Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код по ДК 021:2015 09132000-3 (Нафта та дистиляти) (Бензин А-95, А-92).
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000644-b e91a837efde648ce8889fc1c3b45c593
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Ірина Володимирівна

380485225749
380485225481
380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145122
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7
Контактна особа: Гончаренко Ірина Володимирівна
380485225749,380485225481,380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:43
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

(Нафта та дистиляти) (Бензин А-95, А-92).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13800 літр
код по ДК 021:2015 09132000-3 (Нафта та дистиляти) (Бензин А-95, А-92).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, проспект Незалежності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 15:08
67.pdf
03 червня 2019 15:06
ТД бензин - Нова Редакція 2 .docx
03 червня 2019 15:05
ТД бензин - закреслена 2.docx
29 травня 2019 12:36
66.pdf
29 травня 2019 12:36
ТД бензин - Нова Редакція .docx
29 травня 2019 12:35
ТД бензин закреслена .docx
17 травня 2019 12:10
ТД бензин.docx
03 червня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 15:08
67.pdf
03 червня 2019 15:06
ТД бензин - Нова Редакція 2 .docx
03 червня 2019 15:05
ТД бензин - закреслена 2.docx
29 травня 2019 12:36
66.pdf
29 травня 2019 12:36
ТД бензин - Нова Редакція .docx
29 травня 2019 12:35
ТД бензин закреслена .docx
17 травня 2019 12:10
ТД бензин.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-21-000029 ● 535b98286fc04b10a1bc806d38673433
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 Одеса № 163


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.05.2019, службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Васильєва О. від 21.05.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 163

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-05-17-000644-b 17.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-31 11:17:18

Роз'яснення на висновок моніторингу.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-06-12-000005

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 Одеса № 184
Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 15.06.2020 по 23.06.2020 перевірку закупівель Відділу освіти Біляївської районної державної адміністрації Одеської області за період з 01.01.2019 по 12.06.2020.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки закупівлі Відділу освіти Біляївської районної державної адміністрації Одеської області – заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби САМОКІШ Світлану Іванівну.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

2020-06-12 16:05:42


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Катран 419 654,00
UAH з ПДВ
419 654,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ" 419 965,00
UAH з ПДВ
419 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 10:45
МВС
19 червня 2019 10:45
довідка з ДФС
19 червня 2019 10:45
довидки відносно ст 17
19 червня 2019 10:45
довидки відносно ст 17
19 червня 2019 10:45
довидки відносно ст 17
10 червня 2019 16:58
34 Проект договору.PDF
10 червня 2019 16:58
33 А95 литва окко 29 06 19 ук.pdf
10 червня 2019 16:58
27 Технічне завдання.PDF
10 червня 2019 16:58
13 Уставні документи 1.pdf
10 червня 2019 16:58
8 АНАЛОГ ДОГОВОРИ.PDF
10 червня 2019 16:57
5 Дог Оренди АЗС 5 01.11.19.PDF
10 червня 2019 16:57
3 АЗС орендовані.PDF
10 червня 2019 16:57
2 МТБ.PDF
10 червня 2019 16:57
1 пропозиція.PDF

Публічні документи

23 травня 2019 11:52
Витяг платника ПДВ.pdf
23 травня 2019 11:52
Виписка з держреєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Катран

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Катран
#32935905
Переможець 419 654,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 17:39

Документи

18 червня 2019 17:38
Електронний підпис
18 червня 2019 16:42
73.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Катран
#32935905
419 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 17:38
Електронний підпис
18 червня 2019 16:42
73.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 10:33
ХБТ380619.pdf укладений
01 липня 2019 10:29