Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку відпочинку Дружби народів, смт. Мілове»
Очікувана вартість
4 713 858,80 UAH
UA-2019-05-17-000333-c 280c29e9e47d4305b758cfa75c011426
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орачова Наталія Олексіївна

+38(050)6680410 maslyakie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03364062
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59
Контактна особа: Орачова Наталія Олексіївна
+38(050)6680410
maslyakie@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 14:26
Очікувана вартість: 4 713 858,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
«Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку відпочинку Дружби народів, смт. Мілове»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92500, Україна, Луганська область, МІЛОВСЬКИЙ РАЙОН/СМТ МІЛОВЕ, парк відпочинку Дружби народів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:01
Відомість ресурсів.rtf
17 травня 2019 12:01
Проект договору Мілове.docx
17 травня 2019 12:01
Технічне завдання Мілове.pdf
17 травня 2019 12:01
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000007 ● ef2a164e21974e79ae49dc9e3b6b54ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 13:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


11.06.2019 № 26

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.06.2019 № 26

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-05-17-000333-c 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 15:55:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі заходів з озеленення, а саме: «реконструкція парку відпочинку Дружби народів, смт. Мілове» за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-000333-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Департаментом житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено закупівлю за предметом закупівлі, визначеним згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 17.05.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,5120 гривні, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро та склала 159,73 тисячі євро (4 713 858,80 грн / 29,5120 грн). Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень у строки, встановлені у частині першій статті 10 Закону, не було додатково оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-19 16:54:22

Пояснення на запит

Відповідь на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі

2019-07-15 15:40:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР 4 548 824,83
UAH з ПДВ
4 525 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 4 684 558,24
UAH з ПДВ
4 660 958,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 10:15
Електронний підпис
03 червня 2019 09:32
81.imd
03 червня 2019 09:32
36 Аналогічний договір.pdf
03 червня 2019 09:32
34 Календарний графік.pdf
03 червня 2019 09:32
33 розмір ЗП.pdf
03 червня 2019 09:32
32 ОПР АР.pdf
03 червня 2019 09:32
31 кошторис ч.2.pdf
03 червня 2019 09:32
30 кошторис ч.1.pdf
03 червня 2019 09:32
29 Лист про санкції.pdf
03 червня 2019 09:32
27 Згода на обр. даних.pdf
03 червня 2019 09:32
25 Загальна по статті 17.pdf
03 червня 2019 09:32
24 Довідка додаток 5 п.8.pdf
03 червня 2019 09:32
23 Довідка додаток 5 п.7.pdf
03 червня 2019 09:32
22 Довідка додаток 5 п.6.pdf
03 червня 2019 09:32
21 Довідка додаток 5 п.5.pdf
03 червня 2019 09:32
20 Довідка додаток 5 п.4.pdf
03 червня 2019 09:32
19 Довідка додаток 5 п.3.pdf
03 червня 2019 09:32
18 Довідка додаток 5 п.2.pdf
03 червня 2019 09:32
17 Довідка додаток 5 п.1.pdf
03 червня 2019 09:32
16 Довідка про досвід.pdf
03 червня 2019 09:32
7 Скан пасп. і код.pdf
03 червня 2019 09:32
15 Довідка працівники.pdf
03 червня 2019 09:32
6 Установчі документи.pdf
03 червня 2019 09:32
14 Довідка МТБ.pdf
03 червня 2019 09:32
13 Лист субпідряд.pdf
03 червня 2019 09:32
12 Ліцензії.PDF
03 червня 2019 09:32
11 Лист щодо норм .pdf
03 червня 2019 09:32
3 Захист довкілля.pdf
03 червня 2019 09:32
2 Довідка щодо ТВ.pdf
03 червня 2019 09:32
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 11:31
Електронний підпис
11 червня 2019 13:54
НАЗК учасник.zip
11 червня 2019 13:54
НАЗК директор.zip
11 червня 2019 13:54
МВС.pdf
11 червня 2019 13:54
ДПІ.pdf
03 червня 2019 11:03
Електронний підпис
03 червня 2019 11:00
Розрахунок ЗП Мілове.pdf
03 червня 2019 11:00
Пропозиція Мілове.pdf
03 червня 2019 11:00
ОПР 2018.pdf
03 червня 2019 11:00
Обладнання.pdf
03 червня 2019 11:00
Ліцензії та дозволи.pdf
03 червня 2019 11:00
Кошторис Мілове.rar
03 червня 2019 11:00
Кошторис Мілове.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка субпідрядник.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка ст.17.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка роботи.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка працівники.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка довкілля.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка відповідність.pdf
03 червня 2019 11:00
Довідка відомості.pdf
03 червня 2019 11:00
Гарантія Мілове.zip
03 червня 2019 11:00
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР
#40709897
Відхилено 4 525 223,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 10:52
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 4 660 958,22
UAH з ПДВ
11 червня 2019 13:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 червня 2019 10:50
Електронний підпис
11 червня 2019 10:50
Протокол № 33.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

11 червня 2019 13:30
Електронний підпис
11 червня 2019 13:29
Протокол № 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
4 660 958,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 13:30
Електронний підпис
11 червня 2019 13:29
Протокол № 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:20
Додаткова угода № 3 від 19.12.2019 до договору № 110.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:05
Додаткова угода № 2 від 17.10.2019 до договору № 110.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 09:27
Додаткова угода № 1 від 27.06.2019 до договору № 110.pdf зміни до договору
27 червня 2019 09:26
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 13:48
Договір № 110 від 25.06.2019.pdf укладений
26 червня 2019 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в банківські реквізити 14. Сума договору після внесення змін - 4660958,22 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору 14. Сума договору після внесення змін - 4660958,22 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 121 082,35
UAH (в тому числі ПДВ 20 180,39 UAH)