Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" ДК 021:2015: 30120000-6 (Картриджі)
Очікувана вартість
54 500,00 UAH
UA-2019-05-16-002637-a 348143676372449b979b846c2fbb9f5e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Мулеса

+380312613131 sergio.mulesa7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 34888449
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Сергій Мулеса
+380312613131
sergio.mulesa7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 16:42
Початок аукціону: 24 травня 2019 14:13
Очікувана вартість: 54 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
"Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" ДК 021:2015: 30120000-6 (Картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:34
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В технічних вимогах зазначені марка та модель принтера, до яких потрібно картриджі. Марка самого картриджа не має значення, головне щоб він підходив і друкував.
2) Ми розглядаємо всіх учасників, незалежно від того являються вони платниками ПДВ чи ні. Першим розглядається учасник з найбільш економічно вигідною ціною, за умов дотримання технічних та якісних вимог до товару (Додаток 1), та кваліфікаційних вимог (Додаток 3) - цей учасник і буде переможцем.
Якщо якась із вимог не виконана, розглядаються наступні по черзі. P.S. При розгляді, ніякі ПДВ не додаються і не порівнюються "з" чи "без" ПДВ. Чітко по цінах після закінченні аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 29 955,00
UAH з ПДВ
28 161,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 37 836,00
UAH з ПДВ
28 164,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 38 892,00
UAH з ПДВ
28 167,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 15:58
Фінал.pdf
23 травня 2019 16:11
Рішення 2.jpg
23 травня 2019 16:11
Рішення 1.jpg
23 травня 2019 16:11
Наказ на призначення.jpg
23 травня 2019 16:11
виписка 2018.pdf
23 травня 2019 16:11
Статут.pdf
23 травня 2019 16:11
дов статистика2.jpg
23 травня 2019 16:11
дов статистика.jpg
23 травня 2019 16:11
дов дпі.jpg
23 травня 2019 16:11
витяг 21.03.2019.rtf
23 травня 2019 16:11
витяг СТЛ.pdf
23 травня 2019 16:11
cвид реестр СТЛ.pdf
23 травня 2019 16:11
cвид НДС СТЛ.pdf
23 травня 2019 16:11
IMG_0002.jpg
23 травня 2019 16:11
Рішення.jpg
23 травня 2019 16:11
1.jpg
23 травня 2019 16:11
Doc May 23 2019.pdf
23 травня 2019 16:11
Doc May 23 2019 1.pdf
23 травня 2019 16:11
Додаток.pdf
23 травня 2019 16:11
Пропоз..pdf

Публічні документи

22 травня 2019 11:49
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 28 161,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 12:06

Документи

29 травня 2019 12:06
Електронний підпис
29 травня 2019 12:04
Протокол прийняття.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
28 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 12:06
Електронний підпис
29 травня 2019 12:04
Протокол прийняття.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 10:56
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
27 червня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:54
Договір.PDF укладений
19 червня 2019 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни по строку поставки товарів. "5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів – з дати підписання договору до 31.07.2019 року."
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML