Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання програмного забезпечення для доступу до бази даних інформаційно-правової системи_6669108
Очікувана вартість
226 996,25 UAH
UA-2019-05-17-002597-a 029783dbd3b4447e86183ed431812493
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380501002437
+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 12:40
Очікувана вартість: 226 996,25 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 134,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Джерело фінансування - кошти товариства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання програмного забезпечення для доступу до бази даних інформаційно-правової системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для проведення розрахунків Постачальник одночасно з Актом(ами) приймання-передачі надає Замовнику рахунок(ки) на оплату. Оплата за програмну продукцію, що включає оновлення та технічну підтримку, здійснюється Замовником за відповідний звітний період (календарний місяць), впродовж п’ятнадцяти робочих днів після його закінчення, за умови надання Замовнику рахунку на оплату та підписання Сторонами відповідних Актів приймання-передачі та врегулювання зауважень Замовника, якщо Акт підписаний Замовником з зауваженнями. Якщо доступ до ПП надано Замовнику не з першого числа місяця, то оплата за ПП, що включає послуги з технічної підтримки, за цей місяць визначається пропорційно до кількості днів звітного періоду, в які Замовник фактично використовував (мав доступ до) ПП. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:32
ТД пз для іпс_66691008.docx
21 травня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:32
ТД пз для іпс_66691008.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАЗА-КОНСАЛТИНГ 1" 226 700,00
UAH
226 700,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНТР-АГЕНТ" 226 900,00
UAH
226 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 18:19
Статут Контр-Агент.pdf
03 червня 2019 18:19
згода договір КА.pdf
03 червня 2019 18:19
Витяг Контр-Агент.pdf
03 червня 2019 18:19
витяг КА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАЗА-КОНСАЛТИНГ 1"

ТОВ "КОНТР-АГЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАЗА-КОНСАЛТИНГ 1"
#42964073
Переможець 226 700,00
UAH
07 червня 2019 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАЗА-КОНСАЛТИНГ 1"
#42964073
226 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 17:24
ДУ№2 БазаКонсалт (20%)від 17.12.2019.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 17:22
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:45
Підписана допугода База консалтинг.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:28
Договір База консалтинг.pdf укладений
27 червня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 250619-05/293Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 250619-05/293Пс
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума договору після внесення змін: 132 372,80 грн Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 250619-05/293Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 59 877,30
UAH