Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров'яна непромислового використання
Очікувана вартість
4 186 600,00 UAH
UA-2019-05-20-001300-a b5591dae94424153ad19c46f93e789ff
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Пакіна

+380685347430 pvalentina77@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147813
Вебсайт: http://rmn.sm.gov.ua/index.php/uk/5656-derzhavni-zakupivli-2017-rik-viddil-osviti-molodi-ta-sportu-romenskoji-rajonnoji-derzhavnoji-administratsiji
Місцезнаходження: 42070, Україна , Сумська обл., Роменський район, с. Бобрик, вул. Київська, 56
Контактна особа: Валентина Пакіна
+380685347430
pvalentina77@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 15:30
Очікувана вартість: 4 186 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

20 травня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 14:51
Додаток 1 Форма пропозиція.doc
20 травня 2019 14:51
Додаток 2 технічні вимоги (дрова).docx
20 травня 2019 14:51
Додаток 3 вимоги ст.16,17.docx
20 травня 2019 14:51
Додаток 4 проект Договору дрова.doc.docx
20 травня 2019 14:50
Додаток 5,6 лист - згода.doc
20 травня 2019 14:50
Додаток 7 - переможцю.docx
20 травня 2019 14:50
Тендерна документація (дрова).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-23-000015 ● 531486ce3a7e41399f179141d187f5ce
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.05.2019 № 17

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Д. БОРОЗЕНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.05.2019 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-20-001300-a 20.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура відмінена керуючись п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).

2019-05-23 16:45:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

.

2019-05-27 16:21:12

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 505 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,51 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 червня 2019 14:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1730 м³
Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, заклади загальної середньої освіти Роменського району, згідно списку
Дата доставки: 20 червня 2019  —  30 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 травня 2019 16:40
Коментар щодо відміни: Відміна процедури відкритих торгів через неможливість усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
23 травня 2019 16:40
Електронний підпис
23 травня 2019 16:39
протокол відміна дрова.pdf