договором.pdf
05 червня 2019 16:17
декл, серт.pdf
05 червня 2019 16:17
витяг.pdf
05 червня 2019 16:17
Банк довідки.pdf
05 червня 2019 16:17
аналог догов 2-3.pdf
05 червня 2019 16:17
аналог догов 1.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 08:10
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «НВП «ВІАН»

ТОВ фірма "Паритет"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «НВП «ВІАН»
#31166456
Переможець 347 869,92
UAH з ПДВ
13 червня 2019 15:32

Документи

13 червня 2019 15:32
Електронний підпис
13 червня 2019 15:30
97-2 лампи_розгляд.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «НВП «ВІАН»
#31166456
347 869,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 15:32
Електронний підпис
13 червня 2019 15:30
97-2 лампи_розгляд.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:40
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 18:06
K 95.pdf укладений
26 червня 2019 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 346 951,92
UAH (в тому числі ПДВ 57 825,32 UAH)