Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обкладинки для реєстраційних справ (управління адміністративних послуг та дозвільних процедур (джерело фінансування: місцевий бюджет)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002569-a d07ea49d9d314217904f8a4fff3cce06
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 17:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 17:16
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 одиниця
Обкладинки для реєстраційних справ (управління адміністративних послуг та дозвільних процедур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів після приймання товару Покупцем на підставі видаткової накладної та рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:18
Оголошення. Документація закупівлі.rar
17 травня 2019 17:18
Фото 1.rar

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій