Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні стенди
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000208-b ● a94f60fea9ee4de28c2149e49119fae2
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Контактна особа: |
Тарнавський Антон Олегович 380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Інформаційні стенди
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штуки
Інформаційні стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03190, Україна, місто Київ, Київ, Кирпоноса 10/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Власні кошти підпрємства | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Власні кошти підпрємства | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2019 10:38 |
ТД Інформаційні стенди.docx |
22 травня 2019 12:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2019 10:38 |
ТД Інформаційні стенди.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:27
Дата відповіді: 21 травня 2019 09:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно умов та вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000208-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 20 липня 2019 18:27
Пропозиція Учасника підлягає відхиленню
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Гурба П.В. має бути відхилена, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації чітко визначено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону згідно додатку 2 цієї документації.»
ФОП Гурба П.В. у відповідні терміни не подано "оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей". А пояснення у довідці, що МВС не може в передбачений термін її надати, не відповідає дійсності, адже на прикладі інших закупівель Переможці торгів успішно в ці терміни вкладались, зокрема:
- закупівля UA-2019-05-24-002412-a - отримано і оприлюднено Переможцем впродовж трьох днів після подачі заявки на довідку;
- закупівля UA-2018-08-31-001089-c - отримано і оприлюднено Переможцем впродовж того ж дня після подачі заявки на довідку;
- закупівля UA-2018-06-20-000583-c - отримано і оприлюднено нашою компанією впродовж трьох днів після подачі заявки на довідку;
По вищенаведеному пункту та й по інших ФОП Гурба П.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Гурба П.В. має бути відхилена, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації чітко визначено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону згідно додатку 2 цієї документації.»
ФОП Гурба П.В. у відповідні терміни не подано "оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей". А пояснення у довідці, що МВС не може в передбачений термін її надати, не відповідає дійсності, адже на прикладі інших закупівель Переможці торгів успішно в ці терміни вкладались, зокрема:
- закупівля UA-2019-05-24-002412-a - отримано і оприлюднено Переможцем впродовж трьох днів після подачі заявки на довідку;
- закупівля UA-2018-08-31-001089-c - отримано і оприлюднено Переможцем впродовж того ж дня після подачі заявки на довідку;
- закупівля UA-2018-06-20-000583-c - отримано і оприлюднено нашою компанією впродовж трьох днів після подачі заявки на довідку;
По вищенаведеному пункту та й по інших ФОП Гурба П.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 10:36
Не задовольняти вимогу від учасника ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", оскільки пропозиція переможця ФОП Гурба П.В. була відхилена згідно п.2 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до протоколу зборів Тендерного комітету від 23.07.2019р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000208-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 08 серпня 2019 22:52
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ Тендерної документації Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які повинен надати Учасник в електронній системі закупівель Prozorro "до кінцевого строку подання тендерних пропозицій". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи в її складі мали бути надані в період подання пропозицій по 04 червня 2019, 14:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовником вимагалися надати:
- заповнені "Характеристики продукції, що пропонується до постачання", згідно Додатку 3 Тендерної документації;
- документи, що підтверджують право на вчинення певних правочинів посадовою особою або представником Учасника процедури закупівлі, відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (вимога п.8 Додатку 4);
По цих пунктах відповідні документи ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано:
- зокрема, Учасник у "Характеристиках продукції, що пропонується до постачання", не вказав розміри запропонованих стендів, не підтримав вимогу Замовника щодо розміщення відповідного "напису (білих літер)", не зазначив методику нанесення аплікацій та чи відповідає вимогам Замовника. Адже це вимагалось п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", де чітко зазначено, що "інформація про відповідність запропонованого товару предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них". Вимогу не виконано.
- ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не надано довідкової інформації та копії Статуту і Рішення про повноваження керівника відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Вимогу не виконано.
Варто звернути увагу і на документ Учасника "цінова пропозиція за результатами аукціону", в якому ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ (задля точності ціни "після коми") пропонує 47 стендів по 290,00 грн без ПДВ, а 31 стенд по 904,00 грн без ПДВ. Що в сумі мало б бути 41654,00 грн без ПДВ + 20% ПДВ (що згідно законодавства нараховується на вартість) = 49984,80 грн з ПДВ. У Учасника чомусь 49999,68 грн з ПДВ. Зазначені дані - це не технічна помилка в слові (цифрі), а системний неправильний розрахунок передбаченого законодавством податку. Документ не поданий.
Також, в останньому абзаці п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Замовник вимагав, що "учасник надає свою згоду на поширення" інформації про персональні дані Замовником відповідно до вимог Закону. Погодження не надане.
Крім цього, у п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовником вимагалось "надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи" про те, що "технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ жодних висновків чи довідки не подано.
Наведені вище позиції не є "формальними (несуттєвими) помилками", тобто "технічними помилками та описками" в тексті згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а напряму доводять невиконання Учасником вимог.
По усіх цих вищенаведених пунктах ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно вимог законодавства та власне п. 3 "Відхилення тендерних пропозицій" Тендерної документації цих торгів, де чітко зазначено, що "Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:" "4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".
Неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від ціни пропозиції.
Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ як такої, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ Тендерної документації Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які повинен надати Учасник в електронній системі закупівель Prozorro "до кінцевого строку подання тендерних пропозицій". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи в її складі мали бути надані в період подання пропозицій по 04 червня 2019, 14:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовником вимагалися надати:
- заповнені "Характеристики продукції, що пропонується до постачання", згідно Додатку 3 Тендерної документації;
- документи, що підтверджують право на вчинення певних правочинів посадовою особою або представником Учасника процедури закупівлі, відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (вимога п.8 Додатку 4);
По цих пунктах відповідні документи ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано:
- зокрема, Учасник у "Характеристиках продукції, що пропонується до постачання", не вказав розміри запропонованих стендів, не підтримав вимогу Замовника щодо розміщення відповідного "напису (білих літер)", не зазначив методику нанесення аплікацій та чи відповідає вимогам Замовника. Адже це вимагалось п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", де чітко зазначено, що "інформація про відповідність запропонованого товару предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них". Вимогу не виконано.
- ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не надано довідкової інформації та копії Статуту і Рішення про повноваження керівника відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Вимогу не виконано.
Варто звернути увагу і на документ Учасника "цінова пропозиція за результатами аукціону", в якому ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ (задля точності ціни "після коми") пропонує 47 стендів по 290,00 грн без ПДВ, а 31 стенд по 904,00 грн без ПДВ. Що в сумі мало б бути 41654,00 грн без ПДВ + 20% ПДВ (що згідно законодавства нараховується на вартість) = 49984,80 грн з ПДВ. У Учасника чомусь 49999,68 грн з ПДВ. Зазначені дані - це не технічна помилка в слові (цифрі), а системний неправильний розрахунок передбаченого законодавством податку. Документ не поданий.
Також, в останньому абзаці п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Замовник вимагав, що "учасник надає свою згоду на поширення" інформації про персональні дані Замовником відповідно до вимог Закону. Погодження не надане.
Крім цього, у п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовником вимагалось "надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи" про те, що "технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ жодних висновків чи довідки не подано.
Наведені вище позиції не є "формальними (несуттєвими) помилками", тобто "технічними помилками та описками" в тексті згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а напряму доводять невиконання Учасником вимог.
По усіх цих вищенаведених пунктах ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно вимог законодавства та власне п. 3 "Відхилення тендерних пропозицій" Тендерної документації цих торгів, де чітко зазначено, що "Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:" "4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".
Неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від ціни пропозиції.
Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ як такої, що не відповідає умовам Закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
32 373,00
UAH з ПДВ
|
24 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
35 850,00
UAH з ПДВ
|
24 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" |
31 773,72
UAH з ПДВ
|
27 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гурба Павло Володимирович |
64 962,60
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ |
53 871,60
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" |
74 970,00
UAH з ПДВ
|
74 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3176408359 |
Рішення скасоване |
24 890,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 13:51
|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3176408359 |
Відхилено |
24 890,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 13:54
|
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #CO157547 |
Рішення скасоване |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 11:51
|
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #CO157547 |
Відхилено |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 11:55
|
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" #38676229 |
Рішення скасоване |
27 500,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 15:42
|
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" #38676229 |
Відхилено |
27 500,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 15:51
|
ФОП Гурба Павло Володимирович #3069810173 |
Рішення скасоване |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:41
|
ФОП Гурба Павло Володимирович #3069810173 |
Відхилено |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:55
|
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ #34952536 |
Переможець |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2019 12:05
|
ДУ № 1 від 21.08.19р.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 12:57
|
Дог № 2008-19-Е.pdf | укладений |
20 серпня 2019 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів. |
Номер договору про закупівлю: | 2008-19-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |