Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

багатофункціональні пристрої, принтери
Очікувана вартість
483 500,00 UAH
UA-2019-05-17-000779-c 94265c85cb72477fb74e6bc536bf9a6b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсаренко Наталія Леонідівна

+380522249626 n.slusarenko2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кропивницький апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42265404
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. В. Пермська, 2
Контактна особа: Слюсаренко Наталія Леонідівна
+380522249626
n.slusarenko2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 15:53
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 15:53
Початок аукціону: 04 червня 2019 15:33
Очікувана вартість: 483 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 417,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


багатофункціональні пристрої - 10 шт., принтери - 40 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
багатофункціональні пристрої, принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. В.Пермська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:48
Дод. 5 (лист-згода).pdf
17 травня 2019 15:48
Дод. 4 (дог. та специфікація).pdf
17 травня 2019 15:48
Дод. 3 (зразок ТП).pdf
17 травня 2019 15:48
Дод. 2 (тех._ якісні характеристики).pdf
17 травня 2019 15:48
Дод. 1 (відповідність ст. 17 Закону).pdf
17 травня 2019 15:48
ТД (БФП_ принтери).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:13
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації у разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".
2) До участі у закупівлі допускаються всі учасники незалежно від виду господарської діяльності та оподаткування. Цінова пропозиція учасника неплатника ПДВ розглядається як остаточна.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000038 ● a3bb6bfcf9c640c3a8a9bbd6a3cfdbe6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.05.2019 № 30

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.05.2019 № 30

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-17-000779-c 17.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 17:09:43

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Багатофункціональні пристрої, принтери» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-000779-с та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 16:39:18

Про прийняття рішення про відміну торгів

На засіданні тендерного комітету Кропивницького апеляційного суду 29.05.2019 р. одноголосно присутніми членами комітету прийнято рішення про усунення порушення, виявлені під час моніторингу, шляхом відміни торгів на закупівлю багатофункціональних пристроїв, принтерів (UA-2019-05-17-000779-c) на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відмінни процедури закупівлі, що підтверджується протоколом тендерного комітету № 22 від 29.05.2019 р.

2019-06-11 09:24:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-06-11 09:55:47

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2019 16:54
Коментар щодо відміни: відміна торгів на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи:
29 травня 2019 16:54
Протокол