Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313 |
Контактна особа: |
Геннадій Павлов +380975692702 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 23:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 23:04 |
ПР 1919.pdf | |
23 травня 2019 23:04 |
ТД_знаки майд парк_зм1.doc | |
23 травня 2019 23:04 |
Перелік змін .doc |
23 травня 2019 23:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 травня 2019 23:04 |
ПР 1919.pdf
|
||||||||||||
23 травня 2019 23:04 |
ТД_знаки майд парк_зм1.doc
|
||||||||||||
23 травня 2019 23:04 |
Перелік змін .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-13-000023 ● 45649e10178c4ad79ea60068a752708b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.08.2019 № 236
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-05-16-003619-a 16.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо виявлених порушень. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників, що у разі надання оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності з письмовим підтвердженням (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу з письмовим підтвердженням). При цьому в складі тендерної пропозиції переможця ПП «Архітектурні та інженерні рішення» містяться довідки від 27.05.2019 № 310-029-692 та № 310-29-693, виданих Публічним акціонерним товариством «Державний ощадний банк України», свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 10.04.2007 № 100034220, виданого Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва, та сертифікати відповідності від 21.05.2019 № ДР.П.39.019-19 та від 25.03.2019 № UA.054.00040-19, виданих ДП «ДерждорНДІ» та ПП «ЕТАЛОН» відповідно, до яких не надано письмового підтвердження, що ці документи не кольорова копія, а безпосередньо оригінал, чим не підтверджено вимоги підпункту 3 пункту 3 розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Архітектурні та інженерні рішення» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю від 24.06.2019 № 24/06/2019 тому що врахував такий недолык як не суттєву помилку. В подальшому Тендерний комітет перевірив відповідність документів. Крім того, порушення вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовником який 04.07.2019 оприлюднив договір від 24.06.2019 № 24/06/2019 в електронній системі закупівель з перевищенням дводенного строку з дня його укладання, відбулось у звязку з станом здоров'я Голови тендерного комітету (інваліда 3 групи), тимчасово не мав можливості оприлюднити інформацію, але Замовником розглянуто виявлене порушення та прийнято рішення розірвати договір 24.06.2019 № 24/06/2019 та провести нову закупівлю. Протягом трьох робочих днів додаткову угоду буде оприлюднено на сайті.
2019-09-06 22:12:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Дорожні Системи |
3 074 400,00
UAH з ПДВ
|
3 074 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ" |
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Артамонов Володимир Анатолійович |
3 297 000,00
UAH з ПДВ
|
3 297 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Рішення скасоване |
3 074 400,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 21:37
|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Рішення скасоване |
3 074 400,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 21:44
|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Відхилено |
3 074 400,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 21:46
|
ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ" #34966956 |
Переможець |
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 11:32
|
Дод_угода_№_1_ПП_Архітектурні_та.PDF | укладений |
13 вересня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 22:18
|
Договір_про_надання_послуг_ПП_Архітектурні.PDF | укладений |
04 липня 2019 09:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 червня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
3 280 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 546 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Неможливість усунення порушень виявлених під час моніторингу ДАСУ |