Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в зборі
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001298-a 7131aa37eab048abb6706942c0bc01b5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Станіслав Ставнчий

+380669492333 vyzlova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Вузлова лікарня міста Слов'янська"
Код ЄДРПОУ: 01112221
Місцезнаходження: 84109, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Маломіська, 142
Контактна особа: Станіслав Ставнчий
+380669492333
vyzlova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Персональні комп’ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84109, Україна, Донецька область, м.Слов’янська, вул.Маломіська, 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:09
Документация.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 18 травня 2019 12:03
Дата відповіді: 20 травня 2019 12:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 2 Документації встановлено: "Усе програмне забезпечення, що поставляється з обладнанням, повинно бути ліцензованим відповідно до вимог міжнародного права.". Аналогічна умова передбачена проектом договору. В іншому випадку замовник має право відмовитись від прийняття товару. Тому не вважаємо за необхідне вносити зміни в запропонованій вами редакції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:11
Дата відповіді: 20 травня 2019 12:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Посилання в документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку документації технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним вимогам шляхом заповнення нижченаведеної таблиці в повному обсязі (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника). (Дана інформація наведена в Додатку 2 Документації. Радимо уважно її прочитати).
2) У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції без ПДВ” (Дана інформація наведена в Додатку 1). Всі учасники приймають участь у закупівлі на рівних умовах незалежно від форми власності та системи оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 85 960,00
UAH з ПДВ
85 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 10:56
Форма пропозиції 85960.pdf
28 травня 2019 10:56
Лист згода.pdf
28 травня 2019 10:56
досвід.rar
28 травня 2019 10:56
стаття 17.pdf
28 травня 2019 10:56
Лист –гарантія.pdf
28 травня 2019 10:56
Сервісні центри .pdf
28 травня 2019 10:56
Доки ЧП Шульц.rar
28 травня 2019 10:56
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 85 960,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 14:57

Документи

30 травня 2019 14:57
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій