Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів).
Очікувана вартість
401 600,00 UAH
UA-2019-05-20-001030-a eb3a18494cd744ccb202b31f4583b1fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нечеглод Т.М.

235-80-57 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37 Б
Контактна особа: Нечеглод Т.М.
235-80-57
buhgalter103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 12:44
Початок аукціону: 05 червня 2019 12:44
Очікувана вартість: 401 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 008,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Гарнітура для контакт-центрів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Б. Хмельницького. 37 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:14
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! До розгляду будуть допущені цінові пропозиція, де технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати предмету закупівлі або бути кращими. До участі в електронних торгах допускаються ФОП неплатники ПДВ. Сума ПДВ до ціни для ФОП не додається. Будуть розглядатися цінові пропозиції з найменшою ціною після проведення аукціону.
Аналоги
Дата подання: 23 травня 2019 16:34
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:14
Добрий день. Будете розглядаты аналоги інших виробників, можемо надати зарзок для тестування. Дякую
Відповідь: Добрий день!! У разі надання еквіваленту Постачальник, який є першим за своєю економічно вигідною ціновою пропозицією, протягом доби з дати завершення аукціону повинен надати зразок запропонованого Товару, який повністю повинен відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-20-001030-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП КЛЕВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3266605334
Дата подання: 14 червня 2019 15:06
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
ЦЕНТРОМ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-20-001030-a ID eb3a18494cd744ccb202b31f4583b1fb. Фізична особа-підприємець Клевець Олександр Миколайович (надалі – Скаржник) взяв участь у відповідному тендері та згідно технічної документації (далі ТД) подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів). 12.06.2019 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Клевець О. М. (протокол засідання тендерного комітету «ЦЕНТРУ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» № 24 від 12.06.2019 р. щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів) (далі Протокол № 24) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів (копія додається). Відповідно до п. 6 Протоколу № 24 причинами відхилення пропозиції Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне: «Пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Клевець Олександр Миколайович, з ціною пропозиції 224 000,00 грн. (двісті двадцять чотири тисячі гривень 0 коп.) без ПДВ не відповідає вимогам ТД, а саме: відповідно до загальних вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) у частині Технічні характеристики вимагається роз’єм Platronic Quick Disconnect, а запропонована гарнітура оснащена роз’ємом Jabra quick disconnect. Скаржник не може погодиться з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч 1. ст. 3 (недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій). Замовник не об’єктивно та упереджено відхилив пропозицію Скаржника, чи допустив дискримінацію учасника. Фактичні обставини, що можуть підтверджувати необ’єктивність та упередженість оцінки пропозиції Скаржника. 1. Відповідно до умов ТД Замовник (додаток 2 загальні вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю товару Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів) замовник зазначає: «Технічні вимоги: Гарнітури Plantronics PL-HW251N ("або еквівалент") використовуються разом з цифровим телефонним апаратом AVAYA М 3905, які оснащенні роз’ємом Plantronic quick disconnect (роз’єм QD різних виробників не сумісні між собою). Гарнітурами користуються диспетчери оперативного відділу Центру ЕМД та МК для приймання викликів по лініям «103» від населення міста Києва. Телефонні гарнітури інших виробників, з іншими технічними характеристиками працюють з телефонним апаратом AVAYA М 3905 незадовільно.» Проте, роз’єм Plantronic quick disconnect (QD) це роз’єм (кабель) для швидкого приєднання та від’єднання гарнітури від телефону. І як зазначається самим Замовником (роз’єм QD різних виробників не сумісні між собою). Таким чином, вказавши у технічних вимогах наявність у гарнітур роз’єму Plantronic quick disconnect (QD) замовник обмежує конкуренцію. При цьому Замовник не враховував, що публічні закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. По суті, що роз’єм Plantronic quick disconnect (QD) що роз’єм Jabra quick disconnect – це кабель який з однієї сторони має інтерфейс RJ9 (який приєднуються до телефону), а з іншого роз’єм для приєднання гарнітур свого виробництва, хоча ці два роз’єми (кабелі) різних виробників виконують одну і ту саму функцію, а саме швидко приєднують гарнітуру до телефону (візуалізація додаток № 1 до цієї скарги). Відповідно до ст. 3 п. 2 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В своїй тендерній пропозиції ФОП Клевець О.М. запропонував гарнітури Jabra Biz 1500 Моnо в комплекті з кабель-адаптером Jabra GN 1200 СС (що оснащений роз’ємом Jabra quick disconnect) використовуються разом з цифровим телефонним апаратом AVAYA М 3905, які оснащенні роз’ємом RJ9 * (заміна кабелю Plantronic quick disconnect). * RJ9 - це стандарт модульного гнізда, яким оснащується більшість дротових телефонів, в тому числі AVAYA М 3905. Таким чином, Скаржник запропонував вже готове рішення (комплект) для використання гарнітури з телефонним апаратом AVAYA М 3905. Згідно з п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Можна дійти висновку, що зазначення у додатку 2 ( загальні вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вимоги про наявність у предмету закупівлі (гарнітур) роз’єму Plantronic quick disconnect (до цього роз’єму підходить виключно гарнітури виробника Plantronics) є обмеженням конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Більше того, до тендерної пропозиції надавалась порівняльна таблиця гарнітур Plantronics PL-HW251N та Jabra Biz 1500 Моnо в комплекті з кабель-адаптером Jabra GN 1200 СС, в якій зазначалась повна відповідність технічним вимогам Замовника (додаток 2 до цієї скарги). Враховуючи все вищевикладене, можна дійти до висновку, що Замовником було безпідставно відхиллено пропозицію ФОП Клевець О. М., оскільки пропозиція ФОП Клевець О. М. повністю відповідає вимогам Замовника. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів) ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-20-001030-a ID eb3a18494cd744ccb202b31f4583b1fb. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Клевець О. М., зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету «ЦЕНТРУ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» № 24 від 12.06.2019 р. щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів). 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ», відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету ЦЕНТРУ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» № 24 від 12.06.2019 р. щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів). 5. Зобов’язати Замовника визнати ФОП Клевець переможцем тендеру на закупівлю товарів Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів) ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-20-001030-a ID eb3a18494cd744ccb202b31f4583b1fb. Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету «ЦЕНТРУ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» № 24 від 12.06.2019 р. щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код за ДК:021-2015 32550000-3 Телефонне обладнання (Гарнітура для контакт-центрів). 2. Платіжне доручення № 34 від 14.06.2019р. про сплату плати за подання скарги до органу оскарження. 3. Додаток № 1 до цієї скарги. 4. Додаток № 2 до цієї скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 22:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КЛЕВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 224 000,00
UAH з ПДВ
224 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24" 315 000,00
UAH з ПДВ
263 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК КОНТАКТ" 336 000,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ" 356 400,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2019 20:05
5. Технічна частина.PDF
02 червня 2019 20:05
2. Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2019 20:05
1. Опис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КЛЕВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24"

ТОВ "ТК КОНТАКТ"

ТОВ "ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КЛЕВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#3266605334
Відхилено 224 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24"
#39867638
Відхилено 263 994,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:15
ТОВ "ТК КОНТАКТ"
#37931659
Відхилено 264 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:17
ТОВ "ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ"
#41902262
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ"
#41902262
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 10:07
Договір № 273 від 17.07.2019 - ТОВ Інновації Технології Впровадження - гарнітури.pdf укладений
17 липня 2019 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 270 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 000,00 UAH)