Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38752461 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69 |
Контактна особа: |
Олена Анатоліївна Засікан +380562464161,+380664057566,+380562464575 olena.zasikan1972@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:57 |
Очікувана вартість: | 61 135 847,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 305 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 305000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 17:29 |
ТД Мокра Сура Кринички зі змінами.doc | |
22 травня 2019 17:29 |
ТД Мокра Сура Кринички перелік змін.doc |
22 травня 2019 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2019 17:29 |
ТД Мокра Сура Кринички зі змінами.doc
|
|||
22 травня 2019 17:29 |
ТД Мокра Сура Кринички перелік змін.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000031 ● f4b7756cf30d4c7cab2a77d6eb70aba3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 15:54 |
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2019-05-16-003656-а 16.05.2019 Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 38752461) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-12 17:10:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Захист від підтоплення та поліпшення екологічного стану річки Мокра Сура в смт Кринички Криничанського району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015:45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-16-003656-a) очікуваною вартістю 61 135 847,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Додаткова угода №1 від 21.06.2019 до Договору №22 на виконання робіт (капітального ремонту) від 21.06.2019 оприлюднена 04.07.2019, а Додаткова угода №2 від 30.08.2019 до цього ж Договору №22 на виконання робіт (капітального ремонту) від 21.06.2019 оприлюднена 04.09.2019, тобто на 10 днів та 2 дні відповідно пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону?
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднені Додаткові угоди №1 від 21.06.2019 та №2 від 30.08.2019 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-15 14:51:02
Щодо оприлюднення додаткових угод
Додаткові угоди №1 від 21.06.2019 та №2 від 30.08.2019 до договору від 21.06.2019 №22 оприлюднені пізніше у зв’язку із перевантаженням в роботі особи, відповідальної за проведення публічних закупівель, що технічно спричинило порушення строку публікації в системі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-18 18:48:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Захист від підтоплення та поліпшення екологічного стану річки Мокра Сура в смт Кринички Криничанського району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015:45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-16-003656-a) очікуваною вартістю 61 135 847,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
У ході проведення моніторингу встановлено, що додатковою угодою №3 від 29.10.2019 до п.1.1 договору від 21.06.2019 №22 внесені зміни в частині виду договірної ціни. Сторони визначили і договірна ціна є – «тверда», у той час як у додатку 1 «Договірна ціна» до цієї ж додаткової угоди вид договірної ціни визначено – «динамічна».
Поясніть причину зміни виду договірної ціни згідно п.1.1 Додаткової угоди №3 від 29.10.2019 до Договору №22 та її невідповідність з ціною, вказаною у додатку «Договірна ціна» до цієї ж додаткової угоди.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-21 14:15:16
Щодо зміни виду договірної ціни
Відповідно до договору від 21.06.2019 №22 договірна ціна робіт визначається на основі приблизного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору, є динамічною, визначеною на підставі тендерної пропозиції. Стислі терміни укладання змін до Договору спричинили технічну помилку в додатковій угоді від 29.10.2019 року №3 даного Договору.
Відповідно до п.3.2 Договору, до якого зміни не вносились, “Договірна ціна Робіт є динамічною, визначена відповідно до державних будівельних норм України згідно з “Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013”.
Дана технічна помилка виправлена.
Опубліковано додаткову угоду від 20.11.2019 №4 до Договору
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку. У межах проведення Східним офісом Держаудитслужби, згідно рішення від 01.11.2019 № 190, моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту “Захист від підтоплення та поліпшення екологічного стану річки Мокра Сура в смт Кринички Криничанського району Дніпропетровської області” (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером UA-2019-05-16-003656-a, згідно звернення Громадської організації “Платформа Громадський Контроль” від 23.10.2019 департамент надає заперечення. 1. Так, висновком Східного офісу Держаудитслужби встановлено, що Додаткова угода №1 від 21.06.2019 до Договору №22 оприлюднена 04.07.2019, а Додаткова угода №2 від 30.08.2019 до цього ж Договору №22 оприлюднена 04.09.2019, тобто на 10 днів та 2 дні відповідно пізніше за визначений термін, чим порушено вимоги абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону. Департемент не погоджується із зазначеними висновками з огляду на наступне: По-перше, зазначаємо, що зміни внесені додатковою угодою №1 від 21.06.2019 до договору від 21.06.2019 №22 не є істотною умовою договору, які передбачені частиною четвертою статті 36 Закону. Виходячи зі змісту пункту 5 частини першої статті 1 Закону, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником за результатами проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону. Тому, форма повідомлення про внесення змін до договору, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490, передбачає зазначення випадків для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Отже, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у розумінні Закону оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону замовником саме у разі внесення змін до істотних умов такого договору у випадках, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону. По-друге: на підставі розпорядження голови облдержадміністрації від 28.12.2018 № Р-808/0/3-18 “Про розподіл коштів обласного бюджету, передбачених на здійснення природоохоронних заходів у 2019 році” (зі змінами від 29.08. 2019 №Р-481/0/3-19) підписано другу додаткову угоду. Так, додаткова угода до договору була підписана 30.08.2019 (п’ятниця). Додаткова угода №2 від 30.08.2019 до Договору №22, оприлюднена на один день пізніше, а не на 2, як визначено у висновку. Виходячи з поняття відповідно до статті 251 Цивільного кодексу України – це певний період у часі зі спливом якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Суттєві умови договору не були змінені, однак сума фінансування у 2019 році зменшена, а у 2020 році збільшена, про що було повідомлено підрядну організацію ТОВ “Комунальник” листом від 27.08.2019 за № 3-5214/261-19. Все це призвело до порушення терміну оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Дане зауваження взято до уваги та винесено попередження про подальше недопущення помилок. 2. Висновок Східного офісу Держаудитслужби Водночас, моніторингом встановлено, що Додатковою угодою №3 від 29.10.2019 до п.1.1 Договору від 21.06.2019 №22 внесені зміни в частині виду договірної ціни. Сторони визначили, договірна ціна – “тверда”. Тоді як у додатку №1.1 до договору “Договірна ціна” – вид ціни “динамічна”. Заперечення: Відповідно до договору від 21.06.2019 №22 договірна ціна робіт визначається на основі приблизного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору, є динамічною, визначеною на підставі тендерної пропозиції. Стислі терміни укладання змін до Договору спричинили технічну помилку в додатковій угоді від 29.10.2019 року №3 даного Договору. Відповідно до п.3.2 Договору, до якого зміни не вносились, “Договірна ціна Робіт є динамічною, визначена відповідно до державних будівельних норм України згідно з “Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013”. Дана технічна помилка виправлена, опублікована додаткова угода від 20.11.2019 №4. 3. Висновок Східного офісу Держаудитслужби Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Формою наказу № 490 “Повідомлення про намір укласти договір” передбачено заповнення пункту №11 “Джерело фінансування закупівлі”. Проведеним аналізом встановлено, що формою “Повідомлення про намір укласти договір”, яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 06.06.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі. Отже, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, не відповідає вимогам абзацу першого пункту другого наказу №490 в частині внесення наявної інформації у поля, обов’язкові для заповнення, а саме “Джерело фінансування закупівлі” у формі “Повідомлення про намір укласти договір”. Заперечення: Оголошення на проведення відкритих торгів на вищезазначений об’єкт було опубліковано 23 травня 2019 року на майданчику https://my.zakupki.prom.ua/ відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” (далі – Наказ) державні замовники мають заповнювати поле “джерело фінансування”, але технічну можливість заповнювати поле “джерело фінансування” державні замовники отримали лише з 1 листопада 2019 року під час створення річного плану. Тобто, на той час в електронній системі закупівель не було технічної можливості оголосити закупівлю за формою оголошення, затвердженою вищезазначеним Наказом. Поле “Джерело фінансування” в системі з’явилось лише з 1 листопада 2019 року. На даний час в усі інші форми інформація про джерело фінансування буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер, при створенні закупівлі. Тому, форма “Повідомлення про намір укласти договір” відповідно до Наказу заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 4. Висновок Східного офісу Держаудитслужби Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Заперечення: Згідно п. 19 ч. 1 ст. 4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для департамента певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань. Тому має бути перевірений судом на відповідність п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 КАС України. Відповідно до п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Разом з тим, суд зазначає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень. Висновком від 22.11.2019 р. Східним офісом Держаудитслужби зобов`язано департамент здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновком від 22.11.2019 р Східним офісом Держаудитслужби департамент зобов`язано здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень. Проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити департамент, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання департамента самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень.
2019-11-28 17:29:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Моніторингом встановлено, що Додатковою угодою №3 від 29.10.2019 до п.1.1 Договору від 21.06.2019 №22 внесені зміни в частині виду договірної ціни. Сторони визначили, договірна ціна – «тверда». Тоді як у додатку №1.1 до договору «Договірна ціна» – вид ціни «динамічна». Порушення частково усунуто шляхом укладання додаткової угоди №4 від 20.11.2019, якою визначено, що вид договірної ціни Договору від 21.06.2019 №22 - "динамічна".
2019-12-23 13:02:04
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134 |
Переможець |
60 352 845,60
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 17:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:38
|
22.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 17:27
|
ДУ 4 Кринички.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2019 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 14:17
|
ДУ 3 Кринички Мокра Сура.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2019 13:10
|
ДУ_р. Мокра Сура в смт Кринички.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 16:48
|
ДУ № 1 Кринички.pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 16:05
|
Кринички Мокра Сура.pdf | укладений |
21 червня 2019 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |