Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3)
Очікувана вартість
468 203,63 UAH
UA-2019-05-20-001801-a 658b6b0ead87451ba1ac90f42f427a12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Ковальова

+380676543123 zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А
Контактна особа: Ксенія Ковальова
+380676543123
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:50
Очікувана вартість: 468 203,63 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 341,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 16:18
ТД 7731 участок №3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000008 ● 0d6142a3cc6547e999f9b024b9a78299
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019 12:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.07.2019 № 92

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проводяться Комунальним підприємством "Запоріжремсервіс" Запорізької міської ради, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.07.2019 № 92


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу


UA-2019-05-20-001801-a , ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до наказу від 10.07.2019р. №92 «Про початок моніторингу закупівель» органом державного фінансового контролю виявлено ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо закупівлі код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-22-001801-a), а саме дослідженням тендерної пропозиції (далі - ТП) ФОП Садовий О.Є. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів: 1.Додатком 2 до тендерної документації (далі ТД) на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази передбачено подання в складі ТП Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначаються майно та транспортні засоби, які необхідні для надання послуг та на підтвердження права власності учасники повинні надати документи, що підтверджують таке право. На виконання вказаної вимоги Замовника торгів в складі ТП ФОП Садовий О.Є. надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2019 № 03/20 (файл: Пропозиція (3).pdf) де вказано лише на наявності у власності учасника мотокос в кількості 3-х одиниць. Проте, учасником торгів в складі ТП не надано документів які підтверджують право власності на вказані мотокоси, що не відповідає вимогам Додатку 2 до ТД. Однак, не погоджуючись з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю, зазначаємо, що у складі ТП ФОП Садовий О.Є. додано інвентаризаційний опис від 03.06.2019р. за № 03/38 (аркуш №5 пропозиції), що є підтвердженням наявності у власності учасника мотокос у кількості 3 шт. 2. Частиною 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що переможець торгів після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає (завантажує в Систему) Замовнику розрахунок остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону (тобто на наступний робочий день до 24:00 год. за київським часом). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 12.06.2019, проте розрахунок остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону учасником - переможцем ФОП Садовий О.Є. завантажено в систему не було, що не відповідає вимогам частини 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Крім того, частиною 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що не надання розрахунку остаточної цінової пропозиції сформованого у відповідності до вимог Додатку 1 цієї тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня проведення аукціону з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, буде розцінено як відмова Переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені частиною 3 статті 32 Закону, а саме: у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію. Не погоджуючись з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю, зазначаємо, що відхилення пропозиції через ненадання певного переліку документів, які замовник передбачив для надання учасниками уже після завершення етапу аукціону та враховуючи те, що цінова пропозиція учасника не змінювалась в ході аукціону, не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує права та законні інтереси учасника-переможця закупівлі. Також, враховуючи, що станом на день початку моніторингу закупівлі договір про закупівлю послуги з озеленення територій та зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3) № 734 від 26.06.2019р. укладено і ФОП Садовий О.Є. фактично надаються послуги шляхом застосування мотокос, зазначених у інвентаризаційному описі, вважати не надання розрахунку остаточної цінової пропозиції сформованого у відповідності до вимог Додатку 1 тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня проведення аукціону з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, та з огляду на те, що ціна пропозиції не змінювалась, не можна розцінювати як відмову Переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені частиною 3 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі». Дана позиція також підтверджується інформацією, розміщеною на сайті «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ» https://e-tender.ua/news/vidhiliti-chi-ne-vidhiliti-os-v-chomu-pitannya-122 засновником, директором ПП «Центр публічних закупівель». Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. В свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Дана позиція також підтверджується інформацією, розміщеною на на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=4726b7bc- відповідь на запит 101/2017 Запит від ф/о (консультації Дозавантаження приведених до аукціону пропозицій) Директор С.В.Ращепкін Підприємство готується оскаржувати висновок у судовому порядку.

2019-07-19 15:04:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Запорізький окружний Адміністративний суд 69041, м. Запоріжжя, вул. С. Синенка, 65-В ПОЗИВАЧ: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради 69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23-А, ЄДРПОУ 22144952 р/р 26007055729503 у банку Запорізьке РУ ПАТ КБ «Приватбанк», ІПН 221449508319 тел.: 061 2286934 ВІДПОВІДАЧ: Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, ЄДРПОУ 41127371 69057, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 129 АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-10-000008 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області протиправним та його скасування Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративного судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. 10.07.2019 року на сайті ProZorro опублікований Наказ №92 від 10.07.2019 року Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області «Про початок моніторингу закупівель», відповідно до якого розпочато перевірку процедури закупівлі код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці № 3), ідентифікатор закупівлі – UA-2019-05-20-001801-a. 15.07.2019 року опублікований Висновок про результати моніторингу (далі - Висновок) вищезазначеної закупівлі із виявленням порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме дослідженням тендерної пропозиції (далі ТП) ФОП Садовий О.Є. встановлено її невідповідальність вимогам тендерної документації Замовника торгів. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для позивача певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань, тому має бути перевірений судом на відповідність п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 КАС України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Так, згідно Висновку, додатком 2 до тендерної документації (далі ТД) на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріями, а саме: наявності обладнання та матеріально-технічної бази передбачено подання в складі Тендерної пропозиції (далі - ТП) Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначаються майно та транспортні засоби, які необхідні для надання послуг та на підтвердження права власності учасника. На виконання вказаної вимоги Замовника торгів в складі ТП ФОП Садовий О.Є. надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2019 № 03/20 (файл: Пропозиція (3).pdf) де вказано лише наявність у власності учасника мотокос в кількості 3-х одиниць. «Проте, учасником торгів в складі ТП не надано документів, які підтверджують право власності на вказані мотокоси, що не відповідає вимогам Додатку 2 ТД» - мова Висновку. Зазначаємо, що у складі ТП ФОП Садовий О.Є додано інвентаризаційний опис від 03.06.2019 р. №03/38 (аркуш №5 пропозиції), що є підтвердженням наявності у власності учасника мотокос у кількості 3шт, а також у складі ТП надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (аркуш №4 пропозиції). Крім того, 11 червня 2019 року комісією у складі членів тендерного комітету КП «Запоріжремсервіс», відповідно до додатку №2 до ТД, КП «Запоріжремсервіс» проведено перевірку наявності у ФОП Садовий О.Є. обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг. Перевіркою встановлено фактичну наявність зазначених у тендерній пропозиції ФОП Садовий О.Є. мотокос у кількості 3 од., граблі – 6 од., лопата – 6 од., тачка – 3 од.. Копія листа від 10.06.2019 р. №2323/01-05 (про проведення перевірки) та Акт від 11.06.2019 р. додається. Також, згідно Висновку, частиною 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що переможець торгів після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає (завантажує в Систему) Замовнику розрахунок остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведеного аукціону (тобто на наступний робочий день до 24:00 год. за київським часом). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 12.06.2019 р., проте розрахунок остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону учасником переможцем ФОП Садовий О.Є. завантажено в систему не було, що не відповідає вимогам частини 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Крім того, зазначаємо, що частиною 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що не надання розрахунку остаточної цінової пропозиції сформованого у відповідності до вимог Додатку 1 цієї тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня проведення аукціону з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, буде розцінено як відмова Переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені частиною 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію. Не погоджуючись з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю, зазначаємо, що відхилення пропозиції через ненадання певного переліку документів, які замовник передбачив для надання учасниками уже після завершення етапу аукціону, не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує права та законні інтереси учасника-переможця закупівлі. Крім того цінова пропозиція учасника торгів – ФОП Садовий О.Є. не змінювалась в ході аукціону. Зазначаємо, що згідно п. 3 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.». Враховуючи, що станом на день початку моніторингу закупівлі договір про закупівлю послуги з озеленення територій та зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3) №735 від 26.06.2019р. укладено і ФОП Садовий О.Є. фактично надаються послуги, важати не надання розрахунку остаточної цінової пропозиції сформованого у відповідності до вимог Додатку 1 тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня проведення аукціону з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, та з огляду на те, що ціна пропозиції не змінювалась, враховуючи приписи ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», не можна розцінювати, як відмову Переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені частиною 3 статті 32 Закону. Відповідно до ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 19.07.2019 року Комунальним підприємством «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради було оприлюднено заперечення до вищезазначеного висновку. Згідно ст. 7-1 п.п. 7-10 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду (додається). Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених законником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. В свою чергу, згідно зі ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Висновком про результати моніторингу закупівлі (послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №3), ідентифікатор закупівлі – UA-2019-05-20-001801-а) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері державних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Зазначеним висновком управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити позивач, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання позивача самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Також зазначаємо, що у рішенні від 14.03.2019 р. по справі №160/9513/18 за позовом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку Дніпровський окружний адміністративний суд зазначає: «Разом з тим, суд зазначає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень.» (копія рішення від 14.03.2019 р. по справі №160/9513/18, Дніпропетровський окружний адміністративний суд - додається). Статтею 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, передбачено відповідальність за здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівлі; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадку, передбачених законом. Станом на день подачі адміністративного позову відповідь на заперечення до висновку від Відповідача не надходила. Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» підтверджує, що не надано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Відповідно до ст. 160 Кодексу про адміністративні правопорушення зазначеним надаємо підтвердження, що підприємством не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самимм предметом та з тих самих підстав. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 19 Конституції України, ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 2,4,5,12,159-168,171, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України; ПРОСИМО СУД: 1. Визнати Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, код ЄДРПОУ 41127371 про результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-10-000008 (щодо закупівлі код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці № 3)) протиправним та скасувати. 2. Стягнути з Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області , код ЄДРПОУ 41127371 на користь комунального підприємства «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (ЄДРПОУ 22144952, р/р 26007055729503 у банку Запорізьке РУ ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 313399) витрати по сплаті судового збору у сумі 1921,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот двадцять одна грн. 00 коп.). Додатки: - Копія платіжного доручення (тільки для суду); - Роздруківка з сайту «Prozorro» Наказу від 10.07.2019 р № 92; - Роздруківка з сайту «Prozorro» Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-10-000008; - Копія Заперечення на висновок про результати закупівлі UA-М-2019-07-10-000008 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області – лист від 19.07.2019 №2297/01-05; - Роздруківка з сайту «Prozorro» інформації про усунення порушення замовником - заперечення на висновок про результати закупівлі UA-М-2019-07-10-000008 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області; - Копія Тендерної документації; - Копія Тендерної пропозиції; - Копія виписки з ЄДРПОУ; - Копія Статуту КП «Запоріжремсервіс»; - Копія листа КП «Запоріжремсервіс» від 10.06.2019 р. №2323/01-05 щодо проведення перевірки ФОП Садовий О.Є. - Копія Акту перевірки на наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази від 11.06.2019 р.; - Копія Договору №735 від 26.06.2019 р.; - Роздруківка рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.03.2019 р. по справі №160/9513/18. Директор С.В. Ращепкін
Дата публікації: 30 липня 2019

Документи:

30 липня 2019 11:33
Електронний підпис
30 липня 2019 11:31
покіс уч. 3.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САДОВИЙ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ 387 825,19
UAH з ПДВ
387 825,19
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЄВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 468 203,63
UAH з ПДВ
468 203,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 15:49
Електронний підпис
13 червня 2019 15:48
справка о не судимоси.pdf
13 червня 2019 15:48
справка налоговая.pdf
04 червня 2019 12:30
Електронний підпис
04 червня 2019 12:28
Пропозиція (3).pdf

Публічні документи

04 червня 2019 14:38
Електронний підпис
04 червня 2019 14:28
Електронний підпис
04 червня 2019 12:55
Тендерна пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САДОВИЙ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЄВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САДОВИЙ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ
#2911407557
Переможець 387 825,19
UAH з ПДВ
12 червня 2019 11:19

Документи

12 червня 2019 11:19
Електронний підпис
12 червня 2019 11:19
Пр-л №266 (покос уч.3).pdf
05 червня 2019 15:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САДОВИЙ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ
#2911407557
387 825,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 11:19
Електронний підпис
12 червня 2019 11:19
Пр-л №266 (покос уч.3).pdf
05 червня 2019 15:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 13:11
ДУ на продовєження (сума) - покос 3.pdf укладений
09 січня 2020 13:10
ДУ на продовєження (сума) - покос 3.pdf зміни до договору
09 січня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:40
ДУ на продовєження (дата) - покос 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 11:03
Договор 735 (уч.3).pdf укладений
26 червня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 735
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, а саме 465390,23 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 735
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 01 вересня 2020
Сума оплати за договором: 422 030,21
UAH