Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для ванної кімнати – 44410000-7.
Очікувана вартість
68 840,00 UAH
UA-2019-05-20-001230-b 9845606aabf54784aa5f2ca5049e5ee6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 12:09
Очікувана вартість: 68 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 688,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вироби для ванної кімнати – 44410000-7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
354 Одиниця
Вироби для ванної кімнати – 44410000-7.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, Київська область, Київ, згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 21:51
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливий еквівалент ,не гірший за якістю

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-001230-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІВІНІ", Код ЄДРПОУ:37208632
Дата подання: 30 травня 2019 09:58
Скарга
ТОВ "ЛІВІНІ" надало гарантійний лист, також є лист що товар не підлягає сертифікації, тому посилання на те, що простроченні сертифікати необгрунтоване. Бо згідно законодавству сертифікацію відмінили, тому і були надані попередні сертифікати. Прохання передивитися своє рішення, бо воно необгрунтоване.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 12:27
Пропозицію ТОВ "ЛІВІНІ" по предмету Закупівлі №4021075 код згідно класифікатора 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні розглянуто (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата - №162від30.05.2019р.) та згідно зі статею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» п.4 ч.1 ст.30 Закону відхилено – не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиції не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до п.4 Тендерної документації - Учасник одночасно повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в додатках № 1, № 3 та істотні умови договору (додаток № 4) підписані учасником – Технічні вимоги та Договір – відсутні.
Учасником надано лист щодо необов’язкової сертифікації товару, проте Сертифікат №UA.PN.104.0205-18 від 13.03.2018р. до 12.03.2019р. та Сертифікат №UA 2.042.07506-13 (термін дії до 07.02.2018р.) – прострочені. Відповідно до Технічних вимог (Додаток №2) тендерної документації - Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Учасником). При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні – учасник не надав всі необхідні документи, які вимагав Замовник – Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи наданий не на весь товар, запропонований Учасником торгів. Учасником наданий лише один Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Арматура трубопровідна – змішувачі ТМ «Touch-Z».
Номер вимоги: UA-2019-05-20-001230-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ФАРЕС", Код ЄДРПОУ:33410463
Дата подання: 03 червня 2019 14:01
ВИМОГА
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію. По-перше: стосовно одиниць вимірювання, це звичайні механічні помилки які виправляються дуже швидко, при цьому зважаючи на найменування продукції в якій повністю прописано що повинно знаходитись у змішувачі для ванни, Унітаз компакт, умивальнику з п’єдесталом це зауваження є безпідставним. Що стосуються труби так це наша помилка там повинні бути м.п.. По-друге: Висновок на №ОСМ/617 не завантажився з технічних причин торгового майданчика Smarttender. По-трете: В жодному пункті тендерної документації не вимагалось вказувати торгові марки та моделі продукції що пропонується. По-четверте: С в складі нашої пропозиції наданий лист гарантія про надання усіх документів стосовно якості продукції у паперовому вигляді оформлених належним чином. По-п’яте: Згідно діючого законодавства наше підприємство не має свідотства (витяг) ПДВ або Витягу з реєстру платників єдиного податку та веде свою господарську діяльність на загальній системі оподаткування. Для підтвердження надаємо довідку з ДФС. Таким чином вимагаємо повернути нашу пропозицію до стану «ОЦІНКА» для виправлення несуттєвих помилок, оскільки наша пропозиція повністю відповідає якісним та кількісним вимогам тендерної документації. У випадку ігнорування цієї скарги ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до контролюючих органів, оскільки в даній закупівлі наявні ознаки попередньої домовленості та корупційних дій. Вся продукція яку пропонує учасник якого Ви визнали «переможцем», всі ціни завищені мінімум на 20% від роздрібних цін в інтернеті, нагадуємо Вам що система «Prozoro», розроблена для закупівлі товарів та послуг за найменшою ціною. Ще раз повторюємо дану ситуацію ми не залишимо без розгляду, у випадку ігнорування цієї скарги.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

03 червня 2019 14:01
довідка ДФС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ФАРЕС" 43 920,70
UAH з ПДВ
41 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВІНІ" 48 920,11
UAH з ПДВ
41 464,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 65 008,20
UAH з ПДВ
63 628,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМОЛЯНІНОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 65 350,00
UAH з ПДВ
64 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 15:54
ДОГОВІР.pdf
27 травня 2019 15:54
Лист гарантія.pdf
27 травня 2019 15:54
Документы зав.rar
27 травня 2019 15:54
sd_plus_tr_28_01_2020.pdf
27 травня 2019 15:54
Valve-03_12_2019.pdf
27 травня 2019 15:54
sd_plus_10_03_2020.pdf
27 травня 2019 15:54
5_aksessuary-Potato-ot-04-05-18.pdf
27 травня 2019 15:54
4_Potato-SES-do-26-04-23.pdf
27 травня 2019 15:54
tz-sehs.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 17:12
vypiska.pdf
27 травня 2019 17:12
sv.pdf
27 травня 2019 17:12
prot.pdf
27 травня 2019 17:12
PDV.pdf
27 травня 2019 17:12
nakaz.pdf
27 травня 2019 17:12
Статут 2.pdf
27 травня 2019 17:12
прот2.pdf
27 травня 2019 17:12
прот1.pdf
27 травня 2019 17:12
Ліцензія.pdf
27 травня 2019 17:12
ЗГОДА про надння док.pdf
27 травня 2019 17:12
Довідка ст.17.pdf
27 травня 2019 17:12
витяг_200219.pdf
27 травня 2019 17:12
Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2019 17:12
4OPP.pdf
27 травня 2019 17:03
Електронний підпис
27 травня 2019 17:02
valve-03_12_2019.pdf
27 травня 2019 17:02
tz-sehs сан эпидем.pdf
27 травня 2019 17:02
SW_2019-2020.pdf
27 травня 2019 17:02
sertifikat-zap-arm-sd-plusPN40-18_07_2019.pdf
27 травня 2019 17:02
sd_plus_tr_28_01_2020.pdf
27 травня 2019 17:02
sd_plus_28_01_2020.pdf
27 травня 2019 17:02
sd_plus_10_03_2020.pdf
27 травня 2019 17:02
серт Cersanit_2019.pdf
27 травня 2019 17:01
Днепрокерамика iso09 (1).jpg
27 травня 2019 17:01
4021075 цен.pdf
27 травня 2019 17:01
4021075 гарантийка.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 11:37
Електронний підпис
27 травня 2019 18:25
Електронний підпис
27 травня 2019 18:21
Контактна інформація.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Статут.pdf
27 травня 2019 18:18
Документи якості.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Паспорт.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Виписка ЄДР.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Рішення №1.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Наказ №2.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Рішення №2.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Рішення №7.pdf
27 травня 2019 18:18
копія Наказ №1.pdf
27 травня 2019 18:18
кВідомості ЄДРПОУ.pdf
27 травня 2019 18:18
Проект договору.pdf
27 травня 2019 18:18
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2019 18:18
Технічна специфікація.pdf
27 травня 2019 18:18
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2019 12:55
Технічні вимоги.pdf
27 травня 2019 12:55
Проект договору.pdf
27 травня 2019 12:55
Паспорт, код.pdf
27 травня 2019 12:55
Гарантійний лист.pdf
27 травня 2019 12:55
Відомості про ФОП.pdf
27 травня 2019 12:55
Виписка, Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ФАРЕС"

ТОВ "ЛІВІНІ"

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМОЛЯНІНОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ФАРЕС"
#33410463
Відхилено 41 464,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 09:35
ТОВ "ЛІВІНІ"
#37208632
Відхилено 41 464,55
UAH з ПДВ
30 травня 2019 09:40
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#42760625
Відхилено 63 628,80
UAH з ПДВ
30 травня 2019 13:59
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМОЛЯНІНОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3161321310
Переможець 64 660,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМОЛЯНІНОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3161321310
64 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір змішувачі.pdf укладений
06 червня 2019 11:47