Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
33 347,00 UAH
UA-2019-05-17-000509-a f45702861d374a6a92085ddde2a264ba
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тулупова

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги за відповідним лотом, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. (Вироби медичного призначення різні.)» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2019-03-30-000056-b та UA-2019-04-17-000437-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 10:32
Оскарження наміру укласти договір: 28 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10400 штука
Маска медична н/стерильна на прогумованих петлях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
2500 штука
Шапочка- берет, нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
2500 штука
Бахіли поліетиленові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
30 упаковка
Комплект одягу «Анти-СНІД» №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
25 упаковка
Комплект акушерський одягу та покриттів №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
600 штука
Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
3400 штука
Пристрій для вливання ін фузійних розчинів та кровозамінників типу «ПР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

17 травня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РЕШЕТІЛОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#1889102201
Переможець 33 347,00
UAH
17 травня 2019 10:32

Документи

17 травня 2019 10:32
Електронний підпис
17 травня 2019 10:30
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 10:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РЕШЕТІЛОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#1889102201
33 347,00
UAH
Документи

Документи

17 травня 2019 10:32
Електронний підпис
17 травня 2019 10:30
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 17:28
Специфiкацiя.JPG зміни до договору
12 лютого 2020 17:25
Додаткова_угода.JPG зміни до договору
12 лютого 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:08
Д.у. UA-2019-05-17-000509-a.JPG зміни до договору
28 грудня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 15:45
Додаткова угода №2.JPG зміни до договору
01 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 11:42
Дод. угода - вироби мед. признач.JPG зміни до договору
18 вересня 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 09:31
Додаткова угода 1.JPG зміни до договору
12 червня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 10:48
Договір.docx укладений
07 червня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 12.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: № 49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 18.09.2019 року (зміна реквізитів Замовника).14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2від 30.09.2019 р. (зміна реквізитів Замовника) п. 14. Сума договору після внесення змін : - п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : -
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 26.12.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, а також зазначення кількості та суми у відповідних показниках. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 40 016,00
UAH