Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
2 358 200,00 UAH
UA-2019-05-17-001627-b 36a2c6752b534df0b098d62eef756f12
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 11:32
Очікувана вартість: 2 358 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 791,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70746 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:30
Додаток № 1 редагований.doc
22 травня 2019 11:29
Протокол внесення змін № 693.PDF
17 травня 2019 17:32
Додаток № 7.doc
17 травня 2019 17:32
Додаток № 6.doc
17 травня 2019 17:32
Додаток № 5.doc
17 травня 2019 17:32
Додаток № 4.doc
17 травня 2019 17:31
Додаток № 3.doc
17 травня 2019 17:31
Додаток № 2.doc
17 травня 2019 17:31
ТД протипожежне ДНЗ.doc
22 травня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:30
Додаток № 1 редагований.doc
17 травня 2019 17:31
Додаток № 1.doc
22 травня 2019 11:29
Протокол внесення змін № 693.PDF
17 травня 2019 17:32
Додаток № 7.doc
17 травня 2019 17:32
Додаток № 6.doc
17 травня 2019 17:32
Додаток № 5.doc
17 травня 2019 17:32
Додаток № 4.doc
17 травня 2019 17:31
Додаток № 3.doc
17 травня 2019 17:31
Додаток № 2.doc
17 травня 2019 17:31
ТД протипожежне ДНЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 22 травня 2019 10:27
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:37
У вимозі про обладнання Ви вимагаєте надати розшифровку рахунку балансу. Чи можливе надання замість розшифровки балансу аналогічного замінюючого документу - накладних або договору купівлі-продажу або договору оренди на зазнаечне в довідці обладнання? Чи буде це підставою для дискваліфікації? Прохання надати роз'яснення.
Відповідь: Тендерну документацію редаговано, приведено у відповідність. Редагований Додаток № 1 до тендерної документації оприлюднено.
Уточнення
Дата подання: 22 травня 2019 10:27
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:37
Ви вимагаєте надати дозвіл на проведення робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу. Дана вимога сформована на основі застарілого законодавства, пояснюємо. Сьогодні питання видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки регулюється Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про ремонт, технічне обслуговування, встановлення систем протипожежного захисту або спостереження. Той вид робіт, який закуповується Вами надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Тому не зрозуміло - навіщо Вам зазначений дозвіл, якщо роботи на які він отримується не провадяться в межах даної закупівлі. Також окремо звертаємо увагу, що сьогодні дозвіл на верхолазні роботи не видається, в зазначені Порядку є перелік робіт на які отримується декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. І таким чином бачимо, що на верхолазні роботи сьогодні отримують декларацію. Отже, підсумовуючи, вимагаємо виключити незаконну та таку, що не відноситься до даної закупівлі вимогу про надання дозволу на проведення робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу та внести відповідні зміни!!! Або до вже існуючої вимоги про дозвіл додайте альтернативний варіант - надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на верхолазні роботи (як передбачено у чинному Порядку https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію редаговано, приведено у відповідність. Редагований Додаток № 1 до тендерної документації оприлюднено.
працівники
Дата подання: 22 травня 2019 10:33
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:37
У додатку 1 в інформації щодо працівників Ви зазначаєте, що потрібно надати інформацію про 4х працівників, але потім у Вас йде розшифровка і виходить, що потрібно підтвердити інформацію про 11 осіб: надати посвідчення не менше 2х та не менше 3х, потім йде 4 виконавці робіт, потім керівник робіт та ще керівник підприємства. Таким чином маємо загалом 11 осіб. Тобто бачимо невідповідність між двома Вашими вимогами. Також Ваші вимоги не відповідають чинному законодавству, роз'яснюємо: у Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто таких працівників має бути не менше 2х. Таким чином яваша вимога про 11 осіб не відповідає чинному законодавству та суттєво обмежує коло учасників, а отже, дискримінує їх. Саме тому ми вимагаємо виключити некоректно, невірно та неправомірно сформульовані вимоги про працівників та розмістити вимоги згідно чинного законодавства, а саме: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. І внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію редаговано, приведено у відповідність. Редагований Додаток № 1 до тендерної документації оприлюднено.
незрозумілість по облдананню
Дата подання: 22 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:41
У Вас є форма довідки про обладнання, і окремо є припис: із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання. Але у Вашій довідці про обладнання не передбачено - інформація про технічний стан. То яким чином подавати цю інформацію? Просимо роз'яснити.
Відповідь: Інформацію щодо характеристики, технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання можна подавати в примітках.
Щодо підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 травня 2019 17:48
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:08
Шановний Замовник, Додаток № 1 до тендерної документації Підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст.16 Закону пунктом 1.4., підтвердженням кваліфікаційних критеріїв є надання: Кольорової скан-копії оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, та кольорові скан-копії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць). 1) Питання полягає в тому, якщо учасник не орендує транспорт а має в наявності власний, чи буде причиною дискваліфікації такого учасника якщо він надасть довідку в довільній формі про наявність власного транспорту з зазначенням переліку автомобілів та кольорові скан-копії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (власних), які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць)? 2) Чи буде достатньо надати тільки кольорові скан-копії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів у випадку якщо вони власні? Просимо надати пояснення, що саме Ви мали на увазі виклавши вимогу в такій трактовці? Яка підстава, що спонукає Вас і що саме забезпечує (покриває) наявність договору про надання транспортних послуг при даному предметі закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно надання листа роз’яснення на вимогу п 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації щодо власного транспорту підкріпленого документально скан-копіями оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць) не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції учасника
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001627-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 24 травня 2019 17:49
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня! Шановний Замовник, пунктом 1.4. Додаток № 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» зазначено критерій та документ, який підтверджує відповідність, а саме: Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, та кольорові скан-копія оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць). Підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст.16 Закону за даним пунктом а також в такому формулюванні носить дискримінаційний характер і не тільки! По-перше: виходячи із написаного тексту (формулювання), учасник який має намір прийняти участь у закупівлі повинен мати договори оренди транспорту а також договір про надання транспортних послуг, що регулюються ЗУ «Про автомобільний транспорт» і визначає послугу з перевезення пасажирів чи вантажів як перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату. Відповідно до ст. 2. п. 19 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту транспортні послуги – діяльність, пов’язана із задоволенням потреби населення в перевезеннях автомобільним транспортом. Згідно з п. 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 р. № 363, транспортна послуга – перевезення вантажів та комплекс допоміжних операцій, що пов’язані з доставкою вантажів автомобільним транспортом. Тобто учасник закупівлі має надавати транспортні послуги при цьому орендованим транспортом? Звертаємо Вашу увагу на предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва), який жодним чином не стосується надання транспортних послуг та/або перевезень!!! Враховуючи предмет закупівлі, компанії які орендують транспорт, цільовим використанням якого є не перевезення а оперативне реагування у разі тривожних сповіщень!!! По-друге: виклавши вимогу в такій трактовці, Ви встановили дискримінаційні вимоги, а саме: виходячи із тексту, компанії учасники у яких є власний транспорт, позбавлені можливості приймати участь у закупівлі, оскільки кваліфікаційним критерієм є наявність саме орендованого транспорту та договору про надання транспортних послуг які не відносяться до предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 15:55
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно надання листа роз’яснення на вимогу п 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації щодо власного транспорту підкріпленого документально скан-копіями оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць) не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції учасника.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-001627-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 червня 2019 18:00
Оскарження переможця
Оскарження переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 22:16
рішення від 03.07.2019 № 8792 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 22:15
Рішення від 16.07.2019 № 9560.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Скасувати рішення № 813 від 10.06.2019р. про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Шериф-захист», скасування рішення № 818 від 11.06.2019р. про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Охорона-004», скасування рішення № 835 від 13.06.2019р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР СЕРВІС» та рішення № 848 від 18.06.2019р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-17-001627-b. та провести повторну оцінку тендерної пропозиції приватного підприємства «Шериф-захист» У разі відхилення пропозиції приватного підприємства «Шериф-захист», розглянути наступні пропозиції.
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2019 13:46
Номер скарги: UA-2019-05-17-001627-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 05 серпня 2019 11:38
Невідповідність пропозиції учасника умовам тендерної документації
Невідповідність пропозиції учасника умовам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2019 18:21
Рішення від 07.08.2019 №10774+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 18:20
Рішення від 23.08.2019 №11780.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 03:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Скасувати рішення № 1224 від 29.07.2019р. про визначення приватного підприємства «Охорона-004» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-17-001627-b.
Дата виконання рішення замовником: 05 вересня 2019 11:25

Документи подані скаржником

27 червня 2019 17:59
Скарга 1627.pdf
27 червня 2019 18:00
Копія Протоколу № 818.pdf
27 червня 2019 18:00
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

25 липня 2019 16:45
Протокол № 1192.PDF

Документи подані скаржником

05 серпня 2019 11:37
Скарга АМКУ.pdf
05 серпня 2019 11:38
Електронний підпис

Документи подані замовником

03 вересня 2019 17:26
Протокол № 1404.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 1 959 996,00
UAH з ПДВ
889 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 679 262,83
UAH з ПДВ
1 118 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 318 671,73
UAH з ПДВ
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" 2 329 578,00
UAH з ПДВ
2 329 578,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 15:46
Електронний підпис
03 червня 2019 15:30
статут.pdf
03 червня 2019 15:30
ст. 17.pdf
03 червня 2019 15:30
повноваження підпису.pdf
03 червня 2019 15:30
інші документи.pdf
03 червня 2019 15:30
згода на обробку.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 19:03
Електронний підпис
02 серпня 2019 19:02
пропозиція.pdf
02 серпня 2019 19:02
кошториси 3.pdf
02 серпня 2019 19:02
кошториси 2.pdf
02 серпня 2019 19:02
кошториси 1.pdf
02 серпня 2019 19:02
корупція.pdf
02 серпня 2019 19:02
довідка МВС нова.pdf
02 серпня 2019 19:01
public_doc.pdf
02 серпня 2019 19:01
public_doc.p7s
02 серпня 2019 19:01
23закл_1міс_ТО.RAR
02 серпня 2019 19:01
23 закл_6міс_ТО.RAR
03 червня 2019 17:33
Електронний підпис
03 червня 2019 17:32
технічна частина.pdf
03 червня 2019 17:32
ст. 17.pdf
03 червня 2019 17:32
сертифікат на ПЦС.pdf
03 червня 2019 17:32
Свідоцтво Сидоренка.pdf
03 червня 2019 17:32
свідоцтва.pdf
03 червня 2019 17:32
пропозиція.pdf
03 червня 2019 17:32
проект договору.pdf
03 червня 2019 17:32
працівники.pdf
03 червня 2019 17:32
повноваження оригінал.pdf
03 червня 2019 17:32
охорона праці.pdf
03 червня 2019 17:32
матбаза.pdf
03 червня 2019 17:32
ліцензія.pdf
03 червня 2019 17:32
кошториси на 23 заклади.pdf
03 червня 2019 17:32
інші довідки та листи.pdf
03 червня 2019 17:32
згоди на обробку.pdf
03 червня 2019 17:32
Договір.pdf
03 червня 2019 17:32
Договір оренди Ох 004.pdf
03 червня 2019 17:32
Договір (2).pdf
03 червня 2019 17:32
довідки з банку.pdf
03 червня 2019 17:32
Декларація.pdf
03 червня 2019 17:32
Гарантія ОХОРОНА-004 2883.zip
03 червня 2019 17:32
власний транспорт.pdf
03 червня 2019 17:32
Відгук.pdf
03 червня 2019 17:32
Відгук БСП.pdf
03 червня 2019 17:32
Відгук 2.pdf
03 червня 2019 17:32
Аналогічний договір.pdf
03 червня 2019 17:32
23закл_6міс_ТО.IMD
03 червня 2019 17:32
23закл_1міс_ТО.IMD

Публічні документи

03 червня 2019 16:19
Електронний підпис
03 червня 2019 16:18
Трудові книжки.pdf
03 червня 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2019 16:18
Статут.pdf
03 червня 2019 16:18
Проект договору.pdf
03 червня 2019 16:18
Ліцензія.pdf
03 червня 2019 16:18
Кошторис 3.pdf
03 червня 2019 16:18
Кошторис 2.pdf
03 червня 2019 16:18
Кошторис 1.pdf
03 червня 2019 16:18
договори оренди.pdf
03 червня 2019 16:18
Договір аренди.pdf
03 червня 2019 16:18
Відомості про авто.pdf
03 червня 2019 16:18
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 18:29
Електронний підпис
21 червня 2019 18:28
ТП ДНЗ 2.pdf
21 червня 2019 18:28
Кошториси 6 міс П1.pdf
21 червня 2019 18:28
Кошториси 1 міс П1.pdf
21 червня 2019 18:28
Калькуляція ППС.pdf
21 червня 2019 18:25
Електронний підпис
19 червня 2019 11:33
Електронний підпис
19 червня 2019 11:32
МВС.pdf
19 червня 2019 11:32
Корупція.pdf
19 червня 2019 11:32
ДФС.pdf
03 червня 2019 16:58
Електронний підпис
03 червня 2019 16:39
Електронний підпис
03 червня 2019 16:38
ТД Субпідряд.pdf
03 червня 2019 16:38
ТД Статут.pdf
03 червня 2019 16:38
ТД Лист щодо Статуту.pdf
03 червня 2019 16:38
ТД Захист довкілля.pdf
03 червня 2019 16:38
ТД Довідка про кредити.pdf
03 червня 2019 16:37
Кошториси 6 міс П1.pdf
03 червня 2019 16:37
Кошториси 1 міс П1.pdf
03 червня 2019 16:37
Калькуляція ППС.pdf
03 червня 2019 16:37
Додаток 7 Дислокація.pdf
03 червня 2019 16:37
Додаток 6 Згода.pdf
03 червня 2019 16:37
Додаток 2 ст 17.pdf
03 червня 2019 16:37
13838 УВБА ЦЕНТР p7s.7z
03 червня 2019 16:37
3.1. Лист відгук.pdf
03 червня 2019 16:36
2.3. Трудові 2.pdf
03 червня 2019 16:36
2.3. Трудові 1.pdf
03 червня 2019 16:36
2.3. Пояснення Кобрин.pdf
03 червня 2019 16:36
2.3. Накази.pdf
03 червня 2019 16:36
2.2. абз 5 Свідоцтва.pdf
03 червня 2019 16:36
2.2. абз 4 Диплом Кобрин.pdf
03 червня 2019 16:36
2.2. абз 3 НПАОП.pdf
03 червня 2019 16:36
1.5. Дозвіл.pdf
03 червня 2019 16:36
1.4. Договори оренди ТЗ.pdf
03 червня 2019 16:36
1.2. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Рішення скасоване 889 200,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:56
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 1 118 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:56
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Рішення скасоване 1 280 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:56
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
Рішення скасоване 2 329 578,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:56
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Рішення скасоване 889 200,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:27
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 1 118 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:27
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 889 200,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:30
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Очікує рішення 1 280 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:37
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 1 118 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:37

Документи

10 червня 2019 11:53
Електронний підпис

Документи

11 червня 2019 12:19
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 13:08
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 18:18
Електронний підпис

Документи

29 липня 2019 15:44
Електронний підпис
29 липня 2019 15:43
Протокол № 1224.PDF

Документи

04 вересня 2019 16:29
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:27
Протокол № 1405.PDF
03 вересня 2019 17:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2019 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2019 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:35
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:34
Протокол № 1405.1.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 вересня 2019 14:33
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 вересня 2019 14:32
Протокол № 1422.PDF