Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вишняківська, ПВ-4451 у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 629 195,60 UAH
UA-2019-05-17-001601-b 9a8222fdec2f41d78437e6eb387cbd1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:15
Очікувана вартість: 1 629 195,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вишняківська, ПВ-4451 у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, Дарницький район, вул. Вишняківська, ПВ-4451
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Пiсляоплата 10 Робочі 20
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням авансового платежу Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дані для виконання вимог додатку 1
Дата подання: 24 травня 2019 09:23
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:46
Шановний замовник! Для виконання умов тендерної документації визначених у додатку 1, а саме надати світлотехнічний розрахунок при використанні еквівалента матеріалів, просимо чітко зазначити: 1. Габарити вулиці по даній закупівлі; 2. Кількість полос, їх ширина на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 3. Наявність та габарити зелених насаджень тротуарів та велодоріжок даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 4. Місце установки опори щодо дорожнього полотна на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 5. Відстань між опорами на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 6. Ширину проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 7. Відстань опори від проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 8. Висоту опори на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 9. Висоту кронштейна який буде змонтовано на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 10. Довжину кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 11. Кут нахилу кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовник надає Учаснику для розрахунку ціни його пропозиції відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними цінами або без них, або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції окремих видів капітальних ремонтів, до яких і відноситься предмет закупівлі, Замовник надає Дефектний акт.
Додаток 1 тендерної документації містить загальні вимоги до виконання робіт, технічний опис основних матеріалів та дефектний акт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції Учасника.
Що стосується додаткової інформації по об’єкту капітального ремонту, які необхідні для здійснення світлотехнічних розрахунків повідомляємо наступне: об’єкт капітального ремонту є загальнодоступний, при капітальному ремонті такого типу поліпшуються виключно експлуатаційні показники, інші параметри об’єкта капітального ремонту не змінюються. Враховуючи, що даний розрахунок робиться по фактичних параметрах існуючого об’єкта, які є в загальному доступі, то фактичні параметри даного об’єкту може виміряти кожен зацікавлений спеціаліст відповідної кваліфікації, в тому числі і Учасника, за місцем знаходження об’єкта, в тому числі з використанням інтернет ресурсів..
У випадку заміни опор та кронштейнів у межах капітального ремонту, їх параметри зазначаються в дефектному акті, який надається Замовником в складі тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001601-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Комплекс-В.", Код ЄДРПОУ:39044396
Дата подання: 23 травня 2019 15:29
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника.
Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення . Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію та прибрати посилання на виконання аналогічного договору у певний період часу , в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 18:25
Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язана із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення, тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення саме з цього періоду визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).
Розгорнути Згорнути
Надано відповідні пояснення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001601-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40644820
Дата подання: 24 травня 2019 01:29
Роз'яснення щодо документів тендерної документації.
Наша компанія відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просить надати роз’яснення з приводу таких положень тендерної документації:
1) пунктом 1.4. розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, зокрема віднесено випадок, коли «документи, підготовлені безпосередньо учасником не містять дату створювання документу та реєстраційний номер та виготовлені не на бланках». Водночас, підпунктом 1.9. цього ж розділу 3 тендерної документації визначено, що «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи». Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає підпункту 1.9. розділу 3 тендерної документації, відсутність на будь-якому документі, що має відношення до тендерної пропозиції та підготовлений безпосередньо учасником, дати створювання документу та/або його реєстраційного номера?
2) Яка саме документація мається на увазі під словом «Документація», згаданим двічі у підпункті 1.5. розділу 3 тендерної документації?
3) Що мається на увазі під словосполученням «субпідрядників (про кожного субпідрядника)», що міститься у другому реченні підпункту 7.2 пункту 7 розділу 3 тендерної документації, а саме: чи мова йде про кожного субпідрядника, якого залучають до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або ж про кожного субпідрядника, незалежно від обсягу виконуваних ним робіт?
4) Яким чином Замовник визначатиме факт недотримання учасником норм «інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів» (підпункт 3.3. розділу 5 тендерної документації) та які конкретні законодавчі акти Замовник відносить до них?
5) За якими критеріями Замовник проводитиме оцінку спроможності будівельних машин та механізмів «виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті», як це зазначено у підпункті 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 18:24
По пунктах 1, 2, 3 звернення:
З метою уникнення двоякого трактування питань, викладених в даних пунктах звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
По пункту 4 звернення пояснюємо наступне:
Факт недотримання учасником норм «інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів» Замовник визначатиме виключно керуючись чинними нормативно-правовими актами в цій сфері.
По пункту 5 звернення:
Оцінку спроможності будівельних машин та механізмів виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті Замовник проводитиме відповідно до технічних параметрів зазначених Учасником будівельних машин та механізмів та можливості виконувати ними роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті з дотриманням норм охорони праці та техніки безпеки.
Розгорнути Згорнути
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Документи

27 травня 2019 18:23
Учасникам процедури.pdf

Документи

27 травня 2019 18:23
Учасникам процедури 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП" 1 466 276,00
UAH з ПДВ
1 466 276,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 1 608 838,67
UAH з ПДВ
1 608 838,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Знаки УА 1 608 873,47
UAH з ПДВ
1 608 873,47
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 1 629 195,00
UAH з ПДВ
1 629 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 17:54
Електронний підпис
06 червня 2019 17:53
Опис до статуту.PDF
06 червня 2019 17:53
Договр Поділля.pdf
06 червня 2019 17:53
Договор оренд.pdf
06 червня 2019 17:53
Договір ФОП Орлик .PDF
06 червня 2019 17:53
Договір Кульчицький.pdf
06 червня 2019 17:53
Відгук, договір, акти.pdf
06 червня 2019 17:53
Витяг ПДВ.PDF
06 червня 2019 17:53
Паспорт Сварог 135Вт.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170830.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170528.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170508.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170450.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170431.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170413.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170355.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170337.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170319.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170301.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170244.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170226.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170208.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170148.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170130.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170112.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170029.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_170011.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165952.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165924.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165854.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165825.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165733.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165716.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165657.PDF
06 червня 2019 17:53
20190606_165630.PDF

Публічні документи

18 червня 2019 19:43
Електронний підпис
18 червня 2019 19:42
Довідка МВС.pdf
18 червня 2019 19:42
Довідка ДФС.pdf
06 червня 2019 17:41
Електронний підпис
06 червня 2019 17:35
1.8.Статут 2017.pdf
06 червня 2019 17:35
1.1.Статут 2016.pdf
06 червня 2019 17:35
1.14.Витяг.pdf
06 червня 2019 17:35
1.13.Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 17:35
1.10.Протокол №2.pdf
06 червня 2019 17:35
1.12.Ліцензія ДАБІ.pdf
06 червня 2019 17:35
1.9.Опис 2017 355936830678.pdf
06 червня 2019 17:35
1.6.Витяг з Протоколу №1.pdf
06 червня 2019 17:35
1.4.Наказ №1.pdf
06 червня 2019 17:35
1.5.Наказ №2.pdf
06 червня 2019 17:35
1.3.Протокол №1.pdf
06 червня 2019 17:35
1.2.Опис 2016 425932254099.pdf
06 червня 2019 17:35
Наказ 1А про бухоблік.pdf
06 червня 2019 17:35
590.6. Договір 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:35
590.6. ДУ №1 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:35
590.6. КБ3, КБ2 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:35
590.6. ДУ №3 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:35
590.6. ДУ №2 111-КР.pdf
06 червня 2019 17:35
590.6. Відгук Овруцька.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:22
Електронний підпис
06 червня 2019 11:21
Пропозиція Знаки УА.7z

Публічні документи

06 червня 2019 09:11
18.1 _ Акт.pdf
06 червня 2019 09:11
19 _ В_дгук Д_К.pdf
06 червня 2019 09:11
27.1 _ Р_шення власника 10.pdf
06 червня 2019 09:11
13 _ Витяг РВП НДС новый.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Знаки УА

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"
#40644820
Відхилено 1 466 276,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 1 608 838,67
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:25

Документи

11 червня 2019 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
1 608 838,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:21
звіт.pdf укладений
23 грудня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 13:21
ДУ №2 від 23.12.2019 р. до Договору №28-КР від 27.06.2019 р..pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 15:59
ДУ №1 від 27.06.2019 28-КР.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:54
Договір №28-КР від 27.06.2019.pdf укладений
27 червня 2019 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.4.1.13.-п.4.1.15. розділу 4 Договору підряду в наступній редакції: «4.1.13. у випадку виникнення необхідності внесення змін у проектну документацію, узгоджувати ці питання із Замовником та автором проекту; 4.1.14. забезпечити виробничий контроль якості виконання Робіт, у тому числі субпідрядними організаціями, з занесенням його результатів до загального журналу робіт, який Підрядник повинен постійно мати на місті виконання Робіт і вести його відповідно до вказівок ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»; 4.1.15. здати закінчені Роботи відповідно до умов цього Договору;» 2. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 482651,60 (Чотириста вісімдесят дві тисячі шістсот п'ятдесят один грн. 60 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 28-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1604784,96 (Один мільйон шістсот чотири тисячі сімсот вісімдесят чотири грн. 96 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 267464,16 (Двісті шістдесят сім тисяч чотириста шістдесят чотири грн. 16 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1604784,96 (Один мільйон шістсот чотири тисячі сімсот вісімдесят чотири грн. 96 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 267464,16 (Двісті шістдесят сім тисяч чотириста шістдесят чотири грн. 16 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 28-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 604 784,96
UAH (в тому числі ПДВ 267 464,16 UAH)