Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів
Очікувана вартість
2 120 242,48 UAH
UA-2019-05-16-000261-b 251176a34b9c4dae819e5da4a15a5758
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:36
Очікувана вартість: 2 120 242,48 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 601,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Послуги зі страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3666 посл.
Послуги з страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 15:08
2795 ТД страхування автомобілів_НОВА_РЕДАКЦІЯ_25.06.2019.doc
26 червня 2019 15:08
Зміни до тендеру_2795_25.06.2019.doc
16 травня 2019 12:03
Додаток 10 (3666).xlsx
26 червня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 15:08
2795 ТД страхування автомобілів_НОВА_РЕДАКЦІЯ_25.06.2019.doc
16 травня 2019 12:03
2795 ТД страхування автомобілів.doc
26 червня 2019 15:08
Зміни до тендеру_2795_25.06.2019.doc
16 травня 2019 12:03
Додаток 10 (3666).xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови щодо учасника
Дата подання: 23 травня 2019 21:48
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:15
Шановний Замовник! Наше товариство має намір взяти участь у запропонованій Вами закупівлі з метою укладання договору та добросовісного його виконання. Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації, вважаємо їх такими, що не повною мірою відповідають принципам визначеним у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): недискримінації учасників; добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності. Ч.1 та 3 ст.5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 1. Разом з тим, відповідно до п.п. 3 п. 2 «Документальне підтвердження відповідності якісних показників послуг Учасників, визначених їх пропозиціями - вимогам до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 3 тендерної документації передбачено подання Учасниками у складі тендерних пропозицій довідки МТСБУ, наданої Учаснику за даними оцінки його діяльності за 3-й та 4-й квартал 2018 року, при цьому, оцінка діяльності страховика повинна бути максимальною, а саме - становити показник не нижче «стійка» та відображатись на веб-сайті МТСБУ як «добра» (позначена зеленим кольором) по кожному окремому показнику: 1) Загальна оцінка діяльності компанії; 2) Якість врегулювання; 3) Рівень скарг. Однак, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають оцінку за одним з критеріїв – «задовільна» або «середня» оцінка – (позначена жовтим кольором) та унеможливлює прийняття участі у процедурі закупівлі, значно обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, склавши конкуренцію задля максимальної економії та ефективності і обрання найкращої цінової пропозиції. Вимоги до Страховиків та порядку ведення діяльності встановлені ЗУ «Про страхування», ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», а саме обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності має право здійснювати страховик, який має ліцензію на здійснення даного виду страхування, є членом МТСБУ, підставами для отримання ліцензії є відповідність Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) затвердженими Постановою КМУ №913 від 07.12.2016, якими встановлено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, зокрема, щодо розміру статутного фонду, досвіду роботи на ринку добровільного страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів, сформованих страхових резервів, наявності кваліфікованого персоналу та можливостей опрацювання претензій на всій території України. Пункт 60 Ліцензійних умов Страховики, які мають ліцензію на обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, зобов’язані бути членами МТСБУ та виконувати свої обов’язки як його члена. Серед обов’язків передбачених пунктом 7.2. Статуту МТСБУ відсутній обов’язок мати максимальну оцінку діяльності страховика, а саме - становити показник не нижче «стійка». Порядок моніторингу діяльності страховиків-членів МТСБУ, затверджений протоколом загальних зборів членів МТСБУ №52/2017 від 18.10.2017 встановлює правила та порядок оцінювання діяльності страховиків-членів МТСБУ з метою вимірювання ризикованості їх діяльності для МТСБУ, своєчасного виявлення негативних ознак та адекватного реагування. Тобто, є внутрішнім документом для цілей об’єднання та не може розцінюватися, як нормативно-правовий акт, який імперативно закріплює рівень критеріїв та показників Страховиків. П.2.2. Порядку встановлює, що на підставі проведених розрахунків оцінка кожного з показників та загальна оцінка діяльності страховика оцінюється за 4-бальною шкалою значень залежно від діапазону, до якого належить значення відповідного показника. І лише оцінка - «4» (незадовільна) характеризує Страховика, як «результати діяльності якого вважаються критичними, існує ризик невиконання страховиком зобов’язань». Тобто, навіть така оцінка не визначає Страховика як такого, що не відповідає вимогам ЗУ «Про страхування», ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг, і надає лише припущення ймовірності виконання або невиконання ним зобов’язань. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації п.п. 3 п. 2 Додатку №3, усунути зазначений пункт, як такий, що має дискримінаційних характер та не відповідає вимогам законодавства України до страховиків або змінити оцінку з «добре» на оцінку не нижче «середньої». Внесення даних змін до тендерної документації значно розширить коло потенційних учасників, що дасть змогу Замовнику провести закупівлю за принципами максимальної економії, недискримінації та ефективності. 2. Відповідно до п.п. 5.2. п. 5 розділу «Документи, які мають надати учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку № 2 тендерної документації, Учасникам необхідно надати довідку з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів та скановану копію аналогічного договору з ОСЦПВВНТЗ, виконаного Учасником у будь-який строк впродовж останніх трьох років (2016 – 2018). При цьому кількість договорів страхування (полісів), укладених у відповідності до умов такого аналогічного договору не повинна бути меншою ніж обсяг транспортних засобів, зазначених у Додатку №10 до тендерної документації (або за лотом). Додатком №10 встановлено обсяг близько трьох тисяч одиниць ТЗ. Зробивши аналіз закупівель за аналогічним предметом страхування та аналогічним обсягом забезпечених транспортних засобів по одному договору страхування, можна дійти висновку, що ймовірно цю вимогу має змогу виконати лише один Страховик, котрий протягом попередніх періодів страхування надавав свої послуги Замовнику даної закупівлі. Вважаємо встановлення такого значного обсягу для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів необґрунтованим та таким, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які не мають договору на таку кількість ТЗ. Наше товариство має багаторічний досвід надання послуг зі страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що за сукупністю значно перевищує зазначені обсяги. Проте, в обсязі, що вимагається, послуги не надавалися в межах одного договору з одним контрагентом. На підставі наведеного, просимо внести зміни до тендерної документації п.п. 5.2. п. 5 розділу «Документи, які мають надати учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку № 2, а саме виключити із зазначеного пункту абзац «Кількість договорів страхування (полісів), укладених у відповідності до умов такого аналогічного договору не повинна бути меншою ніж обсяг транспортних засобів, зазначених у Додатку №10 до тендерної документації (або за лотом).», як такий, що має дискримінаційних характер. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для захисту своїх прав та законних інтересів. З повагою та сподіванням на взаєморозуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо запитання № 1:
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Щодо запитання № 2:
До тендерної документації внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000056 ● 2131b3bf588344b4a96294d5b7e2f19b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2019 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-05-16-000261-b 16.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-16-000261-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-16-000261-b послуг зі страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23, пунктів 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що учасник ПАТ «Страхова компанія «Українська страхова група» не надала інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 3. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 22:24:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "СК"УСГ" 1 899 224,00
UAH
1 560 000,00
UAH
Документи
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС" 1 932 123,00
UAH
1 560 004,16
UAH
Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" 2 000 161,93
UAH
2 000 161,93
UAH
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 11:15
Корегована ЦП_261-b.pdf.(3).P7S
07 серпня 2019 11:15
Корегована ЦП_261-b.pdf.(2).P7S
07 серпня 2019 11:15
Корегована ЦП_261-b.pdf.(1).P7S
07 серпня 2019 11:15
Корегована ЦП_261-b.pdf
03 липня 2019 17:15
Витяг ЄДР 26.06.2019.pdf.(3).P7S
03 липня 2019 17:15
Витяг ЄДР 26.06.2019.pdf.(2).P7S
03 липня 2019 17:15
Витяг ЄДР 26.06.2019.pdf.(1).P7S
03 липня 2019 17:15
Витяг ЄДР 26.06.2019.pdf
31 травня 2019 16:47
Підписаний_G0519-3002-GL_tender.pdf
31 травня 2019 16:47
Лицензия.pdf
31 травня 2019 16:47
Цінова пропозиція_261-b.pdf
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.2.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.2.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.2.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.2.pdf
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.1.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.1.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.1.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
ЦЗВ-15-00218-03 ч.1.pdf
31 травня 2019 16:47
Форма №2 2018.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
Форма №2 2018.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
Форма №2 2018.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
Форма №2 2018.pdf
31 травня 2019 16:47
Статут УСГ 22.04.2019 (26-33).pdf
31 травня 2019 16:47
Статут УСГ 22.04.2019 (1-25).pdf
31 травня 2019 16:47
Свідоцтво МТСБУ №102.pdf
31 травня 2019 16:47
Протокол 3.1 УСГ.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
Протокол 3.1 УСГ.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
Протокол 3.1 УСГ.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
Протокол 3.1 УСГ.pdf
31 травня 2019 16:47
Опис УСГ 24.04.2019.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
Опис УСГ 24.04.2019.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
Опис УСГ 24.04.2019.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
Опис УСГ 24.04.2019.pdf
31 травня 2019 16:47
Наказ Нельга.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
Наказ Нельга.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
Наказ Нельга.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
Наказ Нельга.pdf
31 травня 2019 16:47
Наказ Вертай.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
Наказ Вертай.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:47
Наказ Вертай.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:47
Наказ Вертай.pdf
31 травня 2019 16:47
Ліцензія АГ569295.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:47
Ліцензія АГ569295.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:46
Ліцензія АГ569295.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:46
Ліцензія АГ569295.pdf
31 травня 2019 16:46
Дов-сть UIG-0096.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:46
Дов-сть UIG-0096.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:46
Дов-сть UIG-0096.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:46
Дов-сть UIG-0096.pdf
31 травня 2019 16:46
Дов-сть №0119-89.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:46
Дов-сть №0119-89.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:46
Дов-сть №0119-89.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:46
Дов-сть №0119-89.pdf
31 травня 2019 16:46
Витяг ЄДР.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:46
Витяг ЄДР.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:46
Витяг ЄДР.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:46
Витяг ЄДР.pdf
31 травня 2019 16:46
Баланс 2018.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:46
Баланс 2018.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:46
Баланс 2018.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:46
Баланс 2018.pdf
31 травня 2019 16:46
Матеріальна база_261-b.pdf
31 травня 2019 16:46
Лист-згода (Додаток 9).pdf
31 травня 2019 16:46
Довідка про асист комп.pdf
31 травня 2019 16:46
ДОВІДКА 4 запас пл-ті.pdf
31 травня 2019 16:46
ДОВІДКА 2 нормативи.pdf
31 травня 2019 16:46
Довідка МТСБУ.pdf.(3).P7S
31 травня 2019 16:46
Довідка МТСБУ.pdf.(2).P7S
31 травня 2019 16:46
Довідка МТСБУ.pdf.(1).P7S
31 травня 2019 16:46
Довідка МТСБУ.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 19:33
Закупівля UA-2019-05-16-000261-b.rar
31 травня 2019 19:33
Цинова пропозиция.pdf
31 травня 2019 19:33
Квалифик критерии.rar

Публічні документи

03 липня 2019 13:23
ОСЦПВ 21_1 Рівне.PDF
03 липня 2019 13:23
ДУ 3 Рівнеоблгенерго.PDF
03 липня 2019 13:23
ДУ 2 Рівнеобленерго.PDF
03 липня 2019 13:23
ДУ 1 Рівнеобленерго.PDF
03 липня 2019 13:23
Довідка Досвід.pdf
03 липня 2019 12:30
Підписаний_lic.pdf
03 липня 2019 12:30
Підписаний_gar3095.pdf
03 липня 2019 12:30
Підписаний_dover.pdf
03 липня 2019 12:30
Досвід ГД Укргазбанк.PDF
03 липня 2019 12:30
Довідка досвід 2.PDF
03 червня 2019 09:24
Електронний підпис
03 червня 2019 09:15
ЦП 3666 ч2.pdf
03 червня 2019 09:15
ЦП 3666 ч1.PDF
31 травня 2019 19:31
Підписаний_G0519-3095-GL_tender.pdf
31 травня 2019 19:31
Лицензия.pdf
31 травня 2019 19:31
Лицензия с эцп.pdf
31 травня 2019 19:31
Kovalenko_834-K-H-O.pdf
31 травня 2019 19:31
Фін звітність.rar
31 травня 2019 19:31
ТЗ 3666.PDF
31 травня 2019 19:31
Статут.PDF
31 травня 2019 19:31
Свідоцтво МТСБУ.PDF
31 травня 2019 19:31
Протокол Нестеров.PDF
31 травня 2019 19:31
Повноваження.PDF
31 травня 2019 19:31
Ліцензія цив.PDF
31 травня 2019 19:31
Лист Договір асистанс.pdf
31 травня 2019 19:31
Згода договір.PDF
31 травня 2019 19:31
Згода дані.PDF
31 травня 2019 19:31
Договір досвід ч3.rar
31 травня 2019 19:31
Договір досвід ч2.rar
31 травня 2019 19:31
Договір досвід ч1.rar
31 травня 2019 19:31
Договір асистанс.pdf
31 травня 2019 19:31
Довідка статут.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка ст.17.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка персонал.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка оподаткування.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка нормативи.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка нацкомфін.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка МТСБУ.pdf
31 травня 2019 19:31
Довідка МТБ.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка запас.PDF
31 травня 2019 19:31
Довідка досвід.PDF
31 травня 2019 19:31
Відомості.PDF
31 травня 2019 19:31
Витяг МТБ.PDF
31 травня 2019 19:31
ВИТЯГ з ПДВ.pdf
31 травня 2019 19:31
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "СК"УСГ"

Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС"

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "СК"УСГ"
#30859524
Переможець 1 560 000,00
UAH
03 серпня 2019 20:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2019 20:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "СК"УСГ"
#30859524
1 560 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 16:18
ЗпВД ЦЗВ-14-00619-03.pdf укладений
13 січня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 15:51
ЦЗВ-15-00619-03 Част. 1.pdf укладений
20 серпня 2019 15:49
ЦЗВ-15-00619-03 Част. 2.pdf укладений
20 серпня 2019 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 457 655,00
UAH