Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи ((ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)Поточний ремонт вуличного освітлення в м.Малин)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000635-c 3bdd61293c734acfafba0d71b6a344eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добровольський Василь Євгенович

+380(04133)5-27-87 malin.ugkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Добровольський Василь Євгенович
+380(04133)5-27-87
malin.ugkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:27
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи ((ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)Поточний ремонт вуличного освітлення в м.Малин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, м.Малин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 15:51
Додаток 1 .doc
16 травня 2019 15:51
Додаток 2 .docx.docx
16 травня 2019 15:51
Додаток 3.doc
16 травня 2019 15:51
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000635-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР", Код ЄДРПОУ:41246024
Дата подання: 07 червня 2019 15:18
оскарження рішення щодо переможця процедури закупівлі
У визначеного тендерним комітетом переможця торгів відсутні ліцензії та дозволи, на право виконання електромонтажних робіт на поточний ремонт вуличного освітлення
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2019 15:42
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000635-c.b1
Відповідно до Тендерної документації Учасником Комунальним підприємством "Малин"Малинської міської ради Житомирської області, було подано документи в повному обсязі, а саме:
- Довідка про підтвердження платника податку (5 виписка).
- Доступ до електромереж напругою вище 1000в. з відповідною відміткою про проходження навчання та допуск до електромережі (10 Дозволи).
Учасник (Переможець) надав відповідно до вимог документації та статті 16 Закону
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Всі документи які вимагались Замовником були надані Учасником/переможцем.
Щодо наявності транспортних засобів в власності або на балансі підприємства це гарантія якості виконання послуг (робіт) переможцем закупівлі, добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність використання коштів. ст.16 Закону №922 не забороняє зазначати дані вимоги.
Щодо роз’яснення до вимог Документації Учасники мають право звернутись до Замовника з роз’ясненням щодо тендерної документації згідно чинного законодавства.


Документи подані скаржником

Документи

10 червня 2019 15:42
Відповідь до вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000047 ● af5c41f987594b90b9267c26a88b4087
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.06.2019
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-05-16-000635-c від 16.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 12:04:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромонтажні роботи» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-000635-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до підпункту 5.8 пункту 5 розділу III тендерної документації, Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів що підтверджують відсутність підстав відмови визначених частиною першою та другою статті 17 Закону № 922, а саме:
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття;
2) оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше місячної давності відносно дня розкриття.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено підпунктом 5.8 пунктом 5 розділу III тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-26 15:04:34

Відповідь на запит

В підпункті 5.8 пункту 5 розділу III тендерної документації, управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів що підтверджують відсутність підстав відмови визначених частиною першою та другою статті 17 Закону № 922 не зазначено чіткого порядку подання документів переможцем. Переможецем торгів, Комунальним підприємством "Малин" Малинської міської ради Житомирської області надано замовнику документи, а саме Довідку МВС і Довідку ДПІ в електронній системі прозоро, а також особисто за місцем знаходження. Було здійснено перевірку інформації по наданих Документах і підстав у відмові не встановлено.
У свою чергу Мінекономрозвитку у своєму листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 «Щодо застосування статей 17, 32 Закону», зазначає, що учасник має право надати документи особисто або шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Отже, при обранні переможця було дотримано всіх принципів передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 12:04:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромонтажні роботи» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-000635-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до підпункту 5.8 пункту 5 розділу III тендерної документації, Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів що підтверджують відсутність підстав відмови визначених частиною першою та другою статті 17 Закону № 922, а саме:
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття;
2) оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше місячної давності відносно дня розкриття.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено підпунктом 5.8 пунктом 5 розділу III тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-26 15:08:43

Відповідь на запит

В підпункті 5.8 пункту 5 розділу III тендерної документації, управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів що підтверджують відсутність підстав відмови визначених частиною першою та другою статті 17 Закону № 922 не зазначено чіткого порядку подання документів переможцем. Переможецем торгів, Комунальним підприємством "Малин" Малинської міської ради Житомирської області надано замовнику документи, а саме Довідку МВС і Довідку ДПІ в електронній системі прозоро, а також особисто за місцем знаходження. Було здійснено перевірку інформації по наданих Документах і підстав у відмові не встановлено.
У свою чергу Мінекономрозвитку у своєму листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 «Щодо застосування статей 17, 32 Закону», зазначає, що учасник має право надати документи особисто або шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Отже, при обранні переможця було дотримано всіх принципів передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-26 16:44:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромонтажні роботи» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-000635-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п. 4. Наказу Міністерства доходів і зборів від 03.09.2018 року №733 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554 (далі –Наказ) Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Разом з тим відповідно п.6 Наказу строк дії Довідки становить лише десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.
Так, відповідно до підпункту 5.8 пункту 5 розділу III тендерної документації, Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів що підтверджують відсутність підстав відмови визначених частиною першою та другою статті 17 Закону № 922, зокрема оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше місячної давності відносно дня розкриття.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, чому всупереч п. 6 Наказу Міністерства доходів і зборів від 03.09.2018 року №733 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554 від переможця вимагається довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, видану не більше місячної давності відносно дня розкриття, строк дії якої відповідно Наказу має бути лише 10 днів з дати видачі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-27 17:19:33

Відповідь на запит

Відповідно до Документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлює строків її дії , а лише надання довідки про відсутність заборгованості. І дія її (один місяць відносно дати розкриття) дає можливість учасникам брати участь у закупівлях без дискримінації. Навіть наявність заборгованості не є підставою для відхилення пропозицій.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-01 11:26:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромонтажні роботи» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-16-000635-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону №922 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Аналізом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 07 червня 2019 року, тоді, як довідка від 28.05.2019 №7187/6/06-30-53-17 про відсутність заборгованості з податків і зборів надана Комунальним підприємством «Малин» Малинської міської ради дійсна до 06 червня 2019 року.
Отже, на момент оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, вказана довідка учасника вже була недійсною.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, чому не відхилено пропозиція учасника який надав довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів яка втратила чинність, та відповідно до якої замовник не може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), так як на момент оприлюднення повідомлення про намір укласти договір у Замовника відсутні достовірні дані, щодо наявності чи відсутності заборгованості із сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-02 13:07:59

Відповідь на запит

Обрання переможця і перевірка інформації здійснювалась згідно тендерної документації та Закону №922. У переможця заборгованості не встановлено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до Н А К А З від 12.06.2019 № 34 UA-2019-05-16-000635-c- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 1. Щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. - Абз. 2 пункту 2 Наказу № 490 Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Дана норма законодавства не зобов’язує замовників зазначати інформацію крім обов’язкової інформації, оскільки форма оголошення автоматичного сформована і заперечень від системи щодо заповнення обов’язкових полів не було. 2. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не відповідає нормам частини 3 статті 17, пунктам 2 та 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. - Відповідно до ч.3 ст.17 Закону №922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. (ч.4.ст 22 Закону №922 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.). 3. За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника Комунальне підприємство «Малин» Малинської міської ради, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. - Учасником (Переможцем) надані дозвільні документи для працівників з відповідними відмітками які зазначені у Документи (10.Дозволи). До підписання договору були надані документи для підтвердження вимог щодо Транспортного засобу, і він справний для виконання робіт (послуг) які вимагались тендерною документацією. В довідці про виконання аналогічних договорів дати та номери зазначені на самих скан копіях договорів, що не є підставою для відмови у участі.

2019-07-09 16:30:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-01-28-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


28.01.2020 № 9

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 29 січня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-05-16-000635-c, UA-2019-01-10-000675-c та UA-2019-06-18-001621-c, здійснених Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ЗАРУБІ Віталію Володимировичу, головному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

2020-01-28 11:00:20


Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/28/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/283/502/2020
Дата відкриття провадження: 27 квітня 2020

Документи:

05 січня 2024 12:11
Електронний підпис
05 січня 2024 12:08
Електронний підпис
Номер протоколу: 06/29/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/283/503/2020
Дата відкриття провадження: 27 квітня 2020

Документи:

05 січня 2024 12:16
Електронний підпис
05 січня 2024 12:15
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Малин"Малинської міської ради Житомирської області 395 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" 399 539,58
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Екоресурс" Малинської міської ради Житомирської області 400 000,00
UAH з ПДВ
377 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 15:45
Електронний підпис
31 травня 2019 14:43
Електронний підпис
31 травня 2019 14:42
8 інформація.PDF
31 травня 2019 14:33
Електронний підпис
31 травня 2019 14:29
10 Дозволи.PDF
31 травня 2019 14:29
9 ст. 16.PDF
31 травня 2019 14:29
6 Статут.PDF
31 травня 2019 14:29
3Додаток3.PDF
31 травня 2019 14:29
7 ст.17.PDF
31 травня 2019 14:29
2Додаток 2.PDF
31 травня 2019 14:29
12 довідка.PDF
31 травня 2019 14:29
11 лист згода.PDF
31 травня 2019 14:29
5 виписка.PDF
31 травня 2019 14:29
4 розпорядження.PDF
31 травня 2019 14:29
1 додаток 1.PDF

Публічні документи

31 травня 2019 12:04
Тендерна пропозиція.docx
31 травня 2019 12:04
Статут підприємства.docx
31 травня 2019 12:04
сертифікати.docx
31 травня 2019 12:04
Ліцензія.docx
31 травня 2019 12:04
Інформаційний лист.docx
31 травня 2019 12:04
Дозвіл Держпраці.docx
31 травня 2019 12:04
Договір підряду 5.docx
31 травня 2019 12:04
Договір підряду 4.docx
31 травня 2019 12:04
Договір підряду 3.docx
31 травня 2019 12:04
Договір підряду 2.docx
31 травня 2019 12:04
Договір оренди офіса.docx
31 травня 2019 12:04
Витяг з ЄДР.docx

Публічні документи

30 травня 2019 17:19
Статут.pdf
30 травня 2019 17:19
ПДВ.pdf
30 травня 2019 17:19
додаток3.pdf
30 травня 2019 17:19
додаток2.pdf
30 травня 2019 17:19
додаток1.pdf
30 травня 2019 17:19
довідки ст.17.pdf
30 травня 2019 17:19
довідки ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Малин"

ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"

"Екоресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Малин"Малинської міської ради Житомирської області
#41169081
Переможець 339 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Малин"Малинської міської ради Житомирської області
#41169081
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 12:34
Договір №10 від 21.06.2019р.pdf укладений
21 червня 2019 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 339 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 500,00 UAH)