Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «34960000-4 Аеропортове обладнання (Резервна автоматизована система керування повітряним рухом для Львівського РСП).(Впровадження резервної АС КПР для Львівського РСП)»
Очікувана вартість
4 700 000,00 EUR
UA-2019-05-16-003042-a 6d4f038635064cf68d731585c841c8fb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія

+380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі):
Украерорухом в продовж останніх 8 років було розгорнуто або законтрактовано закупівлю п’ятьох автоматизованих систем керування повітряним рухом (АС КПР) типу AIRCON2100 виробництва компанії INDRA SISTEMAS S.A. (Іспанія). В ході реалізації контрактів із встановлення АС КПР було проведено навчання фахівців Донецького, Харківського, Дніпровського, Одеського РСП та РСП «Кримаерорух», а саме: підготовлено 150 фахівців диспетчерського та 134 фахівців інженерного складу. Внаслідок анексії Криму та окупації частини Донбасу, Украерорухом було забезпечено робочі місця фахівцям Донецького РСП та РСП «Кримаерорух» в інших регіональних підрозділах Украероруху, де вони на цей час і працюють.
В рамках організації курсів підготовки для фахівців АС КПР AIRCON2100 викладацьким складом навчально-сертифікаційного центру було підготовлено навчальний посібник в 2-х томах 450 сторінок кожний із докладним описом принципів, алгоритмів та особливостей роботи АС КПР AIRCON2100.
Важливим фактором надійної роботи АС КПР є супроводження програмного забезпечення та забезпечення технічного обслуговування обладнання фахівцями, які мають однакову базу знань, проходять перепідготовку в навчально-сертифікаційному центрі Украероруху за вже існуючими програмами та обмінюються досвідом з експлуатації типової АС КПР одного виробника.
Для забезпечення впровадження АС КПР необхідно підготовити суттєву кількість фахівців диспетчерського та інженерного складу що потребує тривалого часу. Підготовку фахівців Львівського РСП, які будуть використовувати та обслуговувати АС КПР типу AIRCON2100 виробництва компанії INDRA SISTEMAS S.A. навчально-сертифікаційний центр може розпочати вже у 2019 році після відповідної додаткової підготовки на існуючих АС КПР та в компанії INDRA SISTEMAS S.A.
Також всі АС КПР AIRCON2100 на сьогодні супроводжуються за одним контрактом, який включає до себе вирівнювання версій програмного забезпечення на всіх АС КПР одночасно. На сьогодні вже підписано контракт на модернізацію уніфікованих АС КПР Дніпровського, Харківського та Одеського РСП з метою впровадження FRA та підключення до системи AMSH.
Створення одного уніфікованого обмінного фонду запасних частин (ЗІП) та застосування єдиних (уніфікованих) регламентів щодо технічного обслуговування, що вже розроблені та використовуються, є додатковим фактором для розповсюдження впровадження саме АС КПР AIRCON2100.
АС КПР виробництва INDRA SISTEMAS S.A. використовуються в суміжних для Львівського РДЦ центрах ОрПР у Варшавському РДЦ (Польща) та Бухарестському РДЦ (Румунія) і це дає додаткові переваги з точки зору забезпечення сумісності АС КПР під час виконання автоматичної координації польотів та обміну радіолокаційною, плановою та іншою інформацією.
Впровадження АС КПР виробництва INDRA SISTEMAS S.A. робить доцільним розгортання на базі навчально-сертифікаційного центру Украероруху тренажерного модулю AIRCON2100 для уніфікованої підготовки персоналу АС КПР Харківського, Дніпровського, Одеського та Львівського РСП, що позитивно вплине на рівень підготовки фахівців у подальшому.
Тому керуючись п. 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 27 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34960000-4: Аеропортове обладнання


ДК 021:2015 «34960000-4 Аеропортове обладнання (Резервна автоматизована система керування повітряним рухом для Львівського РСП).(Впровадження резервної АС КПР для Львівського РСП)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 «34960000-4 Аеропортове обладнання (Резервна автоматизована система керування повітряним рухом для Львівського РСП).(Впровадження резервної АС КПР для Львівського РСП)»
Вид предмета закупівлі: товар.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата за договором здійснюється через безвідкличний, непідтверджений документарний акредитив, що не підлягає передачі, дозволяє часткову поставку та оплату; попередня оплата – 30% від ціни Системи; післяоплата – 70% від ціни Системи та 100% супровідних послуг.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, буд. 217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 34960000-4 — Аеропортове обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплата за договором здійснюється через безвідкличний, непідтверджений документарний акредитив, що не підлягає передачі, дозволяє часткову поставку та оплату; попередня оплата – 30% від ціни Системи Аванс 1 Банківські 30
Iнша подія оплата за договором здійснюється через безвідкличний, непідтверджений документарний акредитив, що не підлягає передачі, дозволяє часткову поставку та оплату; післяоплата – 70% від ціни Системи та 100% супровідних послуг Пiсляоплата 1 Банківські 70

Тендерна документація

16 травня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
INDRA SISTEMAS S.A.
#А28599033
Переможець 3 850 000,00
EUR
16 травня 2019 16:27

Документи

16 травня 2019 16:27
Електронний підпис
16 травня 2019 16:27
Повід про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
INDRA SISTEMAS S.A.
#А28599033
3 850 000,00
EUR
Документи

Документи

16 травня 2019 16:27
Електронний підпис
16 травня 2019 16:27
Повід про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:57
Звіт про виконання договору № 12-462_2019.PDF укладений
28 грудня 2021 17:56
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 09:29
Договір з Indra від 05 06 2019 № 12-462_2019.pdf укладений
07 червня 2019 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 850 000,00
EUR