Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні стенди
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000208-b a94f60fea9ee4de28c2149e49119fae2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнавський Антон Олегович

380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 39946227
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А
Контактна особа: Тарнавський Антон Олегович
380444492014
tarnavskiy@src.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:48
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформаційні стенди
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штуки
Інформаційні стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03190, Україна, місто Київ, Київ, Кирпоноса 10/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Власні кошти підпрємства Аванс 3 Банківські 30
Поставка товару Власні кошти підпрємства Пiсляоплата 3 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 10:38
ТД Інформаційні стенди.docx
22 травня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 10:38
ТД Інформаційні стенди.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:27
Дата відповіді: 21 травня 2019 09:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов та вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000208-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 20 липня 2019 18:27
Пропозиція Учасника підлягає відхиленню
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Гурба П.В. має бути відхилена, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації чітко визначено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону згідно додатку 2 цієї документації.»

ФОП Гурба П.В. у відповідні терміни не подано "оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей". А пояснення у довідці, що МВС не може в передбачений термін її надати, не відповідає дійсності, адже на прикладі інших закупівель Переможці торгів успішно в ці терміни вкладались, зокрема:
- закупівля UA-2019-05-24-002412-a - отримано і оприлюднено Переможцем впродовж трьох днів після подачі заявки на довідку;
- закупівля UA-2018-08-31-001089-c - отримано і оприлюднено Переможцем впродовж того ж дня після подачі заявки на довідку;
- закупівля UA-2018-06-20-000583-c - отримано і оприлюднено нашою компанією впродовж трьох днів після подачі заявки на довідку;

По вищенаведеному пункту та й по інших ФОП Гурба П.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 10:36
Не задовольняти вимогу від учасника ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", оскільки пропозиція переможця ФОП Гурба П.В. була відхилена згідно п.2 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до протоколу зборів Тендерного комітету від 23.07.2019р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000208-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 08 серпня 2019 22:52
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ Тендерної документації Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які повинен надати Учасник в електронній системі закупівель Prozorro "до кінцевого строку подання тендерних пропозицій". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи в її складі мали бути надані в період подання пропозицій по 04 червня 2019, 14:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовником вимагалися надати:
- заповнені "Характеристики продукції, що пропонується до постачання", згідно Додатку 3 Тендерної документації;
- документи, що підтверджують право на вчинення певних правочинів посадовою особою або представником Учасника процедури закупівлі, відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (вимога п.8 Додатку 4);

По цих пунктах відповідні документи ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано:
- зокрема, Учасник у "Характеристиках продукції, що пропонується до постачання", не вказав розміри запропонованих стендів, не підтримав вимогу Замовника щодо розміщення відповідного "напису (білих літер)", не зазначив методику нанесення аплікацій та чи відповідає вимогам Замовника. Адже це вимагалось п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", де чітко зазначено, що "інформація про відповідність запропонованого товару предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них". Вимогу не виконано.
- ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не надано довідкової інформації та копії Статуту і Рішення про повноваження керівника відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Вимогу не виконано.

Варто звернути увагу і на документ Учасника "цінова пропозиція за результатами аукціону", в якому ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ (задля точності ціни "після коми") пропонує 47 стендів по 290,00 грн без ПДВ, а 31 стенд по 904,00 грн без ПДВ. Що в сумі мало б бути 41654,00 грн без ПДВ + 20% ПДВ (що згідно законодавства нараховується на вартість) = 49984,80 грн з ПДВ. У Учасника чомусь 49999,68 грн з ПДВ. Зазначені дані - це не технічна помилка в слові (цифрі), а системний неправильний розрахунок передбаченого законодавством податку. Документ не поданий.

Також, в останньому абзаці п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Замовник вимагав, що "учасник надає свою згоду на поширення" інформації про персональні дані Замовником відповідно до вимог Закону. Погодження не надане.

Крім цього, у п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовником вимагалось "надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи" про те, що "технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ жодних висновків чи довідки не подано.

Наведені вище позиції не є "формальними (несуттєвими) помилками", тобто "технічними помилками та описками" в тексті згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а напряму доводять невиконання Учасником вимог.

По усіх цих вищенаведених пунктах ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.

Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно вимог законодавства та власне п. 3 "Відхилення тендерних пропозицій" Тендерної документації цих торгів, де чітко зазначено, що "Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:" "4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".

Неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від ціни пропозиції.

Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ як такої, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 32 373,00
UAH з ПДВ
24 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 35 850,00
UAH з ПДВ
24 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" 31 773,72
UAH з ПДВ
27 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гурба Павло Володимирович 64 962,60
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ 53 871,60
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 74 970,00
UAH з ПДВ
74 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 13:14
довідка згідно ст.17 ЗУ.pdf
12 червня 2019 11:27
проект договору.docx.pdf
04 червня 2019 11:24
лист подяка нова почта.pdf
04 червня 2019 11:24
лист рекомендація.pdf
04 червня 2019 11:24
ідент.номер.pdf
04 червня 2019 11:24
паспорт.pdf
04 червня 2019 11:24
гиг. висновки.pdf
04 червня 2019 11:24
витяг з реєстру 2019.pdf
04 червня 2019 11:24
proxy_pdf_inline.pdf
04 червня 2019 11:24
proxy_pdf_inline (1).pdf
04 червня 2019 11:24
гарантійний лист.docx.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 20:18
Електронний підпис
21 червня 2019 20:17
Стан_розрах_з_бюджетом.pdf
21 червня 2019 20:17
Лист_підпис.pdf
21 червня 2019 20:17
Інфолист.pdf
19 червня 2019 17:42
Пропозиція_оновлена.pdf
19 червня 2019 16:30
Довідка_кор.pdf
03 червня 2019 14:30
Цінова001.pdf
03 червня 2019 14:30
Згода_Дод7.pdf
03 червня 2019 14:30
Договор.pdf
03 червня 2019 14:30
Відомості_Дод5.pdf
03 червня 2019 14:30
Специфікація_Дод3.pdf
03 червня 2019 14:30
Лист_Дод2.pdf
03 червня 2019 14:30
Досвід_Дод1.pdf
03 червня 2019 14:30
Досвід_Дог_ПФУ.pdf
03 червня 2019 14:30
Досвід_Дог110.pdf
03 червня 2019 14:30
Пасп_код.pdf
03 червня 2019 14:30
ЛИСТ_статут_col.pdf
03 червня 2019 14:30
СВІДОЦТВО_col.pdf
03 червня 2019 14:30
ЛИСТ_підпис_col.pdf
03 червня 2019 14:30
ДОВІДКА_КВЕД_col.pdf
03 червня 2019 14:30
ВИТЯГ_col.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 13:32
Технічні вимоги.pdf
04 червня 2019 13:32
Договор.pdf
04 червня 2019 12:48
Цінова пропозиція (17).pdf
04 червня 2019 12:48
Статут.pdf
04 червня 2019 12:48
Призначення директора.pdf
04 червня 2019 12:48
Додаток 5 Інформация.pdf
04 червня 2019 12:48
Договор Композит УЗ.pdf
04 червня 2019 12:48
Договір НО Лот 6.pdf
04 червня 2019 12:48
Довідка закон 17.pdf
04 червня 2019 12:48
Dogovir 2204-v.pdf
04 червня 2019 12:48
dog 1904000025 TRAK PARTS GRUP_tablichki.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 17:28
тендерна пропозиція
12 липня 2019 17:28
Лист гарантія
31 травня 2019 18:12
Технічні вимоги.pdf
31 травня 2019 18:12
проект договору.pdf
31 травня 2019 18:12
Паспорт2.pdf
31 травня 2019 18:12
паспорт1.pdf
31 травня 2019 18:12
Лист-подяка стенди.JPG
31 травня 2019 18:12
ідент.код.pdf
31 травня 2019 18:12
Довідка згідно п.1ст.50.pdf
31 травня 2019 18:12
Виписка2.pdf
31 травня 2019 18:12
Виписка1.pdf
31 травня 2019 18:12
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 16:24
Електронний підпис
24 травня 2019 16:22
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2019 16:22
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
24 травня 2019 16:22
Лист-згода з договором.pdf
24 травня 2019 16:22
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 13:53
Висновок СЕС акрил_.pdf
04 червня 2019 13:53
Витяг_ЄДР_27.06.2018.pdf
04 червня 2019 13:53
Статут ПРІМАВЕРА.pdf
04 червня 2019 13:53
Висновок ПВХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"

ФОП Гурба Павло Володимирович

ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3176408359
Рішення скасоване 24 890,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 13:51
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3176408359
Відхилено 24 890,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 13:54
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#CO157547
Рішення скасоване 24 900,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 11:51
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#CO157547
Відхилено 24 900,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 11:55
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"
#38676229
Рішення скасоване 27 500,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:42
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"
#38676229
Відхилено 27 500,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:51
ФОП Гурба Павло Володимирович
#3069810173
Рішення скасоване 45 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 15:41
ФОП Гурба Павло Володимирович
#3069810173
Відхилено 45 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 15:55
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ
#34952536
Переможець 50 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ
#34952536
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 12:05
ДУ № 1 від 21.08.19р.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 12:57
Дог № 2008-19-Е.pdf укладений
20 серпня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів.
Номер договору про закупівлю: 2008-19-Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 999,68
UAH (в тому числі ПДВ 8 333,28 UAH)