Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Січових Стрільців, 18, літер А у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 188 900,00 UAH
UA-2019-05-20-001079-b 85c381e420534eb797fd3c18d2135e83
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 188 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Січових Стрільців, 18, літер А у Шевченківському районі м. Києва

Тендерна документація

23 травня 2019 14:44
локалка-2.rtf
23 травня 2019 14:44
локалка 1.rtf
20 травня 2019 15:55
Зразок забезпечення виконання договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Антикорупційна програма
Дата подання: 20 травня 2019 17:00
Дата відповіді: 23 травня 2019 12:11
В тендерній документації ви вимагаєте надати Антикорупційну програму. Відповідно до ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наявність антикорупційної програми та уповноваженого з питань реалізації антикорупційної програми, необхідна лише при здійсненні закупівлі вартістю 20 мільйонів гривень і більше. Також ви вимагаєте довідку з ДФС про відсутність заборгованості з податків. Дана вимога також не відповідає ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Так як законом передбачено що інформацію про підстави передбачені в ч.1 та ч.2 вищезазначеної статті надається в довільній формі. А документальна підтвердження повинен надати лише переможець. Тому дані вимоги суперечать ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Забігаючи на перед, ми можемо передбачити вашу відповідь, де ви вкажите що це допорогова закупівля і ви не керуєтесь ЗУ "Про публічні закупівлі" Але відповідно до абзацу 4 ч 1. ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", де чітко вказано, "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору" Тобто навіть при допорогових закупівлях Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель а саме, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А тому вимога наявності Антикорупційної програми, та оригіналів інших документів (а саме довідки з ДФС) є дискримінацією тих учасників в котрих даної програми не має, та котрі можуть не встигнути отримати довідку з ДФС, так як вона видається через 5 робочих днів з моменту звернення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати будь-які із вказаних документів, такий учасник зазначає інформацію у довільній формі.
Щодо переліку кваліфікаційних документів згідно оголошення повідомляємо наступне: даний перелік використовується КП "Київжитлоспецексплуатація" для всіх допорогових закупівель, очікувана вартість яких перевищує 50 000,00 грн.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Ремонт кабінетів нежитлової будівлі Контрольно-ревізійного управління за адресою: вул. Січових Стрільців, 18, літер. А у Шевченківському районі м. Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 241 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 230,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Ремонт кабінетів нежитлової будівлі Контрольно-ревізійного управління за адресою: вул. Січових Стрільців, 18, літер. А у Шевченківському районі м. Києва
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 240 572,50
UAH з ПДВ
240 572,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 19:42
Електронний підпис
24 травня 2019 19:36
8. Довідки з банку.PDF
24 травня 2019 19:36
5.1. Фін звіт за 2018 рік.pdf
24 травня 2019 19:36
45.imd
24 травня 2019 19:36
2. Копія Статуту.pdf
24 травня 2019 19:36
13. Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2019 19:36
10. Довідка ДФС.pdf
24 травня 2019 19:36
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Переможець 240 572,50
UAH з ПДВ
29 травня 2019 10:17

Документи

29 травня 2019 10:17
Рішення № 164.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
240 572,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 10:17
Рішення № 164.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 1 ТОВ Альппром (Січових стрільців, 18 А) (1).pdf зміни до договору
23 липня 2019 15:26
ТОВАльппром (вул. Січових Стрільців, 18 літер А).pdf укладений
10 червня 2019 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі після експертизи
Номер договору про закупівлю: 19-СС18А-КР/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML