Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

легкові автомобілі
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-05-20-002059-a 836c8118728f41989cfd87c40975aa22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Євгенівна Струс

+380671699135 umsv.lor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25255072
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Контактна особа: Марта Євгенівна Струс
+380671699135
umsv.lor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:49
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Винниченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:01
Проект договору.docx
20 травня 2019 17:01
Технічне завдання.docx
20 травня 2019 17:01
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000028 ● aec120b1feab4436a1afa6c01244ce06
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.11.2019 № 196

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 196
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-002059-a 20.05.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь У межах здійснення торгів на закупівлю «ДК 021:2015 - 34110000-1 - Легкові автомобілі (Легкові автомобілі)» з номером закупівлі UA-2019-05-20-002059-a було отримано рішення про початок моніторингу про, що повідомляємо: - Щодо джерела фінансування Відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, у формі оголошення про проведення відкритих торгів,повинна міститись інформація про «Джерело фінансування закупівлі». Згідно з інформацією розміщеною на сайті Prozorro. Інфобокс можливість вказання джерела фінансування реалізовано лише з 30.10.2019 р. На момент оголошення закупівлі,а саме 20 травня 2019 р. функціонал електронного майданчика закупівель не передбачав технічної можливості винести дану інформацію в окреме поле. Проте, відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 інформація вказана у формі «Повідомлення про намір укласти договір», що завантажено у систему здійснення закупівель 11 червня 2019 о 12:03 годині. - Щодо статті 17 : Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2019 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. У тому числі, у зв’язку з двозначним трактуванням цієї норми, просимо вас надати роз’яснення та вибудувати єдину правову позицію в рамках цього питання. - Щодо звернення Відповідно до висновку за результатами моніторингу вимога п.4 Додатку 1 Тендерної документації, а саме: У разі необхідності замовник має право: звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозиції з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій (Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит не пізніше 2 робочих днів з дня отримання такого Запиту), але ця вимога не відповідає вимогам Закону Однак, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, тобто, замовник в рамках тендерної документації визначив дану норму таким чином, щоб учасник лише за умови технічної можливості електронної системи закупівель розмістив на майданчику сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1, що не суперечить вимогам Закону, адже в результаті проведеного аукціону ціна учасника, зазначена в ціновій пропозиції може суттєво відрізнятися від переможної ціни. Вказана норма не суперечить вимогам чинного законодавства, адже стосується уточнення лише ціни і не стосується суті чи змісту самих документів в тендерній документації. Щодо сертифіката Відповідно до умов Технічного завдання Учасник має надати: Засвідчена копія документу, що посвідчує якість товару (сертифікат відповідності, ТОЩО). Оскільки, тендерна документація не має чітких вимог, то в учасника є право надати інший документ, тому Замовником прийнято рішення, що цю вимогу підтверджено шляхом подання альтернативного документу, а саме: Диллерський договір від 30.03.2019 року. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2019-11-22 16:50:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Галичина-Авто 539 605,00
UAH з ПДВ
539 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРАФТ-АВТО 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 11:47
Довідка МВС
03 червня 2019 16:58
КК_витяг з єдрпоу.pdf
03 червня 2019 16:58
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 16:58
Проект Договору.pdf
03 червня 2019 16:58
дод. договір СІ ЕЙ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Галичина-Авто

ТОВ КРАФТ-АВТО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Галичина-Авто
#32801235
Переможець 539 605,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:03

Документи

11 червня 2019 12:03
Електронний підпис
11 червня 2019 12:02
Повідомлення АВТО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Галичина-Авто
#32801235
539 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 12:03
Електронний підпис
11 червня 2019 12:02
Повідомлення АВТО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 18:42
Договір Авто.pdf укладений
24 червня 2019 18:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 539 605,00
UAH (в тому числі ПДВ 89 934,17 UAH)