Тверде паливо
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001569-b 2b2ec1cb5c15479f807d27ac97663c80
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина 3005
Код ЄДРПОУ: 08803543
Місцезнаходження замовника: 61093, Україна, Харківська обл., Харків, Семінарська, 22
Контактна особа замовника: Павленко Світлана Сергіївна
380930247540
ngy3005@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 13:13
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Якість товару встановлюється відповідно до вимог законодавства України стосовно даного виду товару та умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тони
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61093, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Семінарська, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
100 тони
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61093, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Семінарська, будинок 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
100 тони
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, селище Рокитне, вулиця Загребля, будинок 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
200 тони
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62495, Україна, Харківська область, смт Васищеве, вулиця Промислова, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо типу паливних брикетів Pini Kay
Дата подання: 24 травня 2019 11:56
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:34
1 питання : Якими нормативно-правовими документами або/та технічним регламентом визначається тип брикетів "Pini Kay" ? 2 питання: Де в ДСТУ 8358:2015 є визначення типу брикетів "Pini Kay" ? 3 питання : Назва типу брикетів"Pini Kay" це торгова марка, чи видумане замовником словосполучення? 4 питання: Відповідно до тендерної документації "якість повинна відповідати ДСТУ 8358:2015, в той же час зазначеному ДСТУ якість визначається за групами якості, в тому числі за чотирмья групами. До якої їз визначених ДСТУ чотирьох груп повинен відповідати брикет?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання завантажене в систему «Prozorro» 24 травня 2019 11:56 року, пояснюємо наступне.
Предметом даної процедури закупівлі являється паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Отже, поняття «Pini Kay» не являється окремим затвердженим типом твердого палива на законодавчому рівні, а швидше відноситься до торгової марки. Хоча на сьогоднішній день, серед альтернативного (твердого) палива, фахівці на ринку України виділяють 3 основних типи брикетів: прямокутні, також їх називають по властивій їм формі "цеглини" (наприклад, під товарним знаком RUF - невеликий цегла, виготовляються на гідравлічних пресах при тиску 300-400 бар), циліндричні брикети специфікації Нестро або Нільсен (з радіальним отвором або без нього, виготовляються на гідравлічних або ударно-механічних пресах при тиску 400-600 бар) і Піні-Кей («Pini Kay») (4- або 6-гранні брикети з радіальним отвором, виготовляються на механічних (шнекових) пресах за допомогою поєднання дуже високого тиску - 1000-1100 бар - і термічної обробки). Таким чином слово в конкретній назві предмета закупівлі «типу», слід тлумачити як зразок, модель, форма, яким відповідає певна група предметів, понять, явищ (згідно Академічного тлумачного словника української мови).
Брикети Піні-Кей має такі переваги, як стійкість до механічних пошкоджень, висока вологостійкість, висока калорійність і тривалий час горіння. Саме наведені властивості слугували обранню посилання на даний вид (тип або торгову марку) при визначенні конкретної назви предмета закупівлі Замовником. Але слід відзначити, що з метою дотримання вимог пункту 3 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник передбачив серед положення тендерної документації наступний текст: «У разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".» (перший абзац Додатку №4 до тендерної документації). Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону в частині недискримінації учасників.
Поряд з тим, ДСТУ 8358:2015 взагалі не містить такого виду паливних брикетів з деревини, як Pini Kay, натомість міститься наступну класифікацію: «Брикети паливні поділяють: за породами деревини: з деревини хвойних порід, з деревини листяних порід, з деревини хвойних та листяних порід; за геометричними ознаками: прямокутні, багатокутні, з округленими кутами, круглі; за групами якості: на 4 групи; за технологічними ознаками: без зв’язувальної речовини, зі зв’язувальною речовиною; за конструкційними ознаками: суцільні, з внутрішніми порожнинами, з порожнинами на поверхні, з внутрішніми та зовнішніми порожнинами.». Тому, з огляду на таку класифікацію за табличними показниками ДСТУ, брикети з деревини твердих порід типу (виду) Pini Kay та обізнаність Замовника, останній може віднести їх до 1 групи по якості. Однак, слід зауважити, що Замовник не являється уповноваженим органом встановлювати відповідність тої чи іншої продукції до наявних груп якості, згідно ДСТУ 8358:2015, тому носить виключно суб’єктивно-інформативний характер.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001569-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 18 травня 2019 12:00
Вимога на умови закупівлі: Вимога на умови закупівлі: усунути дискримінаційні умови та внести зміни до тендерної документації.
Доводимо до відома Замовника, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та інші порушення, що полягає у наступному.
1) Підпунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника специфікація до тендерної документації повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника додати в формулювання у п. 2.1 Тендерної документації вираз “або еквівалент”.

2) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону;...».
Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308). Отже, наявність сертифіката не є обов’язковим для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.

3) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія технічних умов на паливні брикети;...».
Згідно чинного законодавства, Технічні умови має лише виробник товару, натомість, дистриб'ютор, оптовий продавець, тощо, Технічних умов мати не може, а відтак, дана умова є дискримінаційною по відношенні до суб’єктів господарювання, які не є виробниками продукції.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.

4) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону...».
Відповідно до ст. 5-1 Закону України “Про альтернативні види палива” до альтернативних видів твердого палива належать продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо. Отже, додаткове підтвердження про належність палива до альтернативного у вигляді свідоцтва не потрібне.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству.

5) У п. 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) закладено дискримінаційні умови, а саме: всі параметри не повинні бути більшими або меншими ніж визначені в ДСТУ 8358:2015, а це:
волога – не більше 12%
зольність – не більше 1,5%
сірка – не більше 0,08 %
щільність – 1-1,4 г/см3
теплота згорання –17,5 – 19,5 Мдж/кг.
Таким чином, Тендерна документація містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, зольності, вмісту сірки та теплоті згоряння.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника привести зазначену вимогу Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 19:02
ВІДПОВІДЬ на Вимогу
«Вимога на умови закупівлі: Вимога на умови закупівлі: усунути дискримінаційні умови та внести зміни до тендерної документації.»
(номер вимоги: UA-2019-05-17-001569-b.c1
Дата подання: 18 травня 2019 о 12:00)

Військова частина 3005 під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону).
Військова частина 3005 (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код за ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» (паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-05-17-001569-b) за адресою www.prozorro.gov.ua (далі – Процедура закупівлі).
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 18 травня 2019 року стосовно нібито наявності серед положень тендерної документації дискримінаційних вимог, пояснюємо наступне.
1) Згідно пункту 3 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація повинна містити:

інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;».
Обґрунтуванням, що зумовило необхідність проставляння в згаданому технічному завдані посилання на вид твердопаливних брикетів - Pini Kay, слугує технічні характеристики твердопаливних котлів, які наявні в Замовника а також властивості даного виду твердого палива, котрі при мінімальних його витратах дають Замовнику максимум теплової енергії, що відповідає не лише реальній потребі, а також принципам здійснення публічних закупівель - максимальна економія та ефективність.
Отже, враховуючи наявність посилання на конкретний вид твердого палива, Замовник передбачив серед положення тендерної документації наступний текст: «У разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".» (перший абзац Додатку №4 до тендерної документації). Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону в частині недискримінації учасників.
2) Стосовно нібито присутньої дискримінації за положеннями тендерної документації, в частині встановлення вимоги про надання (цитуємо Вашу вимогу): «- копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону;» Замовнику взагалі не зрозуміло, про що іде мова, оскільки подібної вимоги не передбачено в оприлюдненій документації. Тому, прохання більш уважніше готувати текст своїх вимог.
Разом з тим, інформуємо абзац 1 частини 3статті 36 Закону, передбачає: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Тому, Замовник вважає за потрібне отримати певний документ, виданий незалежною стороною, в ланцюжку пов’язаному з поставкою товару (предмет закупівлі) починаючи від виробника до кінцевого споживача, з врахуванням можливих посередників. Отже, Документація Замовника містить вимогу про надання копії документу, який свідчить про відповідність якості товару встановленим ДСТУ 8358:2015, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий органом сертифікації. Положення такої вимоги, жодним чином не створює дискримінацію для учасників, навпаки дає можливість Замовнику встановити справжність якісних характеристик товару, що пропонується до реалізації. Питання, чому виробник або постачальник не бажає звернутись до органу сертифікації про отримання документального підтвердження якості власної продукції, являється не лише риторичним, більше того наштовхує на думку про дійсність зазначених показників по паливним брикетам в документах виробника, таких як технічні умови або ж документах виготовлених самостійно учасником, наприклад гарантійні листи, тощо.
3) Не секрет, що технічні умови на продукцію являються виготовленим документом власне самим виробником, але слід зазначити, що згаданий документ не містить грифу «Цілком таємно», поза як передбачає інформацію щодо комплексу вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Замовнику є абсолютно не зрозуміло, в чому полягає складність отримання копії ТУ, оскільки якщо мова йде не про виробника, то інші суб’єкти господарювання якимось чином отримують товар… а отже, мають правові відносини з виробником, в будь-якому випадку, питання лише постає в кількості посередників. Тому, оскарження вимоги про надання копії ТУ можливо викликано відсутністю законних відносин у ланцюжку з первинною ланкою (виробником) або ж попросту небажанням отримання такого документа?
Відтак, користуючись нагодою та аб.1,ч.3, ст.36 Закону Замовник наполягає про доцільність встановлення вимоги за Документацією в частині надання копії технічних умов на паливні брикети, яка повинна надаватися у складі тендерної пропозиції учасника. Подібна вимога відповідає меті Закону, що полягає в забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції.
4) Закон України «Про альтернативні види палива» № 1391-XIV від 21.05.2009 року зі змінами, встановлює поняття «альтернативні види палива» - тверде, рідке та газове паливо, яке є альтернативою відповідним традиційним видам палива і яке виробляється (видобувається) з сировини рослинного походження, відходів, твердих горючих речовини, інших природних і штучних джерел та видів енергетичної сировини, у тому числі нафтові, газові, газоконденсатні і нафтогазоконденсатні вичерпані, непромислового значення та техногенні родовища, важкі сорти нафти, природні бітуми, газонасичені води, газогідрати тощо, виробництво (видобуток) і переробка яких потребує застосування новітніх технологій і які не використовуються для виробництва (видобутку) традиційних видів палива. До альтернативних видів твердого палива належать:
- продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо;
- органічна частина промислових та побутових відходів, а також гранули та брикети, вироблені з них;
- торф, а також гранули та брикети, вироблені з нього.
Поряд з тим слід зауважити, Закон № 1391-XIV встановлює порядок визначення палива як альтернативного, тобто належність палива до альтернативного підтверджується документом про ідентифікацію палива, що видається уповноваженим органом виконавчої влади в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (стаття 6 вказаного Закону).
Так, постановою КМУ № 676 «Про затвердження Положення про Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України» від 26 листопада 2014 р. встановлено, що Держенергоефективності є центральним органом виконавчої влади, яке реалізує державну політику у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереження, відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива. А постанова КМУ № 1307 «Про порядок видачі свідоцтва про належність палива до альтернативного» від 5 жовтня 2004 р. визначає порядок видачі документа про ідентифікацію палива, як альтернативного (Свідоцтво про належність палива до альтернативного). Разом з тим у відповідності до вище перелічених нормативно правових актів, Держенергоефективності видано наказ № 183 «Про затвердження Порядку проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного» від 10.12.2004 року, яким встановлено механізм проведення експертизи з метою визначення ознак палива, наданого юридичними та фізичними особами, що виробляють (видобувають) або постачають це паливо (так звані - заявники), для подальшого підтвердження його належності до альтернативного.
Тому, Свідоцтво про належність палива до альтернативного напевне є одним із найважливіших документів із перелічених вище, оскільки отримавши відповідний документ Замовник автоматично має змогу переконатись у відповідності технічних та якісних показників товару до встановлених вимог за ДСТУ, ТУ або ГОСТ,тощо, позаяк отримання такого документа передує проходження, визначеної наказом Держенергоефективності № 183, експертизи, де присутні, зокрема дослідження котрі проводяться випробувальними лабораторіями, що мають атестат акредитації. А в поєднанні зі згаданими за пунктами 2,3 даних пояснень документами, Замовник під час розгляду пропозицій має можливість встановити цілісну картину, щодо сировини, котра застосовується при виготовленні брикетів, самого процесу виготовлення товару, умов його зберігання, навантаження, розвантаження та зберігання, а також якісних показників. Отже, сукупність встановлених вимог за Документацією є вкрай важливими для Замовника, тому підстави для задоволення Вашої вимог відсутні.
5) На завершення, задля спростування описаної Вами нібито дискримінації по встановленню технічного завдання, за такими показниками як: загальна волога, зольність, щільність, сірка, нижча теплота згоряння, слід відкрити пункт 6.1 розділу «Технічні вимоги» національного стандарту України «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», ДСТУ 8358:2015 та ознайомитись з табличними показниками. Внаслідок, чого можливо встановити, що передбачені вимоги за документацією не перебільшують і не являються заниженими показниками відносно встановлених показів за стандартом.
Поряд з тим, Вами не доведено що даним показникам відповідає лише один виробник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги та об’єктивного аналізу тендерним комітетом.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001569-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 21 травня 2019 15:39
Усунення дискримінаційних вимог!
Просимо Вас ознайомитись з рішенням Східного офісу Держаудіт служби по закупівлі UA-2019-04-08-000189-b Таврійский будинок інвалідів по закупців паливних брикетів типу Piny Key.
На цьому тендері були ті самі умови щодо вимог до участників торгів. Східний офіс Держаудіт служби признав вимоги до учасників дискримінаційними та змусив ЗАМОВНИКА розірвати договір з ТОВ "Біоенерджі Плюс".
Порушення були в наступному:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація процедури закупівлі, тендерна пропозиція Учасника (переможця торгів визначеного протоколом від 02.05.2019 № 71) ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС» (далі – Учасник). Крім того, підпунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону встановлено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника специфікація до тендерної документації повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
2) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону;...».
Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308). Отже, наявність сертифіката не є обов’язковим для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.

3) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія технічних умов на паливні брикети;...».
Згідно чинного законодавства, Технічні умови має лише виробник товару, натомість, дистриб'ютор, оптовий продавець, тощо, Технічних умов мати не може, а відтак, дана умова є дискримінаційною по відношенні до суб’єктів господарювання, які не є виробниками продукції.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.

4) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону...».
Відповідно до ст. 5-1 Закону України “Про альтернативні види палива” до альтернативних видів твердого палива належать продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо. Отже, додаткове підтвердження про належність палива до альтернативного у вигляді свідоцтва не потрібне.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству.

5) У п. 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) закладено дискримінаційні умови, а саме: всі параметри не повинні бути більшими або меншими ніж визначені в ДСТУ 8358:2015, а це:
волога – не більше 12%
зольність – не більше 1,5%
сірка – не більше 0,08 %
щільність – 1-1,4 г/см3
теплота згорання –17,5 – 19,5 Мдж/кг.
Таким чином, Тендерна документація містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, зольності, вмісту сірки та теплоті згоряння.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника привести зазначену вимогу Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.

Просимо Вас усунути дискрімінаційні вимоги до учасників торгів. В противному випадку ми будемо Вимушені звернутись зі скаргою до АМКУ та Держаудітслужби Вашого регіону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2019 20:31
ВІДПОВІДЬ на Вимогу
«Усунення дискримінаційних вимог!»
(номер вимоги: UA-2019-05-17-001569-b.a2
Дата подання: 21 травня 2019 о 15:39)

Військова частина 3005 під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону).
Військова частина 3005 (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код за ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» (паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-05-17-001569-b) за адресою www.prozorro.gov.ua (далі – Процедура закупівлі).
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 21 травня 2019 року в частині посилання на присутній моніторинг в іншій процедурі закупівлі, а саме UA-2019-04-08-000189-b, де військова частина 3005 не являється Замовником, пояснюємо наступне.
1) Підставою для початку проведення вказаного вами моніторингу UA-M-2019-05-07-000028 слугували виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, зокрема не вірне оформлення тендерної документації, так як замовник здійснив посилання за положеннями тендерної документації на конкретний тип паливних брикетів, однак не зазначив можливості учасникам пропонувати «еквівалент». Оскільки, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, зокрема встановлено: «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"…». А, згідно академічного тлумачного словника поняття «еквівалент» означає щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Щодо нашої процедури, а саме положення тендерної документації не містять таких недоліків.
Поряд з тим, основним підґрунтям для проведення вище вказаного моніторингу слугувало не вірне проведення замовником (Комунальною установо "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради) розгляду пропозиції учасника по відношенню до встановлених вимог. Так, органом державного фінансового контролю було виявлено невідповідність умовам тендерної документації замовника торгів, а саме копія паспорту та копія картки про присвоєння ідентифікаційного код мали бути засвідчені їх власниками відповідно до загальних положень щодо засвідчення копій документів (містити напис «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистий підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії). Однак, учасник не завірив належним чином подані ним документи. Поряд з тим. учасник котрий був визначений переможцем подав серед документів власної тендерної пропозиції довідку про досвід виконання аналогічних договорів, без кількості поставленого товару за вказаними договорами, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. Будь-яких інших підстав, котрі свідчать про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, органом державного фінансового контролю в особі Східного офісу Держаудит служби за вказаним моніторингом не виявлено.
Тому, враховуючи ті обставини, що процедура закупівлі UA-2019-05-17-001569-b, де військова частина 3005 являється Замовником, знаходиться на стадії «Подання пропозицій», Ваше посилання на моніторинг UA-M-2019-05-07-000028 та висновок Східного офісу Держаудит служби, є недоцільним та безпідставним.
2) Стосовно решти аргументів за Вашою вимогою, наголошуємо, що пояснення вже були наданні згідно вимоги UA-2019-05-17-001569-b.c1. Тому, прохання взяти їх до уваги та не створювати тиску на Замовника шляхом дублювання вимог, позаяк Ваше не бажання пройти Сертифікацію з товаром, котрий маєте намір запропонувати, не являється підставою для внесення змін до тендерної документації. Навпаки, подібні дії можуть бути розцінені, як перешкоджання нормальній діяльності Замовника та створення тиску на тендерний комітет.

З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001569-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 21 травня 2019 17:20
Щодо сертифікації та Альтернативності палива!
Просимо відмінити умову, щодо сертифікації, надання сертифікатів, технічних умов, сертифікату щодо альтенативності палива.
Вважаємо, що вимоги дискрімінаційні! Просимо внести зміни до тендерної документіції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2019 20:49
ВІДПОВІДЬ на Вимогу
«Щодо сертифікації та Альтернативності палива!»
(номер вимоги: UA-2019-05-17-001569-b.a3
Дата подання: 21 травня 2019 о 17:20)

Військова частина 3005 під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону).
Військова частина 3005 (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код за ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» (паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-05-17-001569-b) за адресою www.prozorro.gov.ua (далі – Процедура закупівлі).
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 21 травня 2019 року щодо внесення змін до тендерної документації шляхом виключення певних положень, пояснюємо наступне.
1) Замовник обізнаний, щодо відсутності обов’язкової сертифікації по такому виду продукції, як код УКТ ЗЕД 4401 – паливна гранула (пелети), брикет паливний, згідно втрати чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», однак наведений аргумент не являється підставою для виключення вимоги про надання учасниками документу, який свідчить про відповідність якості товару встановленим ДСТУ 8358:2015, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий органом сертифікації. Оскільки, з врахуванням непоодиноких випадків, котрі підпадають під дію статті 358 Кримінального кодексу України, а саме підроблення документів тендерної пропозиції, Замовник потребує додаткового підтвердження якості запропонованого товару. Тому, керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, передбачає: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Наведена норма кореспондується з положеннями Закону України «Про альтернативні види палива» № 1391-XIV від 21.05.2009 року зі змінами, де чітко встановлено, що паливні брикети відносяться до альтернативного палива. Ідентифікація палива, як альтернативного здійснюється уповноваженим органом виконавчої влади (Держенергоефективності) в порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України № 1307 «Про порядок видачі свідоцтва про належність палива до альтернативного» від 5 жовтня 2004 року та наказу Держенергоефективності № 183 «Про затвердження Порядку проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного» від 10.12.2004 року, яким встановлено механізм проведення експертизи з метою визначення ознак палива, наданого юридичними та фізичними особами, що виробляють (видобувають) або постачають конкретний вид палива, для подальшого підтвердження його належності до альтернативного. Отже, проаналізувавши наведені нормативно-правові акти, можливо встановити, що вимога про надання учасниками документу, який свідчить про відповідність якості товару встановленим ДСТУ 8358:2015, який виданий органом сертифікації та копії свідоцтва про належність палива до альтернативного чинного на момент розкриття тендерних пропозицій, являється не лише законодавчо обґрунтованою, а і такою, що спростовує Ваше твердження на предмет дискримінації, в даному випадку.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відтак, констатуючи не доведеність дискримінації потенційних учасників закупівлі, згідно з положеннями тендерної документації, Ваша Вимога не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000055 ● f3eaf035ee53442186220689a5775e03
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-13 17:18:19
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 № 156
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 13.06.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 13.06.2019 № 156

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2019-05-17-001569-b 17.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МИКИТЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 1 860 000,00
UAH
1 860 000,00
UAH
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 985 000,00
UAH
1 965 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС" 1 989 500,00
UAH
1 969 500,00
UAH
Документи
ФОП Циганенко С.В. 1 995 000,00
UAH
1 975 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

Публічні документи

11 червня 2019 02:49
sign.p7s
11 червня 2019 02:48
Реєстр 3.pdf.p7s
11 червня 2019 02:48
Реєстр 3.pdf
11 червня 2019 02:48
Гарантия.rar.p7s
11 червня 2019 02:48
Гарантия.rar
04 червня 2019 17:59
Реєстр 2.pdf
04 червня 2019 17:56
Транспорт.pdf
04 червня 2019 17:56
Справка банк.pdf
04 червня 2019 17:56
2-Ткаченко-МТБ.pdf
04 червня 2019 17:56
1-Ткаченко-ТП.pdf
04 червня 2019 17:56
проект договора.pdf
04 червня 2019 17:56
Договір-виробник.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 19:07
sign.p7s
04 червня 2019 13:02
sign.p7s
04 червня 2019 13:01
32.2. Лист відгук 143_337.pdf
04 червня 2019 13:01
32.1. Лист відгук 05-1732.pdf
04 червня 2019 13:01
26. Лист про санкції.pdf
04 червня 2019 13:01
21. Копiя паспорту та IПН.pdf
04 червня 2019 13:01
6.2. Опис реєстратора.pdf
04 червня 2019 13:01
4.3. Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2019 13:01
4.2. Виписка з ЄДР.pdf
04 червня 2019 13:01
2. Стаття 17 Закону.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 15:40
sign.p7s
04 червня 2019 14:40
Аналогічні дог.pdf
04 червня 2019 14:40
Довідки_compressed.pdf
04 червня 2019 14:40
тех_мат забезп.pdf
04 червня 2019 14:40
Проект договору.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИКИТЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3242605035
Відхилено 1 860 000,00
UAH
10 червня 2019 13:48
ФОП "ТКАЧЕНКО ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2648121999
Відхилено 1 965 000,00
UAH
11 червня 2019 12:15
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС"
#39589876
Переможець 1 969 500,00
UAH
12 червня 2019 14:39

Документи

10 червня 2019 13:42
sign.p7s
10 червня 2019 13:41
52 кес.PDF

Документи

11 червня 2019 12:10
sign.p7s
11 червня 2019 12:07
53.PDF

Документи

12 червня 2019 14:36
sign.p7s
12 червня 2019 14:35
протокол 54.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС"
#39589876
1 969 500,00
UAH
Документи

Документи

12 червня 2019 14:36
sign.p7s
12 червня 2019 14:35
протокол 54.PDF

Актуальні тендери

До пошуку