Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (паливна деревина)
Очікувана вартість
2 165 160,00 UAH
UA-2019-05-17-000705-b 12a0549f878544dab04e97d38a8f5077
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисюк Олександр Степанович

380413831333 ruz_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02143169
Місцезнаходження: 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, Леніна,36
Контактна особа: Лисюк Олександр Степанович
380413831333
ruz_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:00
Очікувана вартість: 2 165 160,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Деревина (паливна деревина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4367 метри кубічні
Деревина (паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13601, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Київська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:39
1.1. Додаток 1.doc
17 травня 2019 12:38
1.2. Додаток 2.doc
17 травня 2019 12:38
1.3. Додаток 3.doc
17 травня 2019 12:37
1 ТД дрова.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000054 ● 1a61938bd8b74dcc8e44da25009ed09c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.06.2019
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-17-000705-b від 17.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 09.07.2019 р.

2019-07-09 18:07:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-07-11 17:42:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гжибовецький Станіслав Станіславович 2 148 315,00
UAH
2 144 000,00
UAH
Документи
фізична особа-підприємець Малий Олександр Юрійович 2 165 150,00
UAH
2 148 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 червня 2019 13:54
тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2019 13:52
установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Гжибовецький Станіслав Станіславович

фізична особа-підприємець Малий Олександр Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гжибовецький Станіслав Станіславович
#2304002114
Відхилено 2 144 000,00
UAH
04 червня 2019 17:12
фізична особа-підприємець Малий Олександр Юрійович
#3279320036
Переможець 2 148 000,00
UAH
04 червня 2019 17:15

Документи

04 червня 2019 17:10
Електронний підпис
04 червня 2019 17:09
Протокол № 74.pdf

Документи

04 червня 2019 17:14
Електронний підпис
04 червня 2019 17:13
Протокол № 75.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Малий Олександр Юрійович
#3279320036
2 148 000,00
UAH
Документи

Документи

04 червня 2019 17:14
Електронний підпис
04 червня 2019 17:13
Протокол № 75.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 18:12
Дод. угода № 1 до дог. № 143.pdf укладений
09 липня 2019 18:12
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 16:08
Договір № 143.pdf укладений
19 червня 2019 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 148 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель виявлених за результатами моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України