Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03364062 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59 |
Контактна особа: |
Орачова Наталія Олексіївна +38(050)6680410 maslyakie@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 4 713 858,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 12:01 |
Відомість ресурсів.rtf | |
17 травня 2019 12:01 |
Проект договору Мілове.docx | |
17 травня 2019 12:01 |
Технічне завдання Мілове.pdf | |
17 травня 2019 12:01 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000007 ● ef2a164e21974e79ae49dc9e3b6b54ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2019 № 26
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.06.2019 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-05-17-000333-c 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 15:55:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі заходів з озеленення, а саме: «реконструкція парку відпочинку Дружби народів, смт. Мілове» за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-000333-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Департаментом житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено закупівлю за предметом закупівлі, визначеним згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 17.05.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,5120 гривні, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро та склала 159,73 тисячі євро (4 713 858,80 грн / 29,5120 грн). Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень у строки, встановлені у частині першій статті 10 Закону, не було додатково оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-19 16:54:22
Пояснення на запит
Відповідь на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі
2019-07-15 15:40:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР #40709897 |
Відхилено |
4 525 223,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 10:52
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014 |
Переможець |
4 660 958,22
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:20
|
Додаткова угода № 3 від 19.12.2019 до договору № 110.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 16:05
|
Додаткова угода № 2 від 17.10.2019 до договору № 110.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 09:27
|
Додаткова угода № 1 від 27.06.2019 до договору № 110.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 13:48
|
Договір № 110 від 25.06.2019.pdf | укладений |
26 червня 2019 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в банківські реквізити 14. Сума договору після внесення змін - 4660958,22 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору 14. Сума договору після внесення змін - 4660958,22 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |