Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02143169 |
Місцезнаходження: | 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, Леніна,36 |
Контактна особа: |
Лисюк Олександр Степанович 380413831333 ruz_vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 165 160,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 12:39 |
1.1. Додаток 1.doc | |
17 травня 2019 12:38 |
1.2. Додаток 2.doc | |
17 травня 2019 12:38 |
1.3. Додаток 3.doc | |
17 травня 2019 12:37 |
1 ТД дрова.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000054 ● 1a61938bd8b74dcc8e44da25009ed09c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019
№ 34
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-17-000705-b від 17.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 09.07.2019 р.
2019-07-09 18:07:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2019-07-11 17:42:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Гжибовецький Станіслав Станіславович |
2 148 315,00
UAH
|
2 144 000,00
UAH
|
Документи |
фізична особа-підприємець Малий Олександр Юрійович |
2 165 150,00
UAH
|
2 148 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Гжибовецький Станіслав Станіславович #2304002114 |
Відхилено |
2 144 000,00
UAH
|
04 червня 2019 17:12
|
фізична особа-підприємець Малий Олександр Юрійович #3279320036 |
Переможець |
2 148 000,00
UAH
|
04 червня 2019 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 18:12
|
Дод. угода № 1 до дог. № 143.pdf | укладений |
09 липня 2019 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 16:08
|
Договір № 143.pdf | укладений |
19 червня 2019 16:05
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 червня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
2 148 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель виявлених за результатами моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України |