Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Григоренка ПВ-4487, ПВ-4474, ПВ-4455, ПВ-4471, ПВ-4283, ПВ-4456 у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 595 644,00 UAH
UA-2019-05-17-001608-b d6e6b110a6c443f1be7acb43c73d4fc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт замовника: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа замовника: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:58
Очікувана вартість: 9 595 644,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Григоренка ПВ-4487, ПВ-4474, ПВ-4455, ПВ-4471, ПВ-4283, ПВ-4456 у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, просп. Григоренка ПВ-4487, ПВ-4474, ПВ-4455, ПВ-4471, ПВ-4283, ПВ-4456 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови ТД
Дата подання: 23 травня 2019 11:56
Дата відповіді: 27 травня 2019 18:25
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника. Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення . Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язана із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення, тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення саме з цього періоду визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).
Дані для виконання вимог додатку 1
Дата подання: 24 травня 2019 09:22
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:48
Шановний замовник! Для виконання умов тендерної документації визначених у додатку 1, а саме надати світлотехнічний розрахунок при використанні еквівалента матеріалів, просимо чітко зазначити: 1. Габарити вулиці по даній закупівлі; 2. Кількість полос, їх ширина на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 3. Наявність та габарити зелених насаджень тротуарів та велодоріжок даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 4. Місце установки опори щодо дорожнього полотна на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 5. Відстань між опорами на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 6. Ширину проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 7. Відстань опори від проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 8. Висоту опори на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 9. Висоту кронштейна який буде змонтовано на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 10. Довжину кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 11. Кут нахилу кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовник надає Учаснику для розрахунку ціни його пропозиції відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними цінами або без них, або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції окремих видів капітальних ремонтів, до яких і відноситься предмет закупівлі, Замовник надає Дефектний акт.
Додаток 1 тендерної документації містить загальні вимоги до виконання робіт, технічний опис основних матеріалів та дефектний акт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції Учасника.
Що стосується додаткової інформації по об’єкту капітального ремонту, які необхідні для здійснення світлотехнічних розрахунків повідомляємо наступне: об’єкт капітального ремонту є загальнодоступний, при капітальному ремонті такого типу поліпшуються виключно експлуатаційні показники, інші параметри об’єкта капітального ремонту не змінюються. Враховуючи, що даний розрахунок робиться по фактичних параметрах існуючого об’єкта, які є в загальному доступі, то фактичні параметри даного об’єкту може виміряти кожен зацікавлений спеціаліст відповідної кваліфікації, в тому числі і Учасника, за місцем знаходження об’єкта, в тому числі з використанням інтернет ресурсів..
У випадку заміни опор та кронштейнів у межах капітального ремонту, їх параметри зазначаються в дефектному акті, який надається Замовником в складі тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001608-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Комплекс-В.", Код ЄДРПОУ:39044396
Дата подання: 23 травня 2019 18:45
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника.
Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення . Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію та прибрати посилання на виконання аналогічного договору у певний період часу , в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 18:28
Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язана із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення, тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення саме з цього періоду визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).
Розгорнути Згорнути
Надано відповідні пояснення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001608-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40644820
Дата подання: 24 травня 2019 01:27
Роз'яснення щодо документів тендерної документації.
Наша компанія відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просить надати роз’яснення з приводу таких положень тендерної документації:

1) пунктом 1.4. розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, зокрема віднесено випадок, коли «документи, підготовлені безпосередньо учасником не містять дату створювання документу та реєстраційний номер та виготовлені не на бланках». Водночас, підпунктом 1.9. цього ж розділу 3 тендерної документації визначено, що «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи».
Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає підпункту 1.9. розділу 3 тендерної документації, відсутність на будь-якому документі, що має відношення до тендерної пропозиції та підготовлений безпосередньо учасником, дати створювання документу та/або його реєстраційного номера?

2) Яка саме документація мається на увазі під словом «Документація», згаданим двічі у підпункті 1.5. розділу 3 тендерної документації?

3) Що мається на увазі під словосполученням «субпідрядників (про кожного субпідрядника)», що міститься у другому реченні підпункту 7.2 пункту 7 розділу 3 тендерної документації, а саме: чи мова йде про кожного субпідрядника, якого залучають до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або ж про кожного субпідрядника, незалежно від обсягу виконуваних ним робіт?

4) Яким чином Замовник визначатиме факт недотримання учасником норм «інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів» (підпункт 3.3. розділу 5 тендерної документації) та які конкретні законодавчі акти Замовник відносить до них?

5) За якими критеріями Замовник проводитиме оцінку спроможності будівельних машин та механізмів «виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті», як це зазначено у підпункті 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 18:27
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо Вам наступні роз’яснення з приводу положень тендерної документації:

По пунктах 1, 2, 3 звернення:
З метою уникнення двоякого трактування питань, викладених в даних пунктах звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
По пункту 4 звернення пояснюємо наступне:
Факт недотримання учасником норм «інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів» Замовник визначатиме виключно керуючись чинними нормативно-правовими актами в цій сфері.
По пункту 5 звернення:
Оцінку спроможності будівельних машин та механізмів виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті Замовник проводитиме відповідно до технічних параметрів зазначених Учасником будівельних машин та механізмів та можливості виконувати ними роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті з дотриманням норм охорони праці та техніки безпеки.
Розгорнути Згорнути
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та надано пояснення

Документи

27 травня 2019 18:26
Учасникам процедури 2.pdf
27 травня 2019 18:26
Учасникам процедури.pdf

Документи

27 травня 2019 18:26
Учасникам процедури 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП" 8 636 079,00
UAH з ПДВ
8 636 079,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 9 307 774,68
UAH з ПДВ
9 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 9 087 064,21
UAH з ПДВ
9 087 064,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 9 433 902,27
UAH з ПДВ
9 433 902,27
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 9 595 644,00
UAH з ПДВ
9 595 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 17:47
sign.p7s
06 червня 2019 17:45
Паспорт Сварог 135Вт.PDF
06 червня 2019 17:45
Опис до статуту.PDF
06 червня 2019 17:45
Договр Поділля.pdf
06 червня 2019 17:45
Договор оренд.pdf
06 червня 2019 17:45
Договір ФОП Орлик .PDF
06 червня 2019 17:45
Договір Кульчицький.pdf
06 червня 2019 17:45
Відгук, договір, акти.pdf
06 червня 2019 17:45
Витяг ПДВ.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_165140.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_165122.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_165104.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_165044.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_165026.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_165008.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164950.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164932.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164910.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164851.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164834.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164804.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164743.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164723.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164705.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164647.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164553.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164502.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164332.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164314.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164224.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164152.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164123.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164104.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164048.PDF
06 червня 2019 17:45
20190606_164007.PDF

Публічні документи

20 червня 2019 10:48
sign.p7s
20 червня 2019 10:39
Цінова Григоренка.pdf
20 червня 2019 09:56
Довідка МВД.pdf
20 червня 2019 09:56
Довідка з податкової.pdf
06 червня 2019 12:36
sign.p7s
06 червня 2019 12:30
9 Довідка винагорода.pdf
06 червня 2019 12:30
8 Лист відгук.pdf
06 червня 2019 12:30
6 Довідка працівники.pdf
06 червня 2019 12:30
55 Наказ 1 на бух.pdf
06 червня 2019 12:30
52 Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 12:30
50 Довідка документи.pdf
06 червня 2019 12:30
49 Довідка роботи.pdf
06 червня 2019 12:30
48 Гарантійний строк.pdf
06 червня 2019 12:30
47 Гарантійний дозволи.pdf
06 червня 2019 12:30
46 Захист довкілля.pdf
06 червня 2019 12:30
44 Технічне завдання.pdf
06 червня 2019 12:30
43 Гарантійний 90 днів.pdf
06 червня 2019 12:30
38 Згода з дог забезпеч.pdf
06 червня 2019 12:30
36 Гарантійний лист.pdf
06 червня 2019 12:30
33 Лист цінні папери.pdf
06 червня 2019 12:30
32 Претензійні вимоги.pdf
06 червня 2019 12:30
31 Оперативні санкції.pdf
06 червня 2019 12:30
30 Довідка щодо санкцій.pdf
06 червня 2019 12:30
3 Довідка МТБ.pdf
06 червня 2019 12:30
28 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 червня 2019 12:29
20 Посадова особа.pdf
06 червня 2019 12:29
2 Довідка склад офіс.pdf
06 червня 2019 12:29
19 Право підпису.pdf
06 червня 2019 12:29
18 Довідка податки.pdf
06 червня 2019 12:29
16 Довідка бенефіціар.pdf
06 червня 2019 12:29
15 Довідка банкрутство.pdf
06 червня 2019 12:29
13 Довідка судимість.pdf
06 червня 2019 12:29
11 Довідка корупція.pdf
06 червня 2019 12:29
10 Довідка ЄДР.pdf
06 червня 2019 12:29
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 17:39
sign.p7s
06 червня 2019 17:31
1.8.Статут 2017.pdf
06 червня 2019 17:31
1.14.Витяг.pdf
06 червня 2019 17:31
1.1.Статут 2016.pdf
06 червня 2019 17:31
1.13.Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 17:31
1.10.Протокол №2.pdf
06 червня 2019 17:31
1.12.Ліцензія ДАБІ.pdf
06 червня 2019 17:31
1.9.Опис 2017 355936830678.pdf
06 червня 2019 17:31
1.6.Витяг з Протоколу №1.pdf
06 червня 2019 17:31
1.5.Наказ №2.pdf
06 червня 2019 17:31
1.4.Наказ №1.pdf
06 червня 2019 17:31
1.3.Протокол №1.pdf
06 червня 2019 17:31
1.2.Опис 2016 425932254099.pdf
06 червня 2019 17:30
Наказ 1А про бухоблік.pdf
06 червня 2019 17:30
590.6. Договір 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:30
590.6. ДУ №1 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:30
590.6. КБ3, КБ2 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:30
590.6. ДУ №2 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:30
590.6. ДУ №3 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:30
590.6. Відгук Овруцька.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 12:28
sign.p7s

Публічні документи

06 червня 2019 09:15
18.1 _ Акт.pdf
06 червня 2019 09:15
27.1 _ Р_шення власника 10.pdf
06 червня 2019 09:14
19 _ В_дгук Д_К.pdf
06 червня 2019 09:14
13 _ Витяг РВП НДС новый.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"
#40644820
Відхилено 8 636 079,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:31
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
Переможець 9 080 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 16:59

Документи

11 червня 2019 17:30
sign.p7s

Документи

18 червня 2019 16:58
sign.p7s
18 червня 2019 16:56
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
9 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 16:58
sign.p7s
18 червня 2019 16:56
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 липня 2019 15:39
Договір №26-КР від 05.07.2019.pdf укладений
05 липня 2019 15:34
sign.p7s зміни до договору
05 липня 2019 15:48
ДУ №1 до 26-КР від 05.07.2019.pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.4.1.13. – п.4.1.15. розділу 4 Договору підряду в наступній редакції: «4.1.13. у випадку виникнення необхідності внесення змін у проектну документацію, узгоджувати ці питання із Замовником та автором проекту; 4.1.14. забезпечити виробничий контроль якості виконання Робіт, у тому числі субпідрядними організаціями, з занесенням його результатів до загального журналу робіт, який Підрядник повинен постійно мати на місті виконання Робіт і вести його відповідно до вказівок ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»; 4.1.15. здати закінчені Роботи відповідно до умов цього Договору;» 2. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 2724000,00 (Два мільйони сімсот двадцять чотири тисячі грн. 00 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 26-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку