Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти)
Очікувана вартість
39 150,00 UAH
UA-2019-05-16-000293-a ● 6f7e1b1914c947c6b1774759036d415a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "КРАМАТОРСЬКИЙ МІСЦЕВИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39792196 |
Вебсайт: | http://legalaid.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вул.Академічна, 20 |
Контактна особа: |
Акіншин Олександр +380507192508 kramatorsk.donetsk@legalaid.dn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 39 150,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
384 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.Академічна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2019
—
03 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
210 штука
Конверти поштові, формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.Академічна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2019
—
03 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 штука
Конверти поштові, формат А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.Академічна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2019
—
03 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 09:37 |
додаток №1 форма Цінова пропозиція (1).docx | |
16 травня 2019 09:37 |
додаток №4 Проект Договору закупівлі товару.doc | |
16 травня 2019 09:37 |
Документація на проведення допорогової закупівлі.PDF | |
16 травня 2019 09:37 |
Кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі (додаток 2).PDF | |
16 травня 2019 09:37 |
Перелік документів, які вимагаються від Учасника (додаток 3).PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000293-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 травня 2019 12:58
Неправомірне відхилення
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-05-16-000293-a (папір для друку, конверти), який проходив 21.05.2019р.
За результатами пропозицію учасника ТОВ “Український папір” визнано найбільш економічно вигідною. Проте 21.05.2019р. учасника ТОВ “Український папір” було дискваліфіковано з наступних причин:
- 1. Форма цінова пропозиція не містить повного найменування товару, а саме не зазначена назва та клас товару «Папір для друку», не вказана кількість аркушів в пачці та якісні показники, таким чином відсутня можливість повністю визначити відповідність товару зазначеного учасником.
- 2. Відповідно до Документації на проведення допорогової закупівлі очікувана вартість предмету закупівлі становить 39150,00 грн. з ПДВ, про те в ціновій пропозиції Учасник зазначив вартість предмету закупівлі у розмірі 40782,84 грн. з ПДВ.
Зазначаємо, що згідно наданої форми Цінової пропозиції Замовником не вимагалось вказати повного найменування товару та інші якісні показники. Також згідно наданого зразку, необхідно було вказати вартість закупівлі без ПДВ та з ПДВ, що і зазначено у Ціновій пропозиції учасника ТОВ “Український папір”. Крім того Замовником оголошено бюджет аукціону без ПДВ.
Тому вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” та просимо скасувати рішення про визначення переможця та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
За результатами пропозицію учасника ТОВ “Український папір” визнано найбільш економічно вигідною. Проте 21.05.2019р. учасника ТОВ “Український папір” було дискваліфіковано з наступних причин:
- 1. Форма цінова пропозиція не містить повного найменування товару, а саме не зазначена назва та клас товару «Папір для друку», не вказана кількість аркушів в пачці та якісні показники, таким чином відсутня можливість повністю визначити відповідність товару зазначеного учасником.
- 2. Відповідно до Документації на проведення допорогової закупівлі очікувана вартість предмету закупівлі становить 39150,00 грн. з ПДВ, про те в ціновій пропозиції Учасник зазначив вартість предмету закупівлі у розмірі 40782,84 грн. з ПДВ.
Зазначаємо, що згідно наданої форми Цінової пропозиції Замовником не вимагалось вказати повного найменування товару та інші якісні показники. Також згідно наданого зразку, необхідно було вказати вартість закупівлі без ПДВ та з ПДВ, що і зазначено у Ціновій пропозиції учасника ТОВ “Український папір”. Крім того Замовником оголошено бюджет аукціону без ПДВ.
Тому вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” та просимо скасувати рішення про визначення переможця та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 11:34
16.05.2019 Краматорським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги (надалі – замовник) була оголошена допорогова закупівля: Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти) за ДК 021:2015: 30190000-7, очікуваною вартістю 39150,00 грн. Публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-16-000293-a За результатами проведення аукціону електронною системою було автоматично визначено переможця – ТОВ "Український папір" (надалі – Учасник 1), з ціновою пропозицією 33 985,70 грн без ПДВ.
Замовник своїм рішенням від 23 травня 2019 року відхилив пропозицію Учасника 1 і визнав її такою, що не пройшла кваліфікацію в допороговій закупівлі. На вказане рішення отримано вимогу Учасника 1 в якій він просить скасувати рішення про визначення переможця та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно зі статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Крім того Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Відповідно до п. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Поряд з цим статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому згідно з частиною четвертою статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Таким чином, для укладення договору про закупівлю сторони повинні погодити предмет договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. При цьому найменування предмету договору повинно бути однаково відображено як у ціновій пропозиції так і в договорі, виходячи з чого Учасником 1 неповністю вказано найменування товару, тому цінова пропозиція Учасника 1 не може бути прийнята Замовником.
Крім того відповідно до вимог Документації на проведення допорогової закупівлі очікувана вартість предмету закупівлі становить 39150,00 грн. з ПДВ. Відповідно до ч 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації. Таким чином Учасником 1 не виконано вимоги тендерної документації щодо розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином вважаємо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Український папір" правомірним та обґрунтованим, у зв’язку з порушенням ним умов тендерної документації, що унеможливлює укладання з ТОВ "Український папір" договору про закупівлю.
Замовник своїм рішенням від 23 травня 2019 року відхилив пропозицію Учасника 1 і визнав її такою, що не пройшла кваліфікацію в допороговій закупівлі. На вказане рішення отримано вимогу Учасника 1 в якій він просить скасувати рішення про визначення переможця та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно зі статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Крім того Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Відповідно до п. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Поряд з цим статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому згідно з частиною четвертою статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Таким чином, для укладення договору про закупівлю сторони повинні погодити предмет договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. При цьому найменування предмету договору повинно бути однаково відображено як у ціновій пропозиції так і в договорі, виходячи з чого Учасником 1 неповністю вказано найменування товару, тому цінова пропозиція Учасника 1 не може бути прийнята Замовником.
Крім того відповідно до вимог Документації на проведення допорогової закупівлі очікувана вартість предмету закупівлі становить 39150,00 грн. з ПДВ. Відповідно до ч 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації. Таким чином Учасником 1 не виконано вимоги тендерної документації щодо розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином вважаємо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Український папір" правомірним та обґрунтованим, у зв’язку з порушенням ним умов тендерної документації, що унеможливлює укладання з ТОВ "Український папір" договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000293-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 травня 2019 13:01
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-05-16-000293-a (папір для друку, конверти), який проходив 21.05.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно п.2. Переліку документів Додатку №3 Тендерної документації Замовника, а саме відсутні документи, які повинен подати Учасник для підтвердження статусу платника податків: 2.1. Копія свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ / Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності) або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно п.2. Переліку документів Додатку №3 Тендерної документації Замовника, а саме відсутні документи, які повинен подати Учасник для підтвердження статусу платника податків: 2.1. Копія свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ / Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності) або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Канцопт-Плюс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 12:58
16.05.2019 Краматорським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги (надалі – замовник) була оголошена допорогова закупівля: Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти) за ДК 021:2015: 30190000-7, очікуваною вартістю 39150,00 грн. Публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-16-000293-a За результатами проведення аукціону електронною системою було автоматично визначено переможця – ТОВ "Український папір" (надалі – Учасник 1), з ціновою пропозицією 33 985,70 грн без ПДВ.
Замовник своїм рішенням від 23 травня 2019 року відхилив пропозицію Учасника 1 і визнав її такою, що не пройшла кваліфікацію в допороговій закупівлі. Рішенням від 23 травня 2019 року переможцем процедури закупівлі - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти) за ДК 021:2015: 30190000-7 з ціною пропозиції 38794,68 грн з ПДВ визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Канцопт-плюс" (надалі – Учасник 2) На вказане рішення отримано вимогу Учасника 1 в якій він просить відхилити пропозицію учасника 2 як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації, через неподані учасником 2 документи для підтвердження статусу платника податків.
Відповідно до ч 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Учасником 2 подано цінову пропозицію, та додані до неї документи, у тому числі витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому міститься необхідна інформація щодо взяття Учасника 2 на облік у підрозділі ДФС, як платника єдиного внеску. Таким чином неподання Учасником 2 окремих документів для підтвердження статусу платника податків не є суттєвим порушенням документації про закупівлю, та не робить неможливим укладання з ним договору.
Таким чином вважаємо визнання Товариство з обмеженою відповідальністю "Канцопт-плюс" переможцем процедури закупівлі правомірним, та таким що відповідає вимогам чинного законодавства.
Замовник своїм рішенням від 23 травня 2019 року відхилив пропозицію Учасника 1 і визнав її такою, що не пройшла кваліфікацію в допороговій закупівлі. Рішенням від 23 травня 2019 року переможцем процедури закупівлі - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти) за ДК 021:2015: 30190000-7 з ціною пропозиції 38794,68 грн з ПДВ визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Канцопт-плюс" (надалі – Учасник 2) На вказане рішення отримано вимогу Учасника 1 в якій він просить відхилити пропозицію учасника 2 як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації, через неподані учасником 2 документи для підтвердження статусу платника податків.
Відповідно до ч 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Учасником 2 подано цінову пропозицію, та додані до неї документи, у тому числі витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому міститься необхідна інформація щодо взяття Учасника 2 на облік у підрозділі ДФС, як платника єдиного внеску. Таким чином неподання Учасником 2 окремих документів для підтвердження статусу платника податків не є суттєвим порушенням документації про закупівлю, та не робить неможливим укладання з ним договору.
Таким чином вважаємо визнання Товариство з обмеженою відповідальністю "Канцопт-плюс" переможцем процедури закупівлі правомірним, та таким що відповідає вимогам чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
33 985,70
UAH
|
23 травня 2019 08:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" #39507306 |
Переможець |
38 794,68
UAH
|
23 травня 2019 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 09:15
|
Договір про закупівлю.pdf | укладений |
03 червня 2019 09:14
|