Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво міні-футбольних майданчиків з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу. Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №36» Кам’янської міської ради за адресою: вул.М.Лисенка, 2А, м. Кам’янське»
Очікувана вартість
2 926 762,00 UAH
UA-2019-05-17-000923-c aa62f59c5fb6421d9fa36adfef76ee44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:40
Очікувана вартість: 2 926 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 267,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації, який розроблено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Будівництво міні-футбольних майданчиків з навчально-тренувальних занять дитячо-юнацького футболу. Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №36» Кам’янської міської ради за адресою: вул.М.Лисенка, 2А, м. Кам’янське»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам`янське, вул.М.Лисенка, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 18:48
Додаток 1.docx
17 травня 2019 18:48
Додаток 2.docx
17 травня 2019 18:48
Додаток 3.docx
17 травня 2019 18:48
Додаток 4.docx
17 травня 2019 18:48
Додаток 5.docx
17 травня 2019 18:48
ТД 2 будівництво футбольного поля 36 вул.М.Лисенка_гарантія 10 тис_ сума 2.926.762.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Павлишин Ігор Іванович 2 807 012,07
UAH з ПДВ
2 807 012,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ" 2 905 789,48
UAH з ПДВ
2 905 789,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЦЕНТР ГРУП" 2 910 285,60
UAH з ПДВ
2 910 285,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 10:25
Електронний підпис
31 травня 2019 10:22
Технічні.pdf
31 травня 2019 10:22
Договір.pdf
31 травня 2019 10:22
Кваліфікіційні.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 16:11
Електронний підпис
11 червня 2019 16:11
Електронний підпис
11 червня 2019 16:11
public_doc.pdf
11 червня 2019 16:11
public_doc.p7s
11 червня 2019 16:11
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 червня 2019 16:11
Довідка МВС України.pdf
11 червня 2019 16:11
Довідка банкрутство.pdf
11 червня 2019 16:11
5 29_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
11 червня 2019 16:11
4 29_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
11 червня 2019 16:11
3 29_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
11 червня 2019 16:11
29.imd
11 червня 2019 16:10
2 Дефектний акт.pdf
11 червня 2019 16:10
1 28_ДЦ_ДЦ_3.pdf
30 травня 2019 17:28
Електронний підпис
30 травня 2019 14:13
Електронний підпис
30 травня 2019 14:13
Підписаний_G0519-2840-GL_tender.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 17:26
Електронний підпис
30 травня 2019 16:54
Підписаний_G0519-2851-GL_tender.pdf
30 травня 2019 16:54
3 Ст17+Інші доки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Павлишин Ігор Іванович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЦЕНТР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Павлишин Ігор Іванович
#2630820432
Відхилено 2 807 012,07
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ"
#35042552
Переможець 2 905 789,48
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:39

Документи

06 червня 2019 16:16
Електронний підпис
06 червня 2019 16:06
павлишин.pdf

Документи

06 червня 2019 16:39
Електронний підпис
06 червня 2019 16:28
дсм.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ"
#35042552
2 905 789,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 16:39
Електронний підпис
06 червня 2019 16:28
дсм.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:07
SCAN0052.PDF укладений
20 грудня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 12:12
дог.611-10 від 24.06.19.pdf укладений
25 червня 2019 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 904 761,77
UAH (в тому числі ПДВ 484 126,96 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст.651 ЦКУ договір розірвано за згодою сторін. Джерело фінансування - кошти міського та державного бюджетів. Умови оплати: аванс та післяплата.