Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперові канцелярські товари
Очікувана вартість
34 300,00 UAH
UA-2019-05-17-002465-a ● f10ded4a7e0241aea6d2a59cab348c96
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 35198441 |
Вебсайт: | http://www.apostille.in.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41 |
Контактна особа: |
Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 34 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічні (якісні) вимоги до товару
Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
1) Папір офісний
Характеристики паперу:
1) папір офісний: формату А4 – 225 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості);
2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих);
3) Без запаху;
4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали);
5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці;
6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297), А5;
7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2
8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146;
9) Яскравість – не менше 95%;
10) Товщина – 100 -110 мкм;
11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220;
12) Непрозорість – не менш ніж 92%;
13) Вміст вологи, % – не більше 4,5;
14) Відбілювання без використання хлору та важких металів;
15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001;
2) папки-реєстратори
Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді!
Назва товару Кількість, шт.
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 150
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5
Папка- реєстратор одностор. А4, 50мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5
3) Конверти
1. Конверти С4 скл (силікон), шт. 2 000
2. Конверти С5 скл (силікон), шт. 2 000
Розгорнути
Згорнути
Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
1) Папір офісний
Характеристики паперу:
1) папір офісний: формату А4 – 225 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості);
2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих);
3) Без запаху;
4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали);
5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці;
6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297), А5;
7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2
8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146;
9) Яскравість – не менше 95%;
10) Товщина – 100 -110 мкм;
11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220;
12) Непрозорість – не менш ніж 92%;
13) Вміст вологи, % – не більше 4,5;
14) Відбілювання без використання хлору та важких металів;
15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001;
2) папки-реєстратори
Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді!
Назва товару Кількість, шт.
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 150
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5
Папка- реєстратор одностор. А4, 50мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5
3) Конверти
1. Конверти С4 скл (силікон), шт. 2 000
2. Конверти С5 скл (силікон), шт. 2 000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4835 шт
Паперові канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2019
—
05 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 16:40 |
Тех_вимоги канцтовари (1).docx |
17 травня 2019 16:40 |
Документація_канцтовари.doc |
17 травня 2019 16:40 |
Договір поставки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:08
Дата відповіді: 20 травня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання повідомляємо таке.
Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним або не гіршим, має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.
Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним або не гіршим, має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
28 568,00
UAH з ПДВ
|
25 466,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
29 877,90
UAH з ПДВ
|
25 467,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
27 335,94
UAH з ПДВ
|
25 493,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
27 783,30
UAH з ПДВ
|
25 494,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
26 978,40
UAH з ПДВ
|
26 288,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" #3310610011 |
Переможець |
25 466,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рисунок (805).jpg | укладений |
06 червня 2019 10:48
|
Рисунок (806).jpg | укладений |
06 червня 2019 10:48
|
Рисунок (807).jpg | укладений |
06 червня 2019 10:48
|
Рисунок (803).jpg | укладений |
06 червня 2019 10:48
|
Рисунок (804).jpg | укладений |
06 червня 2019 10:48
|
Рисунок (802).jpg | укладений |
06 червня 2019 10:48
|