Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з благоустрою: встановлення дорожніх знаків по м.Дніпро )
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2019-05-16-003619-a a7a0e7348c304b0d8a7aff973ab96b1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Павлов

+380975692702 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313
Контактна особа: Геннадій Павлов
+380975692702
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:25
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з благоустрою: встановлення дорожніх знаків по м.Дніпро )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 23:04
ПР 1919.pdf
23 травня 2019 23:04
ТД_знаки майд парк_зм1.doc
23 травня 2019 23:04
Перелік змін .doc
23 травня 2019 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 23:04
ПР 1919.pdf
23 травня 2019 23:04
ТД_знаки майд парк_зм1.doc
16 травня 2019 18:33
ТД_знаки майд парк.doc
23 травня 2019 23:04
Перелік змін .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дорожні знаки
Дата подання: 17 травня 2019 14:32
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:04
Згідно Розділу ІІІ "Інформація про технічні, якісні та кількісні ха-рактеристики предмета за-купівлі" п.6 "Технічний опис предмета закупівлі" указаний розмір знаків - п. 3. Товщина знаків повинна бути 0,9-1,25мм" ВОДНОЧАС інший розмір знаку вказаний у п."II. Дорожні знаки повинні виготовлятись з оцинкованої сталі товщиною 0,8-1,2 мм" Приведіть у відповіднісь дану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Спеціалістами та тендерним комітетом КП "Міськавтопарк" будуть підготовлені та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за Ваше запитання.
Кількість стійок
Дата подання: 17 травня 2019 14:47
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:04
Чи вірна кількість стійок згідно номенклатури ДЗ, так як Таблички під знак ідуть на одну стійку в комплекті зі Знаками другого типорозміру (які заявлені Замовником в тендерній документації).
Відповідь: Доброго дня. Спеціалістами та тендерним комітетом КП "Міськавтопарк" будуть підготовлені та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за Ваше запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000023 ● 45649e10178c4ad79ea60068a752708b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-05-16-003619-a 16.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо виявлених порушень. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 розділу 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників, що у разі надання оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності з письмовим підтвердженням (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу з письмовим підтвердженням). При цьому в складі тендерної пропозиції переможця ПП «Архітектурні та інженерні рішення» містяться довідки від 27.05.2019 № 310-029-692 та № 310-29-693, виданих Публічним акціонерним товариством «Державний ощадний банк України», свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 10.04.2007 № 100034220, виданого Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва, та сертифікати відповідності від 21.05.2019 № ДР.П.39.019-19 та від 25.03.2019 № UA.054.00040-19, виданих ДП «ДерждорНДІ» та ПП «ЕТАЛОН» відповідно, до яких не надано письмового підтвердження, що ці документи не кольорова копія, а безпосередньо оригінал, чим не підтверджено вимоги підпункту 3 пункту 3 розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Архітектурні та інженерні рішення» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю від 24.06.2019 № 24/06/2019 тому що врахував такий недолык як не суттєву помилку. В подальшому Тендерний комітет перевірив відповідність документів. Крім того, порушення вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовником який 04.07.2019 оприлюднив договір від 24.06.2019 № 24/06/2019 в електронній системі закупівель з перевищенням дводенного строку з дня його укладання, відбулось у звязку з станом здоров'я Голови тендерного комітету (інваліда 3 групи), тимчасово не мав можливості оприлюднити інформацію, але Замовником розглянуто виявлене порушення та прийнято рішення розірвати договір 24.06.2019 № 24/06/2019 та провести нову закупівлю. Протягом трьох робочих днів додаткову угоду буде оприлюднено на сайті.

2019-09-06 22:12:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорожні Системи 3 074 400,00
UAH з ПДВ
3 074 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ" 3 280 000,00
UAH з ПДВ
3 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Артамонов Володимир Анатолійович 3 297 000,00
UAH з ПДВ
3 297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2019 15:43
Електронний підпис
01 червня 2019 15:37
68-74 ТЗ.pdf
01 червня 2019 15:37
31-67 кваліфікація ч.2.pdf
01 червня 2019 15:37
5-30 кваліфікація ч.1.pdf
01 червня 2019 15:37
3-4 ТП.pdf
01 червня 2019 15:37
1-2 реєстр.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 22:52
кваліфікація 1.pdf
31 травня 2019 22:52
кваліфікація 2.pdf
31 травня 2019 22:52
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорожні Системи

ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ"

ФОП Артамонов Володимир Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дорожні Системи
#41036887
Рішення скасоване 3 074 400,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 21:37
ТОВ Дорожні Системи
#41036887
Рішення скасоване 3 074 400,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 21:44
ТОВ Дорожні Системи
#41036887
Відхилено 3 074 400,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 21:46
ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ"
#34966956
Переможець 3 280 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:00

Документи

07 червня 2019 21:36
Електронний підпис
07 червня 2019 21:35
26 19 1.jpg
07 червня 2019 21:35
26 19 2.jpg

Документи

07 червня 2019 21:39
Електронний підпис
07 червня 2019 21:38
26 19 1.jpg
07 червня 2019 21:38
26 19 2.jpg

Документи

07 червня 2019 21:46
Електронний підпис
07 червня 2019 21:46
26 19 2.jpg
07 червня 2019 21:46
26 19 1.jpg

Документи

10 червня 2019 11:00
Електронний підпис
10 червня 2019 10:58
27 19 прот розгляду.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ"
#34966956
3 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 11:00
Електронний підпис
10 червня 2019 10:58
27 19 прот розгляду.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 11:32
Дод_угода_№_1_ПП_Архітектурні_та.PDF укладений
13 вересня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 22:18
Договір_про_надання_послуг_ПП_Архітектурні.PDF укладений
04 липня 2019 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 280 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 546 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень виявлених під час моніторингу ДАСУ