Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові канцелярські товари
Очікувана вартість
34 300,00 UAH
UA-2019-05-17-002465-a f10ded4a7e0241aea6d2a59cab348c96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 12:53
Очікувана вартість: 34 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,01%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні (якісні) вимоги до товару
Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.

1) Папір офісний
Характеристики паперу:
1) папір офісний: формату А4 – 225 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості);
2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих);
3) Без запаху;
4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали);
5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці;
6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297), А5;
7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2
8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146;
9) Яскравість – не менше 95%;
10) Товщина – 100 -110 мкм;
11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220;
12) Непрозорість – не менш ніж 92%;
13) Вміст вологи, % – не більше 4,5;
14) Відбілювання без використання хлору та важких металів;
15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001;

2) папки-реєстратори
Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді!

Назва товару Кількість, шт.
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 150
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5
Папка- реєстратор одностор. А4, 50мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5

3) Конверти

1. Конверти С4 скл (силікон), шт. 2 000
2. Конверти С5 скл (силікон), шт. 2 000
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4835 шт
Паперові канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2019  —  05 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:08
Дата відповіді: 20 травня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання повідомляємо таке.
Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним або не гіршим, має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 28 568,00
UAH з ПДВ
25 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 29 877,90
UAH з ПДВ
25 467,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 27 335,94
UAH з ПДВ
25 493,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 27 783,30
UAH з ПДВ
25 494,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 26 978,40
UAH з ПДВ
26 288,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 14:34
Паспорт_Завірений.pdf
24 травня 2019 14:34
ІПН_Завірений.pdf
24 травня 2019 14:34
Виписка_Завірена.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 12:37
Електронний підпис
24 травня 2019 12:36
Проект договору.pdf
24 травня 2019 12:36
Комерційна пропозиція.pdf
24 травня 2019 12:36
Установчий договір.pdf
24 травня 2019 12:36
Статут.pdf
24 травня 2019 12:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 травня 2019 12:36
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
24 травня 2019 12:36
Довідка 4-ОПП.pdf
24 травня 2019 12:36
Витяг з ЄДРПОУ - 18.04.2019.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 14:01
УСТАВНЫЕ.7z
24 травня 2019 14:01
ТХ.pdf
24 травня 2019 14:01
Лист -договір - згода.pdf
24 травня 2019 14:01
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ "Бумвест"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Переможець 25 466,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 15:12

Документи

30 травня 2019 15:12
Рисунок (788).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
25 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 15:12
Рисунок (788).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (805).jpg укладений
06 червня 2019 10:48
Рисунок (806).jpg укладений
06 червня 2019 10:48
Рисунок (807).jpg укладений
06 червня 2019 10:48
Рисунок (803).jpg укладений
06 червня 2019 10:48
Рисунок (804).jpg укладений
06 червня 2019 10:48
Рисунок (802).jpg укладений
06 червня 2019 10:48