Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доцетаксел, Доцетаксел, Доцетаксел, Іринотекан, Паклітаксел, Цисплатин
Очікувана вартість
2 712 900,00 UAH
UA-2019-05-17-001671-a 58efc7995d774cbd96618f98db70d091
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Анатоліївна Мазніченко

0667045739 tender_kood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна , вул. Багговутівська,1 обл., Київ, 04107
Контактна особа: Ольга Анатоліївна Мазніченко
0667045739
tender_kood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:37
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:37
Очікувана вартість: 2 712 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 712,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Доцетаксел, Доцетаксел, Доцетаксел, Іринотекан, Паклітаксел, Цисплатин

програма 0712152
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1397 Флакон
Доцетаксел, Доцетаксел, Доцетаксел, Іринотекан, Паклітаксел, Цисплатин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 14:24
ТД,.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Окремі лоти
Дата подання: 20 травня 2019 09:36
Дата відповіді: 22 травня 2019 08:09
Доброго дня, Для усунення дискримінаційних вимог та у відповідності до спільного листа МЕРТ та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, просимо Вас розділити загальний предмет закупівлі на окремі лоти, за принципом один МНН-один ЛОТ. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у
вигляді загального переліку лікарських засобів (тобто без розподілення
на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не
обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до
дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення
публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про
публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій,
включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації
потенційних учасників процедури (незалежно від їх
організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню
конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів
України", станом на 20.05.2019р., щодо кожної позиції предмету
закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які
належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див.
Додаток 3 до тендерної документації) до лікарських засобів, що є
предметом закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити
закупівлю товарів в цілому,оскільки це закупівля за програмою 0712152(ЧАЕС) для забезпечення безперебійного лікування та належного надання медичної допомоги онкохворим, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. Крім
того, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) є правом, а
не обов’язком замовників. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях
Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018р., в яких
зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено
переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі
частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських
засобів та критерії такого поділу. Вважаємо необхідним здійснити
закупівлю в цілому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 2 709 817,80
UAH з ПДВ
2 709 817,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 2 712 129,00
UAH з ПДВ
2 712 129,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 13:54
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 13:54
Документи ст.17.pdf
30 травня 2019 17:51
Електронний підпис
30 травня 2019 17:51
Nakaz_savchenko.zip
30 травня 2019 17:51
Licenzia.zip
30 травня 2019 17:51
Doverka_savchenko.zip
30 травня 2019 17:51
Технічна частина.pdf
30 травня 2019 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 17:51
Комерційна частина.pdf
30 травня 2019 17:51
201394_ГР_317_80_000.pdf.zip

Публічні документи

31 травня 2019 13:57
Технічна частина.PDF
31 травня 2019 13:57
Тендерна пропозиція.PDF
31 травня 2019 13:57
Комерційна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 2 709 817,80
UAH з ПДВ
05 червня 2019 12:20

Документи

05 червня 2019 12:20
Електронний підпис
05 червня 2019 12:20
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
2 709 817,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 12:20
Електронний підпис
05 червня 2019 12:20
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 08:36
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 10:01
Договір №4-Ч.PDF укладений
18 червня 2019 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 709 817,80
UAH (в тому числі ПДВ 177 277,80 UAH)